Home > νέα > Δρόμος καρμανιόλα η στροφή μεταξύ κυκλικού κόμβου και Χωριστής ► Χρειάζεται επειγόντως η επέμβαση των αρμοδίων!

Δρόμος καρμανιόλα η στροφή μεταξύ κυκλικού κόμβου και Χωριστής ► Χρειάζεται επειγόντως η επέμβαση των αρμοδίων!

Δρόμος καρμανιόλα

η στροφή μεταξύ κυκλικού

κόμβου και Χωριστής

► Χρειάζεται επειγόντως η επέμβαση των αρμοδίων!

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΤΗ ΖΩΗ του έχασε σε θανατηφόρο τροχαίο, τα ξημερώματα της Πέμπτης 1 Αυγούστου, ο Μάριος Αμανατίδης, σε ηλικία μόλις 29 ετών. Ο Μάριος Αμανατίδης, καταγόμενος από τον Καλαμώνα Δράμας, ήταν γνωστό και πολύπλευρο στέλεχος του ΚΚΕ Δράμας, και μάλιστα ήταν και υποψήφιος δήμαρχος του ΚΚΕ στο Δήμο Δοξάτου, ως επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης» και είχε εκλεγεί δημοτικός σύμβουλος.

Ο Μάριος Αμαμανατίδης, ήταν αναπληρωτής εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής και είχε εργαστεί σε Δημοτικό Σχολείο της πόλης μας με την ιδιότητά του.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, το τροχαίο σημειώθηκε περίπου στις 02.30 τα ξημερώματα της Πέμπτης, στο 4ο χλμ. της Εθνικής Οδού Δράμας – Καβάλας, στη γνωστή στροφή καρμανιόλα λίγα μέτρα πριν από τη διασταύρωση της Χωριστής.

Ο οδηγός του αυτοκινήτου φέρεται να έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και προσέκρουσε με σφοδρότητα σε κολόνα. Από τη σφοδρή πρόσκρουση τραυματίστηκε σοβαρά ο οδηγός του οχήματος, ο οποίος απεγκλωβίστηκε με τη βοήθεια της ειδικής ομάδας της Πυροσβεστικής που έσπευσε με τρεις άντρες. Δυστυχώς ο άτυχος νέος δεν άντεξε στα τραύματα του και μετά από μίση ώρα έχασε την μάχη με την ζωή, ενώ προανάκριση για τα αίτια του δυστυχήματος διενεργεί το τμήμα τροχαίας Δράμας.

 

Δρόμος καρμανιόλα…

Το συγκεκριμένο σημείο του δρόμου από τη Δράμα προς τη Χωριστή, αποτελεί ένα από τα χειρότερα σημεία καρμανιόλα, καθώς πρόκειται για μια απότομη στροφή. Παλαιότερα είχε γίνει μια διαπλάτυνση του δρόμου, που όμως δεν διόρθωσε το πρόβλημα. Στο συγκεκριμένο σημείο, πολλοί συμπολίτες μας κατά καιρούς έχουν χάσει τη ζωή τους, δυστυχώς όμως οι αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας, δεν έχουν ενσκήψει εντατικά στο πρόβλημα για να καλυτερεύσουν τον συγκεκριμένο δρόμο.

Ο ίδιος ο Μάριος Αμανατίδης, προεκλογικά, με την ιδιότητα του υποψηφίου δημάρχου Δήμου Δοξάτου, είχε παραχωρήσει μια συνέντευξη στο ιστολόγιο  katiousa.gr, η οποία σήμερα έμελλε να γίνει προφητική. Και βέβαια, δεν είναι μόνο ο συγκεκριμένος δρόμος, όταν πολλοί δρόμοι σ’ αυτό το Νομό, χρειάζονται ιδιαίτερες βελτιώσεις.

Ο δημοσιογράφος είχε ρωτήσει τον Αμανατίδη σχετικά με το ζήτημα των οδικών αξόνων της Δράμας, τόσο αυτόν Δράμας – Καβάλας, όσο και από Δράμα προς Αμφίπολη και η ερώτηση είναι η εξής: «Σε κυβερνητικό επίπεδο φαίνεται ότι προωθείται ο άξονας Δράμα – Αμφίπολη για σύνδεση της Δράμας με την Εγνατία, ενώ ο άξονας Δράμα – Καβάλα, ο οποίος διασχίζει το Δήμο Δοξάτου, παραπέμπεται για το μέλλον. Ο Δήμος Δοξάτου οφείλει να έχει διεκδικητικό πλαίσιο για αυτό το ζήτημα και ποιο;»

Η απάντηση που έδωσε τότε έχει ως εξής: «Η αλήθεια είναι ότι αυτό είναι αίτημα χρόνων. Είναι αίτημα γιατί αυτός ο άξονας είναι ιδιαίτερα επικίνδυνος. Με δύσκολη ορατότητα τις βραδινές ώρες, με φθαρμένο οδόστρωμα από την υπερβολική χρήση. Ωστόσο, επιλέγεται αυτός ο οδικός άξονας, γιατί εξυπηρετεί καλύτερα ή δεν εξυπηρετεί επαρκώς τα μονοπώλια και όλες τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο μάρμαρο. Να διευκολύνουν ουσιαστικά τα κεφάλαια να μην συναντούν καμία δυσκολία, δεν το κάνουν από την ανάγκη του λαού να έχει σύγχρονους οδικούς άξονες και να μπορεί να μετακινείται με ασφάλεια. Το κάνουν ακριβώς γιατί θα υπάρχει αυτή η ανταπόδοση. Πριν μερικά χρόνια, η αλήθεια είναι ότι έγινε μια παρέμβαση και στον οδικό άξονα Δράμας-Καβάλας, κάτω από τις ίδιες βλέψεις που αναφέρθηκαν παραπάνω όμως. Για τα μονοπώλια που δραστηριοποιούνται εξίσου και στην Θάσο και στην Δράμα να μπορούν να έχουν γρήγορη μετάβαση. Ενώ, το σημείο που βρίσκεται στην έξοδο του Δοξάτου με κατεύθυνση προς την Δράμα παρουσιάζει επικινδυνότητα δεν επιλέχτηκε, γιατί δεν συναντούν εκεί δυσκολία τα φορτηγά των εταιριών. Αντίστοιχα, σε ένα δρόμο που υπάρχει από τον Καλαμώνα με κατεύθυνση προς τον οδικό άξονα Δράμας- Καβάλας, πάρα πολύ μεγάλη επικινδυνότητα και κάθε συγχωριανός μου έχει τρακάρει δεν επιλέγεται χρόνια τώρα, ακριβώς γιατί δεν έχει ανταποδοτικό πλαίσιο. Έτσι, θυσιάζονται οι πραγματικές ανάγκες για να εξασφαλίσουν τα κέρδη τους τα αφεντικά».