Με τέσσερις Δραμινούς μαθητές
εκπροσωπήθηκε η Δράμα
στη Βουλή των Εφήβων
Μαναρίδης Χρήστος, Παντελέρης Ιωάννης, Σιάμπου Ιουλίττα, Στάντζιου Κυριακή
ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ συνολικά μαθητές και μαθήτριες συμμετέχει ο Νομός Δράμας στη Βουλή των Εφήβων για τη φετινή χρονιά.
Οι μαθητές και μαθήτριες από τη Δράμα είναι:
Μαναρίδης Χρήστος από ΓΕΛ Προσοτσάνης.
Παντέλερης Ιωάννης από το Μουσικό Λύκειο Δράμας.
Σιάμπου Ιουλίττα από το 2ο ΓΕΛ Δράμας.
Στάντζιου Κυριακή από το ΓΕΛ Δοξάτου.
Η Βουλή των Εφήβων, αποτελεί ένα μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας για το μέλλον από τους έφηβους βουλευτές με τον Πρόεδρο της Βουλής κ. Κακλαμάνη να δηλώνει προς τους εφήβους: «Ζήστε με όλη σας τη δύναμη, “δεύτερη ζωή δεν υπάρχει”».
Απευθυνόμενος στους 300 έφηβους βουλευτές ο πρόεδρος της Βουλής, τόνισε ότι «εμείς οι μεγαλύτεροι –όσων το λέει η καρδιά μας– θα συνεχίσουμε να το προσπαθούμε. Εσείς, όμως, με τη σειρά σας, ξεκινήστε από τώρα τη δική σας προσπάθεια: κινητοποιηθείτε. Αναζητήστε την αλήθεια. Ακόμα κι αν δε μοιάζει βολική. Εμπιστευτείτε τα μάτια και τα αυτιά σας. Δουλέψτε το μυαλό και την καρδιά σας. Τη φυσική σας νοημοσύνη και τη δική σας διαίσθηση προς όσα συμβαίνουν γύρω σας».
Και συνέχισε με μια εμφατική και παρακινητική δήλωση: «Μη γίνετε απλά καλύτεροι από τους άλλους. Γίνετε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σας. Γιατί τελικά αυτό αξίζει: να γίνετε αρχηγοί της ζωής σας και νομοθέτες του κοινού σας μέλλοντος. Και ζήστε!».
Οι τέσσερις Δραμινοί μαθητές της Βουλής των Εφήβων με τον Βουλευτή Δράμας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ κ. Νικολαϊδη
Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε για 29η χρονιά στην Αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής των Ελλήνων. Εντάσσεται στο ετήσιο πρόγραμμα πρωτοποριακής εκπαίδευσης που υλοποιείται υπό την αιγίδα της Βουλής των Ελλήνων σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, στο οποίο συμμετέχουν έφηβοι από κάθε Περιφέρεια της χώρας, την Κύπρο και την Ομογένεια.
Οι συμμετέχοντες και συμμετέχουσες είχαν φέτος την ευκαιρία να συνδιαμορφώσουν, μέσα από έξι Ομάδες Εργασίας, τις προτάσεις και τους προβληματισμούς τους, οι οποίοι παρουσιάστηκαν ενώπιον της Ολομέλειας με θεματικό άξονα τα σύγχρονα όρια: στο σπίτι, στο σχολείο, στην πολιτική, στον αθλητισμό, στην επικοινωνία και στις τέχνες.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η Βουλή των Εφήβων»
H Βουλή των Εφήβων είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που διοργανώνει το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και απευθύνεται στους μαθητές και στις μαθήτριες των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας, καθώς και των ελληνικών Λυκείων του εξωτερικού.
Βασικοί στόχοι του προγράμματος είναι η εξοικείωση των εφήβων με τις αρχές και τις αξίες της Δημοκρατίας, με τον τρόπο λειτουργίας και τον ρόλο του Κοινοβουλίου, καθώς και η άσκησή τους σε δημοκρατικές πρακτικές και η ενεργοποίησή τους σε ζητήματα που απασχολούν το σχολείο, την κοινότητα, την κοινωνία.
Οι εργασίες της Βουλής των Εφήβων πλαισιώνονται από πρόγραμμα πολιτιστικών εκδηλώσεων (θεατρικές παραστάσεις, ξεναγήσεις σε αρχαιολογικούς χώρους, συναυλίες, επισκέψεις στις εκθέσεις του Ιδρύματος της Βουλής και της Βουλής των Ελλήνων).

