Home > Πρώτο Θέμα > Η Αρχοντία Σαρρίδου από το 2ο ΕΠΑΛ Δράμας  με 18.600 μόρια στοχεύει στο Βιολογικό ή Βιοχημικό-Μιλάει στον «Π.Τ.» η μητέρα της κα. Κατσίνη

Η Αρχοντία Σαρρίδου από το 2ο ΕΠΑΛ Δράμας  με 18.600 μόρια στοχεύει στο Βιολογικό ή Βιοχημικό-Μιλάει στον «Π.Τ.» η μητέρα της κα. Κατσίνη

Μιλάει στον «Π.Τ.» η μητέρα της κα. Κατσίνη

Η Αρχοντία Σαρρίδου από το 2ο ΕΠΑΛ

Δράμας  με 18.600 μόρια

στοχεύει στο Βιολογικό ή Βιοχημικό

Κ. Κατσίνη: «Τα ΕΠΑΛ προσφέρουν στα παιδιά ένα πτυχίο που μπορεί να τα βοηθήσει στην επαγγελματική τους αποκατάσταση»

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΤΑ ΕΠΑΛ, είναι από τα σχολεία εκείνα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που τα τελευταία χρόνια έχουν να αναδείξουν ιδιαίτερες επιτυχίες από τους μαθητές τους. Τόσο με τα πολύ καλά αποτελέσματα που παρουσιάζουν οι μαθητές τους στις πανελλήνιες εξετάσεις, όσο και με τα πτυχία τους, με τα οποία πολλοί απόφοιτοί τους, μπορούν να έχουν μια καλή επαγγελματική αποκατάσταση.

Μια μαθήτρια η οποία στις πανελλήνιες εξετάσεις του Ιουνίου 2022, συγκέντρωσε μια πολύ καλή βαθμολογία, είναι και η Αρχοντία Σαρρίδου. Μαθήτρια του 2ου ΕΠΑΛ Δράμας, στον Τομέα Υγείας και στο Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων, η Αρχοντία Σαρρίδου συγκεντρώνει 18.600 μόρια και στοχεύει να εισαχθεί στο Βιολογικό ή Βιοχημικό.

Θα πρέπει να σημειωθεί εδώ, ότι, είναι ιδιαίτερα δύσκολο να βρούμε ποιοι είναι οι μαθητές από τη Δράμα που έχουν σημειώσει επιτυχίες, που έχουν συγκεντρώσει δηλαδή υψηλές βαθμολογίες από 18.000 μόρια και άνω.

Οι μαθητές που έχουμε ήδη παρουσιάσει στο προηγούμενο φύλλο μας, αλλά και σήμερα, όπως και αυτοί που θα παρουσιαστούν αύριο, μας δίνονται από τις διευθύνσεις των σχολείων τους, ως οι καλύτεροι απ’ αυτούς. Βέβαια, προηγείται μια διαδικασία ενημέρωσης των γονιών και των ίδιων των παιδιών από τους διευθυντές των σχολείων τους και στη συνέχεια γίνεται η παρουσίασή τους από τον «Πρωινό Τύπο», πάντα με την άδεια των ιδίων.

Σήμερα λοιπόν, στην παρουσίασή μας η μαθήτρια του 2ου ΕΠΑΛ Δράμας Αρχοντία Σαρρίδου, μιλάει στον «Πρωινό Τύπο» η μητέρα της Αρχοντίας Σαρρίδου, κα. Κωνσταντίνα Κατσίνη, η οποία είναι εκπαιδευτικός στα ΕΠΑΛ, εκ μέρους της μαθήτριας.

Όπως μας λέει για την Αρχοντία, «είναι μια μαθήτρια που ήταν γενικά ψύχραιμη καθ’ όλη τη διάρκεια των εξετάσεων, όσο και κατά τη διάρκεια της σχολικής ζωής. Ιδιαίτερα τα δύο τελευταία χρόνια του Λυκείου που είναι και από τα δυσκολότερα».

Όπως επισημαίνει, «δεν την έπιανε πανικός, δεν είχε ιδιαίτερο άγχος και βήμα – βήμα αντιμετώπισε την όλη διαδικασία». Η κα. Κατσίνη, τονίζει επίσης ότι από τη Β΄ Λυκείου είχε ξεκινήσει φροντιστήρια για Μαθηματικά και Έκθεση

Στην ερώτηση για το πώς αντιμετώπισε τα δύο χρόνια πανδημίας με τα διαδικτυακά μαθήματα και στην παρατήρηση ότι είναι από τα παιδιά που για πρώτη φορά συμμετείχαν σε εξετάσεις, μας λέει ότι «όντως, πέρυσι εξετάστηκαν διαδικτυακά χωρίς να γράψουν και γενικά υπήρχε μια ανησυχία για το άγνωστο για το τι θα αντιμετωπίσει.

Επειδή κι εγώ είμαι εκπαιδευτικός, προσπαθούσα να την καθησυχάσω, να το δει ως μια διαδικασία όπως για παράδειγμα οποιοδήποτε διαγώνισμα στο οποίο έχει προετοιμαστεί  όσο μπορεί καλύτερα με ψυχραιμία και χωρίς άγχος».

Ερωτώμενη ως μητέρα και εκπαιδευτικός για το μήνυμα που θα ήθελε να δώσει προς τους μαθητές που θα δοκιμαστούν στη συνέχεια, η Κατσίνη σημειώνει ότι, «την όλη διαδικασία θα πρέπει να τη δει κάποιος, σαν μια απλή διαδικασία, να έχει στο μυαλό του ότι δεν τελειώνει τίποτα εδώ, όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα. Ο καθένας και η καθεμιά, θα πρέπει να κάνει την προσπάθειά του όσο καλύτερα μπορεί, ανάλογα με τις δυνατότητές του και από εκεί και πέρα να έχει στο μυαλό του, τους γονείς του που τους στηρίζουν. Γιατί και οι γονείς αυτό πρέπει να κάνουν από την πλευρά τους, να μην έχουν μεγάλες προσδοκίες, να είμαστε βοηθητικοί, όσο μπορούμε και από εκεί και πέρα να τονίζουμε ότι δεν τελειώνει τίποτα μ’ αυτή τη διαδικασία. Να κάνουν την προσπάθειά τους και εμείς θα είμαστε εκεί όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα».

«Τα παρεξηγημένα ΕΠΑΛ»

Η ίδια η κα. Κατσίνη, είναι επίσης εκπαιδευτικός σε ΕΠΑΛ της Δράμας και όπως μας λέει, «τα ΕΠΑΛ είναι παρεξηγημένα ως σχολεία». Η ίδια εργάζεται 15 χρόνια στην εκπαίδευση, και μας εξηγεί ότι, «βλέπω παιδιά που δεν είχαν μια επιτυχία στις εξετάσεις, στην πορεία της ζωής τους, με το πτυχίο τους, τα κατάφεραν, αρκεί να έχουν στόχους, αυτοπεποίθηση, να πιστέψουν στον εαυτό τους».

Αναφορικά με τα ΕΠΑΛ, η ίδια σημειώνει ότι, «είναι σχολεία που προσφέρουν στα παιδιά πάρα πολλά. Μαζί με το απολυτήριο μπορούν να πάρουν ένα πτυχίο το οποίο θα τα βοηθήσει πάρα πολύ, που μπορούν να το χρησιμοποιήσουν παντού.

Αυτό σημαίνει ότι είναι ένα πτυχίο, που έχει σημαντική αξία και υπόσταση, που μπορεί να τους βοηθήσει στην επαγγελματική τους αποκατάσταση. Παιδιά που πραγματικά έχουν κάποιον στόχο με επαγγέλματα τα οποία μπορούν να ακολουθήσουν είναι πάρα πολύ ενδιαφέροντα σε πολλούς τομείς, όπως στην Υγεία, στην Οικονομία, Πληροφορική και άλλα».

Όπως τέλος σημειώνει, «όλοι οι εκπαιδευτικοί είμαστε πολύ υποστηρικτικοί με όλα τα παιδιά και επομένως οι γονείς να μην φοβούνται αν θέλουν να ακολουθήσουν αυτό το σχολείο γιατί τα τελευταία χρόνια με τη νέα διαδικασία που τα παιδιά μπορούν να περάσουν στα ΑΕΙ, έχουμε πάρα πολύ καλά αποτελέσματα».