Σε τελική ευθεία η βελτίωση του υφιστάμενου οδικού άξονα Δράμας - Αμφίπολης - Πρωινός Τύπος
Home > Νέα > Σε τελική ευθεία η βελτίωση του υφιστάμενου οδικού άξονα Δράμας – Αμφίπολης

Σε τελική ευθεία η βελτίωση του υφιστάμενου οδικού άξονα Δράμας – Αμφίπολης

Υπεγράφη η δανειακή σύμβαση μεταξύ «Εγνατίας Οδού»

& Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων

Σε τελική ευθεία η βελτίωση του

οδικού άξονα Δράμας – Αμφίπολης

Χρηματοδότηση ύψους 450 εκατ. ευρώ ξεμπλοκάρει τα έργα οδικής ασφάλειας στην Ελλάδα

 

 

ΚΑΛΑ ΝΕΑ είχε να ανακοινώσει χθες Τετάρτη, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, καθώς υπεγράφη πλέον η δανειακή σύμβαση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, ύψους 450 εκατ. ευρώ.

Μέσα σ’ αυτά τα χρήματα, εντάσσεται και η χρηματοδότηση βελτίωσης του υφιστάμενου οδικού άξονα Δράμας – Αμφίπολης (Παλαιοκώμη). Όπως μάλιστα επιβεβαίωσε χθες και σε μια πρώτη του δήλωση στον «Πρωινό Τύπο» ο αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Παπαδόπουλος, «μέσα σ’ αυτό το ποσό εντάσσεται και το δικό μας έργο του δρόμου Δράμας – Αμφίπολης».

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν από το Υπ. Υποδομών και Μεταφορών, η δανειακή σύμβαση ύψους 450 εκατ. ευρώ, ανάμεσα στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕΠ) και την «Εγνατία Οδό ΑΕ», για την υλοποίηση του Προγράμματος Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας, το οποίο έχει κεντρική θέση στο σχεδιασμό του Υπουργού κ. Κώστα Καραμανλή.

Συγκεκριμένα, το ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης Πρόγραμμα Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας βασίστηκε στις Μελέτες Επεμβάσεων Οδικής Ασφάλειας, που ολοκληρώθηκαν από την «Εγνατία Οδός ΑΕ» στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας». Συνολικά:

  •       Υλοποιήθηκαν 60 Μελέτες που καλύπτουν όλες τις Περιφερειακές Ενότητες και στις 13 Περιφέρειες της χώρας.
  •       Μελετήθηκαν οδικά τμήματα μήκους 15.000χλμ., από τα οποία 4.200χλμ εθνικών οδών και 10.800 χλμ περιφερειακών οδών.
  •       Οι μελέτες είχαν ως αποτέλεσμα την ανάδειξη περίπου 7.000 επικίνδυνων θέσεων, που εκτείνονται σε 2.500 χλμ. του οδικού δικτύου, σε 80 οδικούς άξονες.

Το ΠΕΒΟΑ περιλαμβάνει εργασίες σε επικίνδυνες θέσεις σε όλη τη χώρα, που δεν αποτελούν συντήρηση του οδικού δικτύου, αλλά μικρής κλίμακας κατασκευαστικές επεμβάσεις χαμηλού κόστους και υψηλής αποτελεσματικότητας. Συγκεκριμένα, πρόκειται για εργασίες αναβάθμισης και αντικατάστασης του οδικού εξοπλισμού (διαγράμμιση, σήμανση οδών, στηθαία ασφαλείας, μονάδες απόσβεσης ενέργειας, εγκατάστασης ηλεκτρομηχανολογικές κ.λπ.), βελτιώσεις υποδομής (διαπλάτυνση οδοστρώματος, αποκατάσταση φθορών οδοστρώματος, ασφαλτοτάπητες, αντιολισθηρή, έργα αποχέτευσης, τάφροι, ερείσματα, νησίδες πεζοδρομιών κλπ.), αλλά και διαμόρφωση ισόπεδων κόμβων.

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com