Μαθησιακά κενά και ψυχική επιβάρυνση των μαθητών από το παρατεταμένο lockdown-Συζήτηση στη Βουλή σε ερώτηση της βουλευτού Χ. Κεφαλίδου - Πρωινός Τύπος
Home > νέα > Μαθησιακά κενά και ψυχική επιβάρυνση των μαθητών από το παρατεταμένο lockdown-Συζήτηση στη Βουλή σε ερώτηση της βουλευτού Χ. Κεφαλίδου

Μαθησιακά κενά και ψυχική επιβάρυνση των μαθητών από το παρατεταμένο lockdown-Συζήτηση στη Βουλή σε ερώτηση της βουλευτού Χ. Κεφαλίδου

Συζήτηση στη  Βουλή σε ερώτηση της βουλευτού Χ. Κεφαλίδου

Μαθησιακά κενά και ψυχική

επιβάρυνση των μαθητών

από το παρατεταμένο lockdown

Κεφαλίδου: «Εκτός θέματος η υφυπουργός Παιδείας,

απάντησε σε ερωτήματα που δεν τέθηκαν»

 

 

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ σε ερώτηση της βουλευτού Δράμας και υπεύθυνης Τομέας Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΚΙΝΑΛ, έδωσε στη Βουλή η υφυπουργός Παιδείας κα. Ζέτα Μακρή.

Όπως επισημαίνει με δελτίο Τύπου η κα. Κεφαλίδου, «έκπληξη προκάλεσε στη Βουλή η αρμόδια υφυπουργός Παιδείας κα Ζέτα Μακρή με την απάντηση της σε επίκαιρη ερώτηση της Χαράς Κεφαλίδου με θέμα τα μαθησιακά κενά και την ψυχική επιβάρυνση των μαθητών κατά τη διάρκεια του παρατεταμένου Lockdown.

Τα ερωτήματα που είχαν τεθεί με την επίκαιρη ερώτηση της Χαράς Κεφαλίδου αφορούν τον σχεδιασμό του Υπουργείου για την αντιμετώπιση των σοβαρών μαθησιακών κενών, την αντιμετώπιση της ψυχικής κόπωσης και επιβάρυνσης των μαθητών και την αξιοποίηση και βελτίωση της τηλεκπαίδευσης ώστε να καταστεί ένα πραγματικά πολύτιμο εργαλείο, τόσο με το άνοιγμα των σχολείων όσο και σε περίπτωση νέου κύματος πανδημίας.

Το Υπουργείο Παιδείας, δια της αρμόδιας υφυπουργού, αντί να αδράξει την ευκαιρία για μια διεξοδική συζήτηση για το πώς θα αντιμετωπίσει η πολιτεία μια νέα πανδημία στο χώρο της εκπαίδευσης, επέλεξε την τακτική του «στρίβειν δια των διορισμών και των ερευνών»!».

xarakefalidou

Όπως επισημαίνει η κα. Κεφαλίδου, «η κα. Μακρή απάντησε σε άλλη ερώτηση που τέθηκε! Και αφού ανέγνωσε και κατέθεσε τον μακρύ κατάλογο διορισμών, επανέλαβε την εξαγγελία για την “λίαν προσεχώς” διεξαγωγή έρευνας από το Υπουργείο για την διαπίστωση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης και των μαθησιακών κενών.

«Μέχρι την ολοκλήρωση της έρευνας του Υπουργείου, η οποία θα επιβεβαιώσει αυτά που ήδη γνωρίζουμε από τα αποτελέσματα ευρωπαϊκών ερευνών που έχουν ολοκληρωθεί και δημοσιευθεί, τα μαθησιακά κενά και οι ψυχολογικές συνέπειες στους μαθητές, θα έχουν φτιάξει μια νέα γενιά με ελλείμματα συναισθηματικά και μαθησιακά που στις μελλοντικές μελέτες και βιβλιογραφία θα αναφέρονται ως «Τα παιδιά της πανδημίας» .

Αυτά συμβαίνουν όταν απουσιάζει η ευφυΐα και πλεονάζει η αλαζονεία, οι καλές ιδέες χρειάζονται πιστοποιητικό πολιτικών φρονημάτων.  Κι ύστερα λένε πως φταίει η αντιπολίτευση!»

 

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com