Home > νέα > Γραμμή εξυπηρέτησης του πολίτη ενεργοποίησε ο Δήμος Δοξάτου – Για καθαριότητα – ύδρευση – οδοποιία – υπηρεσία κ.α. στο 15245

Γραμμή εξυπηρέτησης του πολίτη ενεργοποίησε ο Δήμος Δοξάτου – Για καθαριότητα – ύδρευση – οδοποιία – υπηρεσία κ.α. στο 15245

Γραμμή εξυπηρέτησης του πολίτη

ενεργοποίησε ο Δήμος Δοξάτου

Για καθαριότητα – ύδρευση – οδοποιία – υπηρεσία κ.α. στο 15245

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ γραμμή εξυπηρέτησης με πενταψήφιο νούμερο έχει ενεργοποιήσει ο Δήμος Δοξάτου. Πρόκειται για τον τηλεφωνικό αριθμό 15245, στον οποίο οι δημότες Δοξάτου θα μπορούν να αναφέρουν παράπονα για διάφορα θέματα που τους απασχολούν, αλλά και να μπορούν να βρουν απαντήσεις σε διάφορες απορίες που έχουν.

Από τα κύρια ζητήματα με τα οποία η Γραμμή του Πολίτη είναι επιφορτισμένη, είναι η προστασία του περιβάλλοντος στην επικράτεια του Δήμου Δοξάτου, μιας και όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, «η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί μια από τις προτεραιότητες της δημοτικής αρχής».

Στους κύριους στόχους της Γραμμής του Πολίτη, βρίσκεται η καθαριότητα, και βέβαια η ύδρευσης, η άρδευση, η αποχέτευση, ο ηλεκτροφωτισμός και άλλα ζητήματα. Όπως αναφέρεται μάλιστα, «ο Δήμος Δοξάτου ξεκινάει μια νέα υπηρεσία, τη Γραμμή Εξυπηρέτησης του Πολίτη. Η νέα αυτή υπηρεσία λειτουργεί μέσω του πενταψήφιου αριθμού κλήσης 15245. Με τις δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες θα γίνεται η καταγραφή και διεκπεραίωση των αιτημάτων με τρόπο απλό και γρήγορο».

Τα θέματα στα οποία μπορούν οι πολίτες να αναφέρονται είναι:

  • Καθαριότητας (συλλογή απορριμμάτων, αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων).
  • Ηλεκτροφωτισμού (αποκατάσταση βλαβών, αντικατάσταση λαμπτήρων).
  • Ύδρευσης / Άρδευσης / Αποχέτευσης (αποκατάσταση βλαβών δικτύου και σύνδεσης).
  • Εσωτερικής οδοποιϊας (αποκατάσταση βλαβών).
  • Εγκαταλελειμμένων οχημάτων (άρση και μεταφορά).
  • Νεκρών ζώων (περισυλλογή).
  • Ανακύκλωσης (ενημέρωση για τρόπους/συστήματα και προγράμματα ανακύκλωσης).
  • Υπηρεσιών του Δήμου (παροχή πληροφοριών).

Ακόμα, οι δημότες – κάτοικοι μπορούν να υποβάλλουν τα αιτήματά τους καλώντας τηλεφωνικά στον πενταψήφιο αριθμό 15245 από Δευτέρα έως Παρασκευή και από ώρα 08.00 π.μ. έως 14.00 μ.μ. (Χρέωση: Οι κλήσεις από το σταθερό δίκτυο του ΟΤΕ χρεώνονται με αστική χρέωση. Οι κλήσεις από τα λοιπά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας ισχύουν οι χρεώσεις του κάθε παρόχου).

Θα πρέπει να σημειωθεί επίσης, ότι, το ίδιο νούμερο μπορεί να λειτουργήσει και ως ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στην ηλεκτρονική διεύθυνση 15245@doxato.gr

Ο δημότης – κάτοικος επιλέγει τον τρόπο που επιθυμεί να λάβει απάντηση στο αίτημά του, είτε τηλεφωνικά, είτε λαμβάνοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).

Και βέβαια, ένα από τα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν τους Δήμους ως προ το ζήτημα της καθαριότητας, είναι τα ογκώδη αντικείμενα. Όπως γίνεται γνωστό, ογκώδη αντικείμενα (έπιπλα, οικοσκευές, κ.α.), οι δημότες δεν πρέπει να τα εναποθέτουν σε πεζοδρόμια ή

δημόσιους χώρους. Είναι υποχρεωμένοι να καλούν τον πενταψήφιο 15245 για συνεννόηση,

ώστε να τα παραλαμβάνει ο Δήμος στην συμφωνηθείσα ημερομηνία. Εάν δεν τηρείται η προαναφερθείσα διαδικασία θα επιβάλλονται τα προβλεπόμενα πρόστιμα.

Και ακόμα, απόβλητα εκσκαφών, κατασκευών, κατεδαφίσεων (μπάζων), κλαδιών (κήπων/κτημάτων), οι δημότες θα πρέπει να απευθύνονται σε ιδιωτικές εταιρίες διαχείρισης των εν λόγω αποβλήτων, ώστε να παραλαμβάνονται από αυτές ή να μεταφέρονται από τους δημότες – κατοίκους σε αυτές. Ο Δήμος ΔΕΝ παραλαμβάνει αυτού του είδους τα απόβλητα και η ρίψη τους σε κοινόχρηστους χώρους, τιμωρείται με πρόστιμο.