Home > νέα > 17 Δημοτικά Σχολεία του Νομού Δράμας στο Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών

17 Δημοτικά Σχολεία του Νομού Δράμας στο Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών

17 Δημοτικά Σχολεία του Νομού Δράμας

στο Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών

 

Δημοσιεύτηκε στις αρχές της εβδομάδας η απόφαση που ορίζει τις 913 Σχολικές Μονάδες, 17 εκ των οποίων στο Νομό Δράμας, οι οποίες εντάσσονται στο Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, από το σχολικό έτος 2018-19.

2ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας

Δημοτικό Σχολείο Κυργίων

Δημοτικό Σχολείο Καλλιφύτου

7ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας

Δημοτικό Σχολείο Βώλακα

3ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Δράμας

3ο Δημοτικό Σχολείο Προσοτσάνης

2ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμπακίου

Δημοτικό Σχολείο Φωτολίβους

Δημοτικό Σχολείο Μικρόπολης

1ο Δημοτικό Σχολείο Προσοτσάνης

Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Δοξάτου

11ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας

Δημοτικό Σχολείο Μαυροβάτου-Νέας Σεβάστειας

6ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας

12ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Δράμας – Εκπαιδευτήρια

16ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας

Η Σχολική Βιβλιοθήκη, αξιοποιώντας τα μέσα που της παρέχουν οι νέες Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας και το διαδίκτυο, βρίσκει πλέον τη θέση και το ρόλο της στη δημόσια εκπαίδευση, καθώς δύναται να ενταχθεί σε ευρύτερα Δίκτυα Βιβλιοθηκών,  να συνδεθεί με τη Βιβλιοθήκη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, καθώς και με τις Ακαδημαϊκές και Δημοτικές Βιβλιοθήκες.

Η λειτουργία του Συστήματος Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση εδράζεται στη φιλοσοφία της Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού (άρθρο 17) και υλοποιεί τις δεσμεύσεις που απορρέουν από αυτή. Θεμελιώδης δε σκοπός είναι:

α) η υποστήριξη της μάθησης, ως ανώτατο αγαθό όλων των ανθρώπων και κυρίως των μαθητών/τριών,

β) η ανάδειξη της Σχολικής Βιβλιοθήκης σε βασικό πυλώνα της δια βίου μάθησης και της Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία,

γ) η ενίσχυση του σχολικού, κοινωνικού, κριτικού και πληροφοριακού γραμματισμού,

δ) η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και

ε) ο επαναπροσδιορισμός των στόχων και των μέσων της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ώστε να παρακολουθούν τις εξελίξεις και να ανταποκρίνονται στις νέες προκλήσεις που αναδύονται από τις σύγχρονες εκπαιδευτικές και κοινωνικές ανάγκες.

Η ανάπτυξη του συγκεκριμένου Συστήματος Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών εκκινεί από τις ήδη υπάρχουσες και λειτουργούσες Σχολικές βιβλιοθήκες, οι οποίες φιλοξενούνται σε αυτόνομο χώρο μέσα στις Σχολικές Μονάδες και διαθέτουν εμπλουτισμένη Συλλογή τεκμηρίων που συγκέντρωσαν με δική τους πρωτοβουλία και μεράκι οι εκπαιδευτικοί των αντίστοιχων σχολείων, στο πέρασμα των προηγούμενων δεκαετιών.