Home > Πρώτο Θέμα > Κολυμβητήριο και σιδηροδρομική Εγνατία τα επείγοντα θέματα που συζητήθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο Δράμας

Κολυμβητήριο και σιδηροδρομική Εγνατία τα επείγοντα θέματα που συζητήθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο Δράμας

Προ ημερησίας διάταξης συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Δράμας

Κολυμβητήριο και σιδηροδρομική

Εγνατία τα επείγοντα θέματα που

συζητήθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο

► Να υπάρξουν συνεδριάσεις για Κολυμβητήριο και σιδηροδρομική γραμμή

Του Θανάση Πολυμένη

ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ της κατάστασης που επικρατεί στο Κολυμβητήριο, έθεσε στην προ ημερησίας διάταξης συζήτηση στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης «Πόλη+Ζωή» κ. Μλεκάνης.

Ο κ. Μλεκάνης αρχικά θύμισε την μελέτη για την στατική επάρκεια του οργανισμού του κτιρίου που είχε παρουσιαστεί παλαιότερα σε ειδική συνεδρίαση στο σώμα, επισημαίνοντας επίσης ότι η μελέτη εκείνη έδινε ένα χρόνο προθεσμία για να γίνουν οι παρεμβάσεις που απαιτούνταν.

Ο κ. Μλεκάνης ζήτησε επιτακτικά, ώστε στην επόμενη συνεδρίαση του σώματος, «να παρουσιαστεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα σε αντιστοίχιση με τις παρατηρήσεις του μελετητή, τι πρόκειται να γίνει και πότε, ώστε το Κολυμβητήριο να είναι ασφαλές για τους χρήστες».

Χαρακτηριστικό είναι πάντως ότι, για το κτιριακό ζήτημα του Κολυμβητηρίου, δεν απάντησε κανένας από τη δημοτική αρχή, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο δήμαρχος Δράμας κ. Μαμσάκος απουσίαζε από τη συνεδρίαση.

Σιδηροδρομική Εγνατία

Με τη σειρά του, ο επικεφαλής της παράταξης «Αυτοδιοίκηση Πολιτών» κ. Ηλιόπουλος, ζήτησε να υπάρξει ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με μοναδικό θέμα τη Σιδηροδρομική Εγνατία. Όπως είπε «έχει κατατεθεί μια μελέτη η οποία αποκλείει την πόλη της Δράμας και την πόλη των Σερρών από τη νέα γραμμή, υπάρχουν αντιπροτάσεις οι όποιες είναι στα πλαίσια του εφικτού και μάλιστα χωρίς να υπάρχουν έξτρα χρηματικά κόστη για το δημόσιο που μπορούν να μας συμπεριλάβουν και θεωρώ ότι το Δημοτικό Συμβούλιο πρέπει να στείλει την απόφασή του στη διαβούλευση. Να δείξουμε κι εμείς ότι συμπαραστεκόμαστε σ’ αυτές τις απόψεις».

Ο κ. Ηλιόπουλος ζήτησε να πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του σώματος μαζί με τις περιφερειακές παρατάξεις της ΑΜΘ και τόνισε  ότι «είμαστε αποκλεισμένοι από την Εγνατία, μην είμαστε αποκλεισμένοι και από τη σιδηροδρομική Εγνατία».

Απαντώντας αργότερα ο δημ. Σύμβουλος και πρόεδρος της ΔΕΥΑΔ κ. Χατζηγιάννης, ενημέρωσε εκ μέρους του δημάρχου ότι «ήδη έχουν γίνει επαφές με το δήμαρχο Καβάλας αλλά παράλληλα και με τον πρόεδρο του ΤΕΕ Ανατολικής Μακεδονίας, και στη συνέχεια θα γίνει πλήρη ενημέρωση του σώματος. Οι κινήσεις αυτές θα γίνουν είτε στο τέλος της εβδομάδας ή στις αρχές της επόμενης. Δεν πρέπει να μείνουμε με σταυρωμένα χέρια, πρέπει να κινηθούμε. Ο σταθμός για τη Δράμα ήταν σημείο αναφοράς».

Για τη σιδηροδρομική γραμμή αναφέρθηκε επίσης και ο αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Τάσσου, ο οποίος σημείωσε ότι «η Δράμα έχει φωνή. Αυτή τη φωνή θα πρέπει να την χρησιμοποιήσουμε, ώστε να αλλάξει αυτό το οποίο φαίνεται πως έχει σχεδιαστεί για την σιδηροδρομική χάραξη».

Απορρίμματα

Επίσης, ο κ. Ηλιόπουλος έθεσε θέμα με τα απορρίμματα, λέγοντας ότι «η κατάσταση στην πόλη της Δράμας μπορεί να είναι σχετικά καλή, αλλά περιφερειακά και στα χωριά, όσον αφορά την αποκομιδή των απορριμμάτων είναι απαράδεκτη, ειδικά στους μπλε κάδους. Υπάρχουν καταγγελίες ότι ο προηγούμενος ιδιώτης στην ανακύκλωση, φεύγοντας, άφησε κρανίου τόπο, όσον αφορά τον μηχανολογικό εξοπλισμό. Όμως δεν είναι άμοιρη η δημοτική αρχή, όσον αφορά την αποκομιδή των απορριμμάτων πέριξ του κέντρου της Δράμας».

Σε απάντησή του αργότερα ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας κ. Κυριακίδης, σημείωσε ότι «έχουμε βελτιώσει ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στις κοινότητές μας, όσον αφορά την αποκομιδή του πράσινου κάδου. Μέχρι τώρα σε πολλά χωριά πηγαίναμε μια φορά την εβδομάδα και πλέον τώρα το καλοκαίρι πηγαίνουμε δύο φορές».

Όσον αφορά το ζήτημα της ανακύκλωσης «γίνεται κανονικά. Τα ανακυκλώσιμα υλικά πηγαίνουν στο ΣΜΑ, το εργοστάσιο έχει κάποια προβλήματα, τα εξετάζει η ΔΙΑΑΜΑΘ και προσπαθεί να δώσει λύσεις ώστε να επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο. Έχουμε πάρει διαβεβαίωση ότι θα επαναλειτουργήσει με χαρτί – χαρτόνι. Τα ανακυκλώσιμα υλικά συνεχίζουν να μεταφέρονται στο εργοστάσιο της Ξάνθης».