Home > νέα > Στο τέλος του χρόνου η πρώτη δημοπράτηση για την κατασκευή του δρόμου Δράμας – Αμφίπολης► Καραμανλής: «Δεν βρήκαμε καμία μελετητική ωριμότητα στο Υπουργείο…»

Στο τέλος του χρόνου η πρώτη δημοπράτηση για την κατασκευή του δρόμου Δράμας – Αμφίπολης► Καραμανλής: «Δεν βρήκαμε καμία μελετητική ωριμότητα στο Υπουργείο…»

Δηλώσεις Κ. Καραμανλή για τον οδικό άξονα Δράμας – Αμφίπολης

Στο τέλος του χρόνου η πρώτη

δημοπράτηση για την κατασκευή

του δρόμου Δράμας – Αμφίπολης

► Καραμανλής: «Δεν βρήκαμε καμία μελετητική ωριμότητα στο Υπουργείο…»

► Από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων η συντήρηση του υφιστάμενου δρόμου

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΣΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ που υπάρχουν όσον αφορά στη δημοπράτηση έργων για την κατασκευή του οδικού άξονα Δράμας – Αμφίπολης, αναφέρθηκε χθες από τη Δράμα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κ. Καραμανλής.

Όπως είναι γνωστό, ο κ. Καραμανλής βρέθηκε χθες στη Δράμα για την παράδοση των Φυλακών Νικηφόρου Δράμας στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και στη συνέχεια επισκέφθηκε το Μουσικό Σχολείο Δράμας, όπου ανακοίνωσε την χρηματοδότηση της κτιριακής αναβάθμισης του σχολείου, το οποίο παρουσιάζει σημαντικά κτιριακά προβλήματα.

KARAMANLHS

Στο περιθώριο των δηλώσεών του και έπειτα από πιέσεις των δημοσιογράφων των τοπικών μέσων ενημέρωσης, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και στις εξελίξεις που υπάρχουν για τη δημοπράτηση των πρώτων έργων της κατασκευής μέρους του οδικού άξονα Δράμας – Αμφίπολης, όπως και στο ζήτημα της συντήρησης του υφιστάμενου δρόμου.

Όπως τόνισε ο κ. Καραμανλής, «ο δρόμος αυτός είναι μια δέσμευση που έχουμε κάνει ως αντιπολίτευση και ήταν και στο πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας. Ο δρόμος αυτός είχε δύο κομμάτια. Το πρώτο κομμάτι από την Αμφίπολη μέχρι το Νομό Δράμας και το δεύτερο κομμάτι, σύνολο περίπου 45 χιλιόμετρα. Εμείς δεν βρήκαμε καμία μελετητική ωριμότητα στο Υπουργείο. Έχουμε ωριμότητα και κάποιες προμελέτες του 2013. Που σημαίνει ότι έχουμε τρέξει αυτό το 8μηνο τις μελέτες πολύ γρήγορα και θέλουμε να ελπίζουμε ότι μέχρι τέλος του χρόνου, θα δημοπρατήσουμε το πρώτο κομμάτι. Επομένως αυτό είναι μια θετική εξέλιξη, επειδή πολύ σύντομα θα κατασκευαστεί ένας δρόμος, ο οποίος στην ουσία θα βγάλει από την απομόνωση το Νομό Δράμας και στην ουσία, είναι μια δέσμευση που σιγά-σιγά αρχίζει και γίνεται. Μέσα σε 10 μήνες ωριμάσαμε τις μελέτες, έχουμε μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το πρώτο κομμάτι, γι’ αυτό θα ξεκινήσουμε απ’ αυτό και θα ωριμάσουμε τις άλλες μελέτες για το δεύτερο κομμάτι για να γίνει αργότερα. Επομένως ο δρόμος θα γίνει σε δύο τμήματα και θα αρχίσει να υλοποιείται στο τέλος του χρόνου με τη δημοπράτηση του έργου».

 

Η συντήρηση του υφιστάμενου δρόμου

Σε ερώτηση που έθεσε ο «Πρωινός Τύπος» σχετικά με το ζήτημα της συντήρησης του υφιστάμενου δρόμου που είχε υποσχεθεί στα τέλη του 2019 ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κεφαλογιάννης, ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι, «μέσα στον Ιούλιο, υπογράφουμε μια πολύ μεγάλη συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα ύψους 450 εκατομμυρίων ευρώ για την οδική ασφάλεια και για συγκεκριμένες παρεμβάσεις, σε σημεία που είναι προβληματικά σε όλη την Ελλάδα και βέβαια στη Βόρεια Ελλάδα. Όλες οι μελέτες έχουν γίνει από την Εγνατία ΑΕ και οι παρεμβάσεις αυτές θα γίνουν άμεσα. Ο κορωνοϊός μας πήγε 3 μήνες πίσω, περιμένουμε τη διοίκηση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων να έρθει μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου και στην ουσία να ξεμπλοκάρουμε αυτό το ζήτημα».