Home > Νέα > Το κινητό σχολείο της Ένωσης Κυριών Δράμας στο 1ο Γυμνάσιο Αρρένων

Το κινητό σχολείο της Ένωσης Κυριών Δράμας στο 1ο Γυμνάσιο Αρρένων

Το κινητό σχολείο της Ένωσης Κυριών Δράμας στο 1ο Γυμνάσιο Αρρένων

 

Η εθελοντική ομάδα του κινητού σχολείου, της Ένωσης Κυριών Δράμας, επισκέφτηκε το 1ο Γυμνάσιο Αρρένων Δράμας, έπειτα από πρόσκληση των καθηγητών,  με σκοπό να μιλήσουν για την διαφορετικότητα στους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, την Παρασκευή 19 Μαΐου.

Η ενημερωτική αυτή δράση και το βιωματικό εργαστήριο, έγιναν σε συνδυασμό με το κινητό σχολείο, στο οποίο ήταν επάνω τοποθετημένα πάνελ με θέματα συζήτησης την διαφορετικότητα, την σεξουαλικότητα, την εφηβεία, την βία και τον ρατσισμό.

Η εθελόντρια Φιλόλογος κα. Ελένη Καστώρη, χαιρέτησε τα παιδιά εκ μέρους της Πρόεδρου, εξήγησε τι είναι το κινητό σχολείου, από πού προέρχεται, ποια είναι η ομάδα στόχου του και ποιος ο σκοπός του.

Η εθελόντρια Κοινωνική Λειτουργός, κα. Δήμητρα Ορφανίδου, μοιράζοντας χαρτάκια στα παιδιά με ερωτήσεις του τύπου «Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό ή η αγαπημένη σου ταινία», και ανέπτυξε με απλούς τρόπους το θέμα της διαφορετικότητας και της ισότητας.

Η εθελόντρια Κοινωνική Ανθρωπολόγος, κα. Μαρουσώ Μαυροπούλου, έπειτα μίλησε για την εφηβεία, για τις αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα μας αλλά και για την σεξουαλικότητα, ενώ η εθελόντρια Κοινωνική Λειτουργός κα. Αθηνά Βεζυρτζόγλου, μίλησε για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, για το AIDS και για την προφύλαξη.

Τέλος, τον λόγο έλαβε η Φιλόλογος κα. Ελένη Καστώρη, τονίζοντας ότι η μη αποδοχή της διαφορετικότητας, η άγνοια αλλά και η ημιμάθεια μπορούν να οδηγήσουν σε διάφορες εκφάνσεις βίας. Μέσα από ερωτήσεις των παιδιών,  εκμαιεύτηκαν οι διάφορες μορφές βίας και ενημερώθηκαν για τους τρόπους προφύλαξης αλλά και για το Σπίτι Ανοιχτής Φιλοξενίας, καθώς και για την Γραμμή Βοήθειας Κακοποιημένων Παιδιών και Γυναικών της Ένωσης Κυριών Δράμας. Στους μαθητές, μοιράστηκε ενημερωτικό υλικό και έγινε ανοιχτή πρόσκληση για την έλευσή τους στα γραφεία του Φορέα.

Η δράση, ολοκληρώθηκε με ένα διαδραστικό παιχνίδι, στο οποίο οι μαθητές κλήθηκαν να αναγνωρίσουν θετικές και αρνητικές συμπεριφορές μέσα από ένα ειδικά διαμορφωμένο πάνελ.