Home > Νέα > Επιστολή της «Κίνησης Νέων» Κ. Νευροκοπίου στον περιφερειάρχη ΑΜΘ Επείγουσες παρεμβάσεις χρειάζεται ο δρόμος Δράμας – Κ. Νευροκοπίου

Επιστολή της «Κίνησης Νέων» Κ. Νευροκοπίου στον περιφερειάρχη ΑΜΘ Επείγουσες παρεμβάσεις χρειάζεται ο δρόμος Δράμας – Κ. Νευροκοπίου

Επιστολή της «Κίνησης Νέων» Κ. Νευροκοπίου στον περιφερειάρχη ΑΜΘ

Επείγουσες παρεμβάσεις χρειάζεται ο δρόμος Δράμας – Κ. Νευροκοπίου

 

 

ΣΕ ΑΣΧΗΜΗ κατάσταση βρίσκεται ο οδικός άξονας Δράμας – Κ. Νευροκοπίου, ο οποίος οδηγεί και στο Ελληνοβουλγαρικά σύνορα και το Τελωνείο Εξοχής, και πρόκειται ουσιαστικά για την είσοδο και έξοδο της χώρας από και προς τη Βουλγαρία.  Ο οδικός άξονας αυτός, επίσημο  όνομα έχει «Εθνική Οδός 57», και αποτελεί το βορειότερο τμήμα διασύνδεσης του Νομού Δράμας προς τη Βουλγαρία.

Όπως επισημαίνει η «Κίνηση Νέων» Κ. Νευροκοπίου στην επιστολή της, την οποία κοινοποιεί προς τους 3 βουλευτές του Νομού Δράμας καθώς και στον αντιπεριφερειάρχη, «η επικινδυνότητα σε πολλά σημεία της διαδρομής είναι αυξημένη», ενώ ο κίνδυνος κατολισθήσεων είναι αισθητός σε πολλά σημεία της διαδρομής.

Αναλυτικότερα, στην επιστολή της η «Κίνηση Νέων» Κ. Νευροκοπίου αναφέρει:

[Όπως γνωρίζετε η Ε.Ο. 57 (Δράμα-Ελληνοβουλγαρικά σύνορα) αποτελεί το βορειότερο τμήμα διασύνδεσης του Νομού Δράμας και κατ’ επέκταση όλης της Περιφέρειας με την Βουλγαρία. Θεωρώντας δεδομένο πως δεν υπάρχει σχεδιασμός για νέα όδευση στο τμήμα αυτό και το γεγονός πως η χάραξη της έγινε πολύ πριν την διάνοιξη του τελωνείου Εξοχής μας αναγκάζει να θέσουμε υπόψη σας τα εξής:

  1. Η επικινδυνότητα κίνησης σε πολλά σημεία της διαδρομής είναι αυξημένη (από τη διασταύρωση Οχυρού έως τη διασταύρωση Προσοτσάνης υπάρχουν 90 στροφές περίπου) και σε συνδυασμό με τον αυξημένο πλέον κυκλοφοριακό φόρτο της Ε.Ο. έχει ως αποτέλεσμα πολλά τροχαία ατυχήματα (ακόμη και θανατηφόρα). Επιπλέον η χρήση αλατιού τους χειμερινούς μήνες και η παλαιότητα του οδοστρώματος (η τελευταία παρέμβαση έγινε πριν από 17 χρόνια) δημιούργησαν έντονα φαινόμενα διάβρωσης του.
  2. Ο κίνδυνος κατολισθήσεων (βράχων και χωμάτων) σε αρκετά σημεία λόγω τον συχνών βροχοπτώσεων είναι αισθητός καθώς δεν υπάρχουν προστατευτικά πλέγματα.
  3. Δεν υπάρχουν οργανωμένοι χώροι στάθμευσης (με νερό, τουαλέτες, κάδους απορριμμάτων) με αποτέλεσμα να σταθμεύουν φορτηγά και Ι.Χ. πάνω στο δρόμο ανεξέλεγκτα, γεγονός που αυξάνει τις πιθανότητες ατυχήματος αλλά και την ρύπανση της Ε.Ο.
  4. Δεν υπάρχουν σε αρκετά σημεία της διαδρομής προστατευτικά κιγκλιδώματα. Ιδιαιτέρα μετά και την μετατόπιση του δικτύου της ΔΕΗ δίπλα στο δρόμο, αλλά και σε επικίνδυνα σημεία π.χ. γκρεμούς.
  5. Στο κομμάτι της διαδρομής που περνάει μέσα από το Νευροκόπι (οδός Λαμπριανίδη) δεν υπάρχουν διασταυρώσεις, φανάρια, κιγκλιδώματα κλπ.

Καθώς καθημερινά διέρχονται από τον δρόμο αυτό εκατοντάδες οχήματα συμπολιτών μας και όχι μόνο για λογούς ασφάλειας όλων αυτών, αλλά και προστασίας του περιβάλλοντος παρακαλούμε να προβείτε άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες για την μελέτη, χρηματοδότηση και κατασκευή των υποδομών που απαιτούνται για την επίλυση όλων των παραπάνω προβλημάτων.]