Home > νέα > myKEPlive και στο ΚΕΠ του Δήμου Δράμας

myKEPlive και στο ΚΕΠ του Δήμου Δράμας

Διεκπεραίωση πέντε διαδικασιών σε 38 δήμους μέσω βιντεοκλήσης

myKEPlive και στο ΚΕΠ

του Δήμου Δράμας

 

 

ΕΡΧΟΝΤΑΙ πλέον τα myKEPlive, όπου οι πολίτες θα μπορούν να κάνουν βιντεοκλήση με υπαλλήλους των ΚΕΠ, προκειμένου να μπορέσουν να διεκπαιρεώσουν υποθέσεις τους που αφορούν σε πέντε δημοτικές διαδικασίες.

Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα που ξεκινάει πλέον από τα ΚΕΠ 38 Δήμων σε όλη τη χώρα, μαζί και το ΚΕΠ του Δήμου Δράμας. Η νέα πλατφόρμα του myKEPlive, παρουσιάστηκε χθες το πρωί στον πρωθυπουργό κ. Μητσοτάκη, από την πολιτική ηγεσία του Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Σε πρώτη φάση συμμετέχουν 38 Δήμοι (μαζί και ο Δήμος Δράμας), ενώ στόχος της κυβέρνησης είναι η ένταξη όλων των Δήμων της χώρας έως το τέλος του τρέχοντος έτους.

Στις παρεχόμενες υπηρεσίες για τις οποίες οι πολίτες θα εξυπηρετούνται μέσω βιντεοκλήσης, συγκαταλέγονται:

-η έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου,

-η ανανέωση δελτίου ανεργίας,

-η χορήγηση πιστοποιητικών εγγυτέρων συγγενών και οικογενειακής κατάστασης,

-η έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου και

-η βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.

Από το myKEPlive εξαιρούνται διαδικασίες που απαιτούν την φυσική παρουσία και υπογραφή του πολίτη, όπως η ταυτοπροσωπία ανηλίκου, η μεταβίβαση αυτοκινήτου και η ανανέωση άδειας οδήγησης.

Οι τηλεδιασκέψεις δεν καταγράφονται, ούτε αποθηκεύονται προσωπικά δεδομένα. Απλώς, για λόγους ασφαλείας, οι υπάλληλοι ζητούν στην αρχή κάθε κλήσης να δουν έγγραφα που πιστοποιούν την ταυτότητα του χρήστη. Το ωράριο λειτουργίας της υπηρεσίας θα είναι από τις 9:00 το πρωί έως τις 18:30 το απόγευμα, περιλαμβανομένου του Σαββάτου. Τα ραντεβού προγραμματίζονται με βάση μία από τέσσερις θεματικές ενότητες παρεχόμενων υπηρεσιών.

 Μέσω βιντεοκλήσης

Η πλατφόρμα myKEPlive δίνει στους πολίτες τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο των ΚΕΠ, υποβάλλοντας τις σχετικές αιτήσεις από το  σπίτι τους, δίχως να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά κάποιας υπηρεσίας.

Το ηλεκτρονικό ΚΕΠ εξυπηρετεί φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις. Καλύπτει 52 διοικητικές διαδικασίες και επιτρέπει την εξ αποστάσεως ενημέρωση για 235 διαδικασίες αδειοδότησης που αφορούν την παροχή υπηρεσιών.

Εξυπηρέτηση για Έλληνες εξωτερικού, ΑΜΕΑ

Το myKEPlive θέτει τέλος σε χρόνιες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες του εξωτερικού σε περιπτώσεις που χρειάζονται απλές βεβαιώσεις από το κράτος. Παράλληλα, διευκολύνονται οι εργαζόμενοι που δεν έχουν χρόνο να μεταβούν σε ΚΕΠ και οι πολίτες που -για οποιοδήποτε λόγο- δυσκολεύονται να βγουν από το σπίτι τους.

Η νέα πλατφόρμα είναι επίσης προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑΜΕΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής. Η ενδεικτική βιντεοκλήση που έγινε με το ΚΕΠ αρχικά χρησιμοποίησε διερμηνέα.