Home > Πρώτο Θέμα > Μικροί μαθητές αναπαρήγαγαν έργα μεγάλων ζωγράφων μέσα από μια βιωματική διαδικασία-Δηλώσεις του διευθυντή του σχολείου κ. Χατζηκυριάκου και του εκπαιδευτικού κ. Φωτιάδη

Μικροί μαθητές αναπαρήγαγαν έργα μεγάλων ζωγράφων μέσα από μια βιωματική διαδικασία-Δηλώσεις του διευθυντή του σχολείου κ. Χατζηκυριάκου και του εκπαιδευτικού κ. Φωτιάδη

Εγκαινιάστηκε η έκθεση ζωγραφικής στο Δημοτικό Σχολείο Φωτολίβους

Μικροί μαθητές αναπαρήγαγαν

έργα μεγάλων ζωγράφων μέσα

από μια βιωματική διαδικασία

Δηλώσεις του διευθυντή του σχολείου κ. Χατζηκυριάκου και του εκπαιδευτικού κ. Φωτιάδη

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΜΕ ΜΙΑ μεγάλη και όμορφη γιορτή, εγκαινιάστηκε το βράδυ της Παρασκευής 13 Μαΐου, μια πολύ όμορφη έκθεση ζωγραφικής στο Δημοτικό Σχολείο Φωτολίβους.

Η έκθεση έχει ήδη ξεκινήσει να λειτουργεί καθημερινά στο σχολείο και θα ολοκληρωθεί την επόμενη Παρασκευή 20 τρέχοντος.

Όπως είπε μιλώντας στον «Πρωινό Τύπο» ο διευθυντής του σχολείου κ. Χατζηκυριάκου, τα παιδιά, υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού των εικαστικών κ. Φωτιάδη, δημιούργησαν έργα μεγάλων ζωγράφων. Συνολικά, δημιουργήθηκαν 63 έργα από τους 63 μαθητές του σχολείου και ήδη την επισκέφθηκαν ορισμένα σχολεία του Νομού.

Ο στόχος ήταν, οι μαθητές του σχολείου να γνωρίσουν το έργο των μεγάλων ζωγράφων μέσα από το έργο τους. Στο πλαίσιο αυτό, κάθε τάξη του Δημοτικού επέλεξε έναν ζωγράφο και τα παιδιά προσπάθησαν να δημιούργησαν δικά τους έργα με βάσει αυτά των ζωγράφων. Όπως είπε ο κ. Χατζηκυριάκου «όταν τα παιδιά είδαν τοποθετημένα τα έργα τους στο σύνολο της έκθεσης ενθουσιάστηκαν ιδιαίτερα, γιατί τότε κατάλαβαν την σημαντική αξία της δουλειάς που έκαναν. Με τον τρόπο αυτό, κατάλαβαν μια στήνεται και πώς λειτουργεί για έκθεση ζωγραφικής και ποιες διαδικασίες πρέπει να ακολουθηθούν και όλα αυτά τα παιδιά τα έζησαν βιωματικά».

Ο εκπαιδευτικός των Εικαστικών κ. Φωτιάδης, σημείωσε ότι «η θεματική ήταν ώστε κάθε τάξη να αναλάβει από έναν ζωγράφο, από ένα κίνημα και προσπάθησε να αναπαράγει τα έργα όσο το δυνατόν καλύτερα και μέσα απ’ αυτό να δει, να βιώσει και να αισθανθεί τη ζωή του ζωγράφου στην εποχή που έζησε, να προσπαθήσει να βάλει τη σωστή πινελιά στο σημείο στο χαρτί και να αισθανθεί για λίγο και ο ίδιος όπως ο ζωγράφος».

Όπως είπε ο κ. Φωτιάδης, ήταν μια μοναδική εμπειρία για τα παιδιά, γιατί είναι τρομερά δύσκολο να προσπαθήσεις να αντιγράψεις έργα όπως του Πικάσο, του Βαν Γκονγκ και άλλων.