Home > νέα > Να συνδεθεί η Δράμα με τη Σιδηροδρομική Εγνατία και να δούμε επιτέλους έργα με τον οδικό άξονα Δράμας – Αμφίπολης

Να συνδεθεί η Δράμα με τη Σιδηροδρομική Εγνατία και να δούμε επιτέλους έργα με τον οδικό άξονα Δράμας – Αμφίπολης

Συνέντευξη Τύπου του βουλευτή Δράμας Θ. Ξανθόπουλου

Να συνδεθεί η Δράμα με τη Σιδηροδρομική

Εγνατία και να δούμε επιτέλους έργα

με τον οδικό άξονα Δράμας – Αμφίπολης

Προσλήψεις στο Νοσοκομείο Δράμας, Τμήματα ΔΙΠΑΕ και ο χάρτης της Δικαιοσύνης στη Δράμα

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Τύπου για θέματα της επικαιρότητας παραχώρησε χθες, ο βουλευτής Δράμας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Θεόφιλος Ξανθόπουλος. Κατά κύριο λόγο, ο κ. Ξανθόπουλος αναφέρθηκε στην πανδημία αλλά και σε θέματα πανελληνίου ενδιαφέροντος, ενώ σε τοπικό επίπεδο αναφέρθηκε στη Σιδηροδρομική Εγνατία, στην οδική σύνδεση της Δράμας με την Εγνατία οδό μέσω του οδικού άξονα Δράμας – Αμφίπολης, στο Νοσοκομείο Δράμας, στα Τμήματα του ΔΙΠΑΕ, αλλά και στο ζήτημα της πιθανής συρρίκνωση της Δικαιοσύνης στη Δράμα.

Δρόμος Δράμας – Αμφίπολης

Αναφερόμενος στα ζήτημα του οδικού άξονα Δράμας – Αμφίπολης, ο κ. Ξανθόπουλος σημείωσε ότι, «είναι μια επιπλέον δήλωση της κυβέρνησης, η οποία θεωρεί ότι μέσα στο καλοκαίρι μπορούμε να έχουμε έναρξη των διαδικασιών. Οι παλινωδίες της κυβέρνησης και οι καθυστερήσεις, είναι προφανείς και αποδεικνύονται από επίσημα έγγραφα. Δεν θέλουμε να είμαστε μηδενιστές, δεν θέλουμε να απαξιώνουμε, αλλά μια επιπλέον εξαγγελία, ενδεχομένως σε προεκλογικό χρόνο, μας καθιστά επιφυλακτικούς. Θα περιμένουμε να δούμε και ελπίζω ότι τον Σεπτέμβριο, να μην αναγκαστούμε να επανέλθουμε στα ίδια πράγματα και με τα ίδια λόγια».

Σιδηροδρομική Εγνατία

Αναφερόμενος επίσης στη Σιδηροδρομική Εγνατία, σημείωσε ότι, «πολύ καθαρά και με πολύ κατηγορηματικό τρόπο, ο Χρ. Σπίρτζης προ ημερών από τη Δράμα, είπε ότι θα ακολουθήσουμε και θα ακούσουμε οποιαδήποτε πρόταση, τεκμηριωμένη, εισηγηθούν οι εξειδικευμένοι μηχανικοί μελετητές. Επομένως η πρόταση Κατσιμίγα μπαίνει με τον πιο επίσημο τρόπο στο τραπέζι. Αυτή συμπεριλαμβάνει νέα χάραξη στην οποία εντάσσονται και τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα των Σερρών και της Δράμας που μένουν απ’ έξω».

Όπως είπε ο κ. Ξανθόπουλος, «είναι αδιανόητο δύο πολύ σημαντικές πόλεις της περιοχής να μένουν απ’ έξω και να υλοποιείται μια χάραξη, η οποία ουσιαστικά θα αποτελέσει τον προαστιακό της Θεσσαλονίκης μέχρι τον Σταυρό Χαλκιδικής».

Τόνισε ότι «η πρόταση ξανατίθεται στο τραπέζι και είναι απορίας άξιο, πώς υπάρχουν στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, αυτοδιοικητικοί που πρόσκεινται σ’ αυτήν, ο κυβερνητικός βουλευτής, οι παρατάξεις που πρόσκεινται στη Νέα Δημοκρατία στο Περιφερειακό Συμβούλιο, που υποστηρίζουν ως ρεαλιστική λύση τη σύνδεση της Δράμας με τη νέα Σιδηροδρομική Εγνατία με τη σύνδεση Ζίχνης  Αμφίπολης, μια γραμμή που είναι καταργημένη από το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο».

Ο κ. Ξανθόπουλος τόνισε ότι «δεν είναι βιώσιμη μια νέα χάραξη της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, χωρίς τη Δράμα και τις Σέρρες, εκτός και αν είναι μια πρόταση τεχνοκρατικά τεκμηριωμένη, πολιτικά ορθή και μπορεί να αποτελέσει ένα σημείο σύμπτωσης όλων των Δραμινών».

Νοσοκομείο Δράμας

Αναφερόμενος στο θέμα του Νοσοκομείου Δράμας, δηλώνει «συγκρατημένη αισιοδοξία γι στην προκήρυξη 32 θέσεων» και θυμίζει ότι, «από την προκήρυξη μέχρι και την πλήρωση των θέσεων μεσολαβεί πολύς χρόνος και πολλοί αστάθμητοι παράγοντες».

Σημειώνει ακόμα ότι, «η πανδημία εξακολουθεί να είναι παρούσα, το Νοσοκομείο παραμένει ανοχύρωτο, υπάρχουν κλινικές όπως η Ουρολογική ή η Οφθαλμολογική οι οποίες δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο ρόλο τους, ενώ υπάρχει και μια μεγάλη αγωνία ότι υπάρχει ενδεχόμενο μέσα από το νέο νοσοκομειακό χάρτη που επεξεργάζεται η κυβέρνηση, να υπάρξει ένα Νοσοκομείο βάσης όπως το Νοσοκομείο Καβάλας και τα υπόλοιπα Νοσοκομεία της περιοχής, να αποτελέσουνε κέντρα πρωτοβάθμιας υγείας. Είναι μια επιλογή στην οποία πρέπει σθεναρά να αντιταχθούμε όλοι οι Δραμινοί».

Τμήματα ΔΙΠΑΕ στη Δράμα

Αναφέρθηκε  ακόμα ο ίδιος και στα Τμήματα του ΔΙΠΑΕ στη Δράμα, επισημαίνοντας ότι «με την ελάχιστη βάση εισαγωγής που θέσπισε η κυβέρνηση της Ν.Δ., πολλά περιφερειακά τμήματα όπως και τα δικά μας, αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης. Προσθέστε σ’ αυτό και την εισήγηση  της Διοικούσας Επιτροπής του ΔΙΠΑΕ, για συρρίκνωση της ευθύνης της, και καταλαβαίνετε ότι το μέλλον δεν είναι ευοίωνο».

Όπως είπε μάλιστα, «οι εργαζόμενοι στα δύο Τμήματα του ΔΙΠΑΕ της Δράμας» του μετέφεραν τις αγωνίες του, λέγοντας ότι «στο μέτρο των δυνάμεών μου και κοινοβουλευτικά θα πιέσω στο να βρεθεί η μόνη λύση που μπορεί να είναι αποδεκτή από την τοπική κοινωνία, που σημαίνει ενίσχυση των δύο πανεπιστημιακών τμημάτων και όχι περαιτέρω συρρίκνωσή τους».

Πρωτοδικεία

Αναφέρθηκε ακόμα ο κ. Ξανθόπουλος, και στο ζήτημα των αλλαγών στο χώρο της Δικαιοσύνης. Όπως είπε, η κυβέρνηση έχει αναθέσει μια μελέτη αλλαγής του δικαστικού χάρτη στη χώρα στην Παγκόσμια Τράπεζα και αυτό «είναι προφανές τι κριτήρια θα πρυτανεύσουν. Μ’ αυτή τη λογική, υπάρχει ένα σοβαρό ενδεχόμενο, τα Πρωτοδικεία της Δράμας και άλλων πόλεων να συρρικνωθούν. Αντί η εξέλιξη της τεχνολογίας και οι εξ αποστάσεως δίκες να είναι επιβοηθητικές της εξαγωγής και της επιτάχυνσης των δικών, γίνονται άλλοθι για τη συρρίκνωση των επαρχιακών Πρωτοδικείων και είναι ένα ζήτημα που απασχολεί όλη την κοινωνία, το Δικηγορικό Σύλλογο Δράμας, το Σύλλογο Δικαστικών Υπαλλήλων Δράμας και είναι προφανές ότι πρέπει να απασχολήσει και την τοπική κοινωνία. Κι αυτό, γιατί, σιγά – σιγά ξηλώνεται ό,τι ξέραμε ως παρουσία του δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών στην πόλη μας να περιορίζεται».