Home > νέα > Απαντήσεις στη Βουλή για τον οδικό άξονα Δράμας – Αμφίπολης

Απαντήσεις στη Βουλή για τον οδικό άξονα Δράμας – Αμφίπολης

Απαντήσεις στη Βουλή

για τον οδικό άξονα Δράμας – Αμφίπολης

 

 

 

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ σχετικά με το ζήτημα των εξελίξεων για τον οδικό άξονα Δράμας – Αμφίπολης, έδωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών κ. Κ. Καραμανλής, σε ερώτηση που είχε καταθέσει ο πρόεδρος του κόμματος «Ελληνική Λύση» κ. Κ. Βελόπουλος.

Η ερώτηση είχε κατατεθεί στη Βουλή στις 9 Ιουνίου και γινόταν αναφορά στην κακή κατάσταση του υπάρχοντος οδοστρώματος «είναι από άθλια έως τραγική».

Απαντώντας λοιπόν ο κ. Καραμανλής με σχετικό έγγραφο, σημειώνει ότι έχει εγκριθεί η διάθεση πίστωσης ποσού 3.500.000 ευρώ για τις διαδικασίες ανάθεσης για την εκπόνηση της μελέτης «Μελέτη οδού Δράμα – Αμφίπολη», και έχει ανατεθεί «στα συμπράττοντα γραφεία μελετών: «ΟΔΟΣ ΜΕΛΕΤΗΤΗΤΙΚΗ ΟΕ», «CONCEPT ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧ/ΚΟΙ ΕΠΕ», «ΥΔΡΟΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΕΕ», «ΔΗΜΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΙΝΟΣ», «ΓΕΩΓΝΩΣΗ ΑΕ», «ΗΡΑΚΛΗΣ ΒΑΛΙΟΥΛΗΣ & ΣΥΝ/ΤΕΣ ΕΕ»

Όπως αναφέρεται, η μελέτη με τίτλο: [«Μελέτη οδού Δράμα-Αμφίπολη», με προεκτιμηθείσα αμοιβή 3.491.476,70 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), η οποία διαμορφώθηκε μετά την έκπτωση του αναδόχου σε 2.793.188,23 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ (2.347.217,00 € για εργασίες και 445.971,23 € για ΦΠΑ).

Η σχετική σύμβαση υπογράφηκε στις 11-3-2009 με το συνολικό οικονομικό αντικείμενο να ανέρχεται στο ποσό των 2.793.188,23 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 19%). Ήδη έχει εγκριθεί συμπληρωματική διάθεση πίστωσης (λόγω μεταβολής του ΦΠΑ σε 23%) ποσού 82.375,70 ευρώ με την με αρ. πρωτ. ΔΜΕΟ/οικ/1673/15-4-2014 (ΑΔΑ: ΒΙΗΜ1-ΘΒΡ), οπότε η συνολική εγκριθείσα δαπάνη ανέρχεται σε 2.875.563,93 ευρώ».

Από τεχνικής απόψεως η μελέτη αφορά στα παρακάτω αντικείμενα: σύνταξη των μελετών των κατηγοριών 16 (Τοπογραφία), 10 (Συγκοινωνιακά, 8 (Στατικά), 13 (Υδραυλικά), 20 (Γεωλογικά), 21 (Γεωτεχνικά) και 27 (Περιβαλλοντικά) καθώς και ΣΑΥ-ΦΑΥ, για την κατασκευή του τμήματος Παλαιοκώμη-Μαυρολεύκη, μήκους 29,5χλμ του άξονα Δράμα-Αμφίπολη, ως κλειστού αυτοκινητοδρόμου δύο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, με διαχωρισμό των αντίθετων ρευμάτων κυκλοφορίας στη νησίδα, συμπεριλαμβάνοντας, πέρα από τη βασική αρτηρία, το σύνολο των επί μέρους οδικών έργων αποκατάστασης του τοπικού δικτύου και όλες τις απαραίτητες κυκλοφοριακές συνδέσεις.