Home > νέα > Ένα πρόγραμμα που υλοποιείται από το 1ο Νηπιαγωγείο Προσοτσάνης «Με τη μάσκα μου μπορώ… τα δικαιώματά μου να διεκδικώ»

Ένα πρόγραμμα που υλοποιείται από το 1ο Νηπιαγωγείο Προσοτσάνης «Με τη μάσκα μου μπορώ… τα δικαιώματά μου να διεκδικώ»

Ένα πρόγραμμα που υλοποιείται από το 1ο Νηπιαγωγείο Προσοτσάνης

«Με τη μάσκα μου μπορώ…

τα δικαιώματά μου να διεκδικώ»

Όμορφες συνεργασίες με ηχηρά μηνύματα

από τα σχολεία μας σε συνθήκες Πανδημίας

 

 

 

ΕΝΑ ΠΟΛΥ ενδιαφέρον πρόγραμμα υλοποιείται από το 1ο Νηπιαγωγείο Προσοτσάνης, μαζί με μια ομάδα Νηπιαγωγείων από όλη την Ελλάδα, αυτή τη δύσκολη σχολική χρονιά. Ο τίτλος του έργου “Wearing my mask I can..”, μας προϊδεάζει ότι οι μηνιαίες δράσεις του θα περιστρέφονται γύρω από τι άλλο; Την μάσκα.

To 1ο νηπιαγωγείο Προσοτσάνης σε συνεργασία με το 31ο νηπιαγωγείο  Θεσσαλονίκης με το 10ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης το Νηπιαγωγείο Παστίδας Ρόδου, το Νηπιαγωγείο Πιπεριάς Πέλλας  και το 1ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου Κρήτης ανέλαβαν αυτήν την δύσκολη σχολική χρονιά ένα διαφορετικό eTwinning έργο με τίτλο “Wearing my mask I can..” που μας προϊδεάζει ότι οι μηνιαίες δράσεις του θα περιστρέφονται γύρω από τι άλλο; Την μάσκα.

1o Nipiagogeio PRosotsanis

Τον Νοέμβριο τα σχολεία όλης της χώρας αναστέλλουν την λειτουργία τους λόγω της πανδημίας του Covid 19 και στο προσκήνιο μπαίνει πια η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Το έργο όμως συνεχίζεται και προσαρμόζεται στις νέες εξ αποστάσεως συνθήκες μέσα από τις ψηφιακές τάξεις με συνεργούς και τους γονείς οι οποίοι παίρνουν πια ενεργό ρόλο.

Τα συνεργαζόμενα Νηπιαγωγεία επιλέγουν να ασχοληθούν με τα Δικαιώματα του παιδιού με αφορμή την παγκόσμια ημέρα για τα δικαιώματα στις 11 Δεκεμβρίου. Η δράση έχει  στόχο την ευαισθητοποίηση, την προώθηση της ενσυναίσθησης και την εκμάθηση των βασικών δικαιωμάτων του παιδιού, έτσι ώστε οι μαθητές να οραματιστούν μια ευτυχισμένη παιδική ηλικία, να εκτιμήσουν τις καθολικές ανάγκες των παιδιών και να αντιληφθούν τις διαφορές στις συνθήκες ζωής που υπάρχουν σε διάφορα μέρη του κόσμου. Τα νηπιαγωγεία συνεργάζονται και δημιουργούν ένα ποίημα για τα δικαιώματα του παιδιού, ένα παιχνίδι με το επιδαπέδιο ρομπότ Beebot (εξασκούνται περαιτέρω και στον προγραμματισμό) ένα συνεργατικό τραγούδι και μια αφίσα προσπαθώντας να δώσουν το δικό τους μήνυμα για τα δικαιώματά των παιδιών.