Home > νέα > Πλήθος πολιτών εξετάστηκαν από τις Κινητές Ιατρικές Μονάδες σε Νευροκόπι και Παρανέστι

Πλήθος πολιτών εξετάστηκαν από τις Κινητές Ιατρικές Μονάδες σε Νευροκόπι και Παρανέστι

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία

Πλήθος πολιτών εξετάστηκαν

από τις Κινητές Ιατρικές Μονάδες

σε Νευροκόπι και Παρανέστι

 

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα των Κινητών Ιατρικών Μονάδων (ΚΙΜ) στους Δήμους Κ. Νευροκοπίου και Παρανεστίου που υλοποιήθηκε από 17 έως 21 Ιουλίου.

Όπως είναι γνωστό και έχει ήδη δημοσιεύσει ο «Π.Τ.», το πρόγραμμα υλοποιείται από την ΑΜΚΕ «Αναγέννηση και Πρόοδος», σε συνεργασία με την Ανώνυμη Εταιρεία Μονάδων Υγείας (Α.Ε.Μ.Υ. Α.Ε.), υπό την επιστημονική επίβλεψη της Α΄ Ορθοπαιδικής Χειρουργικής Κλινικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με πρωτοβουλία και αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Οι Κινητές Ιατρικές Μονάδες (ΚΙΜ) του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, συμπλήρωσαν ήδη τις 202 αποστολές σε όλη την Ελλάδα, προσφέροντας δωρεάν σημαντικές υπηρεσίες υγείας σε νησιά, απομακρυσμένες και ορεινές περιοχές.

Και όπως κάθε χρόνο και για άλλη μια φορά, επισκέφθηκαν το Νομό Δράμας και συγκεκριμένα το Δήμο Κ. Νευροκοπίου και το Δήμο Παρανεστίου και μάλιστα με μια διπλή αποστολή, τη 201η και τη 202η, αριθμοί πραγματικά σημαντικοί. Αξίζει να σημειωθεί ότι η 200η αποστολή συμπληρώθηκε στη Δεσκάτη.

Οι Κινητές Ιατρικές Μονάδες (ΚΙΜ), ξεκίνησαν από το 2014 και μέχρι σήμερα έχουν υλοποιήσει αποστολές σε δεκάδες νησιά και ορεινά χωριά, πραγματοποιώντας χιλιάδες ιατρικές πράξεις και διαγνώσεις, συχνά καθοριστικές για την υγεία και τη ζωή των κατοίκων. Η χρήση ηλεκτρονικού φακέλου ασθενούς, οι προληπτικές εξετάσεις και η συνεργασία με τοπικούς φορείς, αποτελούν βασικά στοιχεία αυτής της προσπάθειας.

Με ανάρτηση στο διαδικτυακό της προφίλ η ΑΜΚΕ «Αναγέννηση και Πρόοδος» ευχαριστεί την κα. Μποδούρογλου στη Δράμα, «για την ζεστή φιλοξενία και την εξαιρετική συμβολή» καθώς «απέδειξε έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την περιοχή, εξασφαλίζοντας τις καλύτερες δυνατές συνθήκες ακόμα και για την ομάδα μας. Τέτοια στήριξη ενδυναμώνει τις προσπάθειές μας και εμπνέει!»

Αξίζει να σημειωθεί ότι, πλήθος δημοτών πέρασε για εξετάσεις από τις Κινητές Ιατρικές Μονάδες του Ιδρύματος Στ. Νιάρχος, και αυτό αποτελεί σαφώς έναν προβληματισμό, για το ζήτημα του πόσο μεγάλη ανάγκη υπάρχει για Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας σε πολλά σημεία της χώρας, όπως στους Δήμους Κ. Νευροκοπίου και Παρανεστίου. Και αυτό αναδεικνύεται μέσα από τις επιτυχημένες αποστολές των Κινητών Ιατρικών Μονάδων.