Home > νέα > Σχόλιο του διευθύνοντα συμβούλου του ΟΣΕ σε άρθρο του «Πρωινού Τύπου»

Σχόλιο του διευθύνοντα συμβούλου του ΟΣΕ σε άρθρο του «Πρωινού Τύπου»

 

Σχόλιο του διευθύνοντα συμβούλου

του ΟΣΕ σε άρθρο του «Πρωινού Τύπου»

 

 

ΣΥΝΗΘΩΣ, οι διαψεύσεις για κάποια δημοσιεύματα, γίνονται όταν λαμβάνουν χώρα τα γεγονότα και όχι μετά από εννέα ολόκληρους μήνες! Αυτό φαίνεται από το σχόλιο που μας έστειλε χθες ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Κωνταντίνος Πετράκης, σε ρεπορτάζ του «Πρωινού Τύπου»  που δημοσιεύθηκε το Σάββατο 1 Ιουλίου 2017 και περιελάμβανε και δηλώσεις του ιδίου.

Ο λόγος για τις εργασίες ανάταξης του σιδηροδρομικού δικτύου του ΟΣΕ μεταξύ Δράμας – Ξάνθης (Τοξότες), όπου το δίκτυο έκλεισε τον Σεπτέμβριο, άργησε να χρηματοδοτηθεί και τελικά οι εργασίες ξεκίνησαν πολύ αργότερα. Όπως είπε ο κ. Πετράκης στον «Πρωινό Τύπο», στις 12 Αυγούστου αναμένεται να κυκλοφορήσει το πρώτο επιβατικό τρένο μετά τις εργασίες.

Στο ρεπορτάζ αυτό, ο κ. Πετράκης απάντησε στη συνέχεια με το παρακάτω σχόλιο, το οποίο αποτελεί στην ουσία μια ετεροχρονισμένη διάψευση στα ρεπορτάζ του «Π.Τ», που έγιναν τον Οκτώβριο του 2016.

 

Το σχόλιο του κ. Πετράκη

Το σχόλιο του διευθύνοντα συμβούλου του ΟΣΕ κ. Πετράκη έχει ως εξής:

[Το χθεσινό άρθρο σας σχετικά με το έργο της σιδηροδρομικής γραμμής Δράμα – Τοξότες ήταν κατατοπιστικό και αναλυτικό, πλην όμως περιείχε μία ανακρίβεια την οποία και παρακαλώ να ανασκευάσετε για αποκατάσταση της αλήθειας.

Ο συντάκτης σας αναφέρει ότι ο Υπουργός κ. Χ. Σπίρτζης είχε αρνηθεί να εγκρίνει την χρηματοδότηση του έργου στηρίζοντας τον αναληθή αυτόν ισχυρισμό σε ανακοίνωση της τότε διοίκησης του Συλλόγου Μηχανικών ΟΣΕ. Το χρονικό διάστημα του 1 μηνός που μεσολάβησε από την αναγγελία έναρξης του έργου (22 Σεπτεμβρίου 2016) μέχρι την υπογραφή της έγκρισης χρηματοδότησης από τον Υπουργό (22 Οκτωβρίου 2016) αποδεικνύει με σαφήνεια πόσο αναληθής και άδικος ήταν ο ισχυρισμός αυτός.
Η αλήθεια είναι ότι ο Υπουργός υποστήριξε σαφώς το έργο και στάθηκε αρωγός του ΟΣΕ σε κάθε στάδιο της υλοποίησής του.
Αξίζει όμως να τονιστεί ότι η τότε διοίκηση του Συλλόγου Μηχανικών ΟΣΕ δεν είχε καν μπει στον κόπο να διεκδικήσει το έργο στο παρελθόν, αν και γνώριζε (μέσω των μελών του) την κακή κατάσταση της γραμμής την οποία επιδιορθώνει το έργο.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία και παραμένω στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.

Κώστας Ν. Πετράκης

Διευθύνων Σύμβουλος ΟΣΕ]

 

Σχόλιο «Π.Τ.»

Επειδή δεν μπορούμε να αναφέρουμε εξ αρχής όλα τα δημοσιεύματα, δίνουμε τις ημερομηνίες για όλα τα σχετικά ρεπορτάζ που αφορούν το ζήτημα αυτό: 23 Σεπτεμβρίου, 14 – 15 – 19 – 25 27 Οκτωβρίου 2017.

Να σημειώσουμε και να υπενθυμίσουμε απλά, ότι, το θέμα είχε φτάσει να γίνει ερώτηση στη Βουλή από βουλευτές της Δράμας, όμως απαντήσεις επί της ουσίας δεν υπήρξαν, όπως και το ότι η διοίκηση του ΟΣΕ δεν βγήκε τότε να διαψεύσει τα σχετικά δημοσιεύματα, τα οποία είχαν φτάσει μέχρι τη Βουλή των Ελλήνων!

Όπως και να ’χει το θέμα σήμερα είναι ότι τα έργα έφτασαν αισίως στο τέλος τους και σύντομα, ελπίζουμε, να κυκλοφορήσει το πρώτο επιβατικό τρένο στις 12 Αυγούστου καλώς εχόντων των  πραγμάτων.