Home > Αθλητικά >  Στις 30 Ιουλίου έρχεται το «Nevrokopi Trail 2022»

Στις 30 Ιουλίου έρχεται το «Nevrokopi Trail 2022»

Στις 30 Ιουλίου έρχεται

το «Nevrokopi Trail 2022»

Στα πλαίσια των Πολιτιστικών και Αθλητικών εκδηλώσεων «Ακρίτεια 2022», η ερασιτεχνική ομάδα “Nevrokopi Runners” με κύριους συνδιοργανωτές τον Δήμο Κ. Νευροκοπίου, την ομάδα χάντμπολ ΑΟ Ακρίτες 2005, και τον Π.Ο.Σ. Κ. Νευροκοπίου διοργανώνουν τους πέμπτους αγώνες δρόμου βουνού σε χωμάτινο έδαφος σε ένα δροσερό περιβάλλον στην πιο θερμή περίοδο του καλοκαιριού.

Η αθλητική συνάντηση Nevrokopi Trail είναι μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και πραγματοποιείτε στην Κοινότητα Κάτω Νευροκοπίου (έδρα του Δήμου) από το 2017 με μια παύση το 2020 λόγω covid-19. Αποτελείται από δυο διαδρομές 12χλμ και 5 χλμ. και πλαισιώνεται από ανθρώπους που αγαπούν τον τόπο τους και θέλουν να τον αναδείξουν.

Σκοπός της διοργάνωσης είναι η προβολή των ιστορικών, πολιτιστικών και εκκλησιαστικών μνημείων, της γεωγραφικής και κλιματικής ιδιομορφίας, των σημείων φυσικού κάλλους, των προϊόντων της περιοχής του Δήμου Κ. Νευροκοπίου, καθώς και ο σεβασμός των ηθικών αξιών του “ευ αγωνίζεσθαι” και της ευγενούς άμιλλας.

Η διοργάνωση θα διεξαχθεί το Σάββατο 30 Ιουλίου 2022 στις 18:00 στην Κ. Πλατεία της Κοινότητας Κάτω Νευροκοπίου.

Οι αγώνες είναι:

1.Nevrokopi Trail 2022 απόσταση: 12 χλμ, d+500μ, συμμετοχές 100, κόστος 13,00 ευρώ

2.Nevrokopi Trail 2022 απόσταση: 5 χλμ, d+ 200μ, συμμετοχές 50, κόστος 11,00 ευρώ

3.Νevrokopi kid 2022 απόσταση: 1000μ, συμμετοχές 60, κόστος δωρεάν

Η διαδρομή των 12χλμ διέρχεται μπροστά από στοές αρχαίων και σύγχρονων μεταλλείων και ορύγματα του Α΄ΠΠ καθώς και από την κορυφή Προφήτης Ηλίας με υψόμετρο 930μ.

Αγώνας 5χλμ

Η διαδρομή ξεκινά από την πλατεία του Δήμου με κατεύθυνση το εκκλησάκι του Αγίου Χαραλάμπους. Η διαδρομή στρίβει δεξιά και ακολουθεί σχετικά δύσκολη ανηφόρα σε δασικό δρόμο για 2χλμ στη συνέχεια στρίβει αριστερά και μπαίνει σε δασικό μονοπάτι 2χλμ με κατηφορική κλίση κυρίως και πολλές εναλλαγές. Στο τέλος του μονοπατιού οι αθλητές στρίβουν και πάλι δεξιά και ακολουθούν τον κατηφορικό δρόμο που οδηγεί στο εκκλησάκι του Αγίου Χαραλάμπους για να τρέξουν ανάποδα τα πρώτα μέτρα του αγώνα και να τερματίσουν.

Αγώνας 12χλμ

Η διαδρομή ξεκινά από την πλατεία του Δήμου με κατεύθυνση το εκκλησάκι του Αγίου Χαραλάμπους. Η διαδρομή στρίβει δεξιά και ακολουθεί σχετικά δύσκολη ανηφόρα σε δασικό δρόμο για 2χλμ στη συνέχεια στρίβει δεξιά και μπαίνει σε δασικό μονοπάτι 2,5χλμ με κατηφορική κλίση κυρίως και πολλές εναλλαγές. Στο τέλος του μονοπατιού οι αθλητές στρίβουν αριστερά και για λίγα μέτρα ακολουθούν μονοπάτι που οδηγεί σε χωράφια όπου στρίβει αριστερά με κατεύθυνση τον προφήτη Ηλία. Μετά από ανηφόρα απόστασης 2,5χλμ φτάνουμε στην κορυφή προφήτης Ηλίας με θέα όλο το Λεκανοπέδιο του Κ.Νευροκοπίου. Στη συνέχεια η διαδρομή είναι κατηφορική και μετά από 6χλμ είναι ο τερματισμός στην Κ. Πλατεία Κ.Νευροκοπίου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον αγώνα και την δυνατότητά διαμονής/μετακίνησης: Ηλίας Παπαδόπουλος τηλ 6940843588 mail:gonevrokopi@yahoo.gr