Home > Πρώτο Θέμα > Black Friday – Αυξημένη η καταναλωτική τάση στην αγορά της Δράμας Ο Παύλος Ζαχαριάδης από το “Welcome Stores ” μιλάει στον «Π.Τ.»

Black Friday – Αυξημένη η καταναλωτική τάση στην αγορά της Δράμας Ο Παύλος Ζαχαριάδης από το “Welcome Stores ” μιλάει στον «Π.Τ.»

Black Friday – Αυξημένη η καταναλωτική

τάση στην αγορά της Δράμας

Ο Παύλος Ζαχαριάδης από το “Welcome Stores ” μιλάει στον «Π.Τ.»

 

 

 

Της Σουζάνας Θεοδωρίδου

Σε ρυθμούς Black Friday, κινήθηκαν τα εμπορικά καταστήματα της πόλης μας χθες Παρασκευή. Μάλιστα, ορισμένα καταστήματα ξεκίνησαν τις εκπτώσεις από την αρχή της περασμένης εβδομάδας με αποκορύφωμα την χθεσινή ημέρα.

Με τον πυρετό των προσφορών να έχει κορυφωθεί και έχοντας την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, που είχε θετική απήχηση στα ταμεία τους, οι τοπικοί καταστηματάρχες μπήκαν πιο δυνατά και οργανωμένα φέτος στη «μάχη» του εκπτωτικού θεσμού.

Την ίδια στιγμή οι αλυσίδες προϊόντων τεχνολογίας και ηλεκτρικών συσκευών που πρωτοστατούν, ανανέωναν διαρκώς τα προϊόντα που διέθεταν με έκπτωση, ενώ μάλιστα κάποιες θα συνεχίσουν τις εκπτώσεις σήμερα Σάββατο.

ZAXARIADHS BLACK FRIDAY (5)

Η εφημερίδα μας, επισκέφθηκε το Welcome Stores Ζαχαριάδης, προκειμένου να ενημερωθούμε για τις προτιμήσεις των καταναλωτών, αλλά και την τόνωση της αγοράς από τη νέα αυτή καταναλωτική τάση που έχει πλέον καθιερωθεί και στη χώρα μας.

Ο κ. Παύλος Ζαχαριάδης από το «Welcome Stores» της Δράμας, μάς εξήγησε ότι η Black Friday στην Ελλάδα είναι λίγο διαφορετική σε σχέση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες. «Συνήθως στην Ελλάδα λίγο τα διογκώνουμε. Έχει ξεκινήσει από την Δευτέρα, και σίγουρα θα καλύψει μέχρι και το Σάββατο. Για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε καλύτερα το καταναλωτικό κοινό επειδή στα μαγαζιά μας η εξυπηρέτηση είναι περισσότερο προσωποκεντρική και δεν προλαβαίνουμε να εξυπηρετήσουμε όπως πρέπει σε μια ημέρα, ίσως πάει μέχρι και την Δευτέρα ή την Τρίτη.

Η καταναλωτική αυτή τάση, κρατάει περισσότερες ημέρες φέτος, και το ενδιαφέρον είναι πάρα πολύ μεγάλο. Η αλήθεια είναι ότι είχαν παγώσει οι πωλήσεις το τελευταίο δεκαήμερο».

Όπως μας εξήγησε ο κ. Ζαχαριάδης, μια μερίδα του καταναλωτικού κοινού έχει προγραμματίσει τις αγορές του στις ημέρες αυτές, καθώς μπορεί να είχε ανάγκη κάποια συσκευή που είχε χαλάσει και προγραμμάτισε να την αγοράσει αυτό το χρονικό διάστημα.

Παρόλα αυτά υπάρχουν και καταναλωτές που με βάσει τις τιμές, έχουν μια καταναλωτική διάθεση, για να μπορέσουν να επωφεληθούν σε χαμηλότερες τιμές. Οι τιμές που υπάρχουν φέτος, είναι πιο χαμηλές από κάθε άλλη χρονιά, όπως μας ενημέρωσε ο κ. Ζαχαριάδης.

«Είναι πραγματικές οι προσφορές οι οποίες υπάρχουν. Βέβαια σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες,  αυτό το οποίο γίνεται είναι για μια ημέρα, και γίνεται σε είδη τα οποία είτε είναι παλιά μοντέλα, είτε είναι στοκ και υπάρχουν σοβαρές μειώσεις.

Στην Ελλάδα αυτό που ισχύει αφορά το σύνολο των προϊόντων των καταστημάτων, ανεξαιρέτως, με σοβαρές εκπτώσεις, οι οποίες μπορεί να είναι από 15% έως και 60% στον δικό μας κλάδο», ανέφερε ο κ. Ζαχαριάδης.

Μάλιστα, τα εμπορικά καταστήματα όπως επεσήμανε ο κ. Ζαχαριάδης, προγραμματίζουν και κάνουν μεγάλες αγορές το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών.

«Η τάση η οποία υπάρχει στην αγορά είναι ότι τουλάχιστον έχει κινηθεί σε διπλάσια κίνηση και σε τζίρους κατά το χρονικό αυτό διάστημα.

Είναι μια ανάσα για τα καταστήματα, καθώς πραγματοποιείται ένας πολύ σοβαρός όγκος. Βέβαια, αν αναλογιστεί κανείς ότι δέκα ημέρες πριν κυρίως παγώνουν οι αγορές και δέκα ημέρες μετά επίσης, ο τζίρος ο οποίος επιτυγχάνεται σε αυτές τις ημέρες είναι λίγο αυξημένος σε σχέση με την κανονική ροή. Οι κερδοφορίες είναι σαφώς μειωμένες, αλλά είναι μια ανάσα και για τους καταναλωτές και μια ανάσα για αυτούς που έχουν τα καταστήματα. Πολλές φορές είναι και ψυχολογικό. Όλο αυτό που συμβαίνει βοηθάει και τους καταναλωτές να ξεφύγουν λίγο από την καθημερινότητά τους, αλλά και τα καταστήματα τα οποία βλέπουν μετά από πολύ καιρό ότι γεμίζουν. Μάλιστα γεμίζουν με καταναλωτές, οι οποίοι σε αυτό το χρονικό διάστημα – σε αντίθεση με την περίοδο των εκπτώσεων – κατευθύνονται σε ακριβά προϊόντα, σε μεσαίο προς ακριβό ράφι, όχι στα πολύ οικονομικά. Αυτό βέβαια έχει συγκεκριμένη εξήγηση, γιατί η αξιακή μείωση είναι μεγαλύτερη, οπότε στα μάτια του καταναλωτή φαίνεται σαν μια τεράστια ευκαιρία, η οποία όντως είναι, αλλά ποσοστιαία ισχύει σχεδόν στο σύνολο των προϊόντων και των οικονομικών προϊόντων και τα πιο ακριβά», επεσήμανε μεταξύ άλλων ο κ. Ζαχαριάδης.