Home > Νέα > Επιμορφωτική ημερίδα για τους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης «Πανδημία: Να το δούμε ως ευκαιρία»

Επιμορφωτική ημερίδα για τους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης «Πανδημία: Να το δούμε ως ευκαιρία»

Επιμορφωτική ημερίδα

για τους εκπαιδευτικούς

Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

«Πανδημία: Να το δούμε ως ευκαιρία»

 

 

ΜΙΑ ενδιαφέρουσα ημερίδα με κεντρικό θέμα: «Πανδημία: να το δούμε ως ευκαιρία», διοργανώνει το Κ.Π.Ε. Μεσολογγίου, σε συνεργασία με το ΠΕΚΕΣ Δυτικής Μακεδονίας και απευθύνεται σε όλους του εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Τετάρτη 7 Απριλίου και ώρες 18.30-21.00 με τη συνεργασία εννιά Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ), εννιά Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) και δεκαπέντε Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Σχολικών Δραστηριοτήτων Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας. Μεταξύ άλλων και από την Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης.

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σύγχρονα από απόσταση λόγω της πανδημίας COVID-19, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Webex meeting του Υπουργείου Παιδείας και ταυτόχρονη μετάδοση από το YouTube. Το πρόγραμμα θα παρακολουθήσουν οι 1400 εγγεγραμμένοι εκπαιδευτικοί αλλά και όλοι όσοι εκδήλωσαν το ενδιαφέρον να συμμετέχουν χωρίς αίτηση και όλοι όσοι επιθυμούν, καθώς μέσω του YouTube θα δοθεί η δυνατότητα για απεριόριστο αριθμό συμμετοχών.

Η διοργάνωση έχει σαν στόχο αφενός να παρουσιαστεί στην εκπαιδευτική κοινότητα ένα σύνολο εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Αγωγής Υγείας) με θέμα την πανδημία, χρήσιμο στην παρούσα φάση που διανύουμε, αφετέρου να αναδειχθεί η αξία της συνεργατικής μάθησης και της παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη. Το πρόγραμμα που θα παρουσιαστεί, με τίτλο «Πανδημία: να το δούμε ως ευκαιρία», αξιοποιεί σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης που προωθούν τη συνεργατική και διερευνητική μάθηση καθώς και εκπαιδευτικά εργαλεία (λογισμικά και πλατφόρμες εκπαίδευσης από απόσταση) που αξιοποιούν τις ΤΠΕ.