Εγκαταστάθηκε και ξεκινά τις εργασίες
ο ανάδοχος του έργου κατασκευής
κυκλικού κόμβου στη ΒΙΠΕ Δράμας
ΑΝ ΚΑΙ άργησε χαρακτηριστικά η εγκατάσταση του αναδόχου εργολάβου στο πεδίο για τη δημιουργία του κυκλικού κόμβου στην περιοχή της Βιομηχανικής Περιοχής Δράμας, εντούτοις φαίνεται πως τα ψέματα τελείωσαν.
Ο εργολάβος εγκαταστάθηκε πλέον από χθες και ήδη τις επόμενες ημέρες και ίσως μέχρι τα τέλη της εβδομάδας, αναμένεται να ξεκινήσει τις εργασίες. Ο ανάδοχος είχε υπογράψει τη σύμβαση παρουσία του περιφερειάρχη Αν. Μακεδονίας – Θράκης κ. Τοψίδη στις αρχές Ιουλίου και έπρεπε να είχε εγκατασταθεί το συντομότερο μέχρι τον Αύγουστο.
Το έργο είχε προϋπολογισμό 715.000 ευρώ και ο τελικός ανάδοχος το πήρε με έκπτωση 19,59% και δαπάνη κατασκευής στις 463.655,68 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
Σύμφωνα με τη μελέτη θα κατασκευαστούν κράσπεδα στην περιοχή, θα αποξηλωθούν οι φωτεινοί σηματοδότες, θα γίνει αντικατάσταση στύλων φωτισμού σε όλο το σημείο της διασταύρωσης, θα κατασκευαστούν επίσης τέσσερις κάθετες νησίδες προσέγγισης και σε διαφορετικές αποστάσεις από την αρχή των νησίδων, στηθαία ασφαλείας, πινακίδες ρυθμιστικές και πληροφοριακές, ενώ ο κόμβος θα διαγραμμιστεί και θα τοποθετηθούν ακουστικές ταινίες μείωσης ταχύτητας στις λωρίδες προσέγγισης.
Με την ολοκλήρωση του έργου, θα παραδοθεί προς χρήση ένας ηλεκτροφωτισμένος κυκλικός κόμβος με τέσσερις προσβάσεις, χωρίς φωτεινή σηματοδότηση, με κατάλληλη αποστράγγιση των ομβρίων.
Η διάρκεια κατασκευής του κυκλικού κόμβου ορίζεται σε 12 μήνες, ενώ ο κ. Τοψίδης ζήτησε να μην ζητούνται ή να μην δίνονται παρατάσεις ούτε στο ελάχιστο. Όπως είχε τονίσει με δηλώσεις του, «η εντολή που δίνω στους αντιπεριφερειάρχες, οι παρατάσεις να είναι μηδαμινές έως ελάχιστες ή και καθόλου. Τα έργα που άπτονται των συγκοινωνιών θα πρέπει να αποδίδονται γρήγορα και δεν είμαστε υπέρ των παρατάσεων».
Ο πρώτος κυκλικός κόμβος που δημιουργήθηκε στη Δράμα, είναι αυτός στην είσοδο της πόλης από ανατολικά, στην περιοχή του ξενοδοχείου «Κούρος», ενώ μετά από αρκετά χρόνια, κατασκευάστηκε ο κυκλικός κόμβος στη διασταύρωση του Ξηροποτάμου.
Ιδιαίτερα για τον δεύτερο, η μείωση των τροχαίων συγκρούσεων εξαλείφθηκε, όπως και τα προβλήματα που δημιουργούνταν στην κυκλοφορία από τις πολύ συχνές βλάβες των φωτεινών σηματοδοτών, που αύξαναν τραγικά την επικινδυνότητα στο οδικό δίκτυο της περιοχής. Ακόμα, μειώθηκε σημαντικά ο χρόνος της διέλευσης ενός οχήματος, καθώς πλέον δεν υπάρχει η αναγκαστική στάση στους φωτεινούς σηματοδότες, ενώ μειώθηκε σε μεγάλο βαθμό και η ταχύτητα διέλευσης από το σημείο.
Ο τρίτος κυκλικός κόμβος που δημιουργήθηκε στη Δράμα, είναι αυτός στην περιοχή του πρώην εργοστασίου της ΣΟΦΤΕΞ, στην έξοδο της πόλης νότια προς Κουδούνια και Θεσσαλονίκη.
Για τη συνέχεια, στην ολοκλήρωση των μελετών βρίσκεται αυτή την ώρα ο κυκλικός κόμβος στην περιοχή του Μικροχωρίου, επί του νότιου περιφερειακού δρόμου της πόλης.

