Home > νέα > Στις διατάξεις των Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων το έργο της αναβάθμισης ανατολικής εισόδου Δράμας-Με απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου

Στις διατάξεις των Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων το έργο της αναβάθμισης ανατολικής εισόδου Δράμας-Με απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου

Με απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου

Στις διατάξεις των Αναγκαστικών

Απαλλοτριώσεων το έργο

της αναβάθμισης ανατολικής εισόδου Δράμας

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΣΕ ΚΑΛΟ δρόμο φαίνεται ότι βρίσκεται η πορεία του έργου της αναβάθμισης της ανατολικής εισόδου της πόλης της Δράμας.

Όπως είναι γνωστό, το έργο ανακοινώθηκε από τον αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ. Παπαδόπουλο στα τέλη του 2019 με προϋπολογισμό 19 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για ένα έργο το οποίο αναμένεται να αλλάξει ολοκληρωτική την ανατολική είσοδο της Δράμας. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι σήμερα και ανάλογα με τη διαδικασία που ακολουθείται, το έργο αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2020 ή στις αρχές του 2021.

Προς το παρόν, μια σημαντική εξέλιξη που υπάρχει, είναι η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, το οποίο συνεδρίασε με τηλεδιάσκεψη στις 30 Ιουνίου υπό την προεδρία του πρωθυπουργού κ. Μητσοτάκη.

Σύμφωνα με την απόφασή αυτή, το έργο της αναβάθμισης της ανατολικής εισόδου της Δράμας με κατασκευή ανισόπεδης διάβασης στη θέση της σιδηροδρομικής γραμμής, εντάσσεται στον Κώδικα Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων Ακινήτων για έργα γενικότερης σημασίας για την οικονομία της χώρας, κατόπιν εισήγησης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή.

Το έργο

Σύμφωνα με όσα είναι γνωστά μέχρι σήμερα, το έργο θα ξεκινήσει από την περιοχή των φαναριών οδικής κυκλοφορίας στην περιοχή του Αίμου, τα οποία θα καταργηθούν και στη θέση τους θα δημιουργηθεί ένας κυκλικός κόμβος (roundabout).

Στη συνέχεια, στις γραμμές των τρένων, θα διαμορφωθεί και θα κατασκευαστεί μία γέφυρα – ανισόπεδη διάβαση μήκους 250,62 μέτρων. Το ύψος της γέφυρας θα είναι 7.50 μέτρα, και το πλάτος της 14,5 μέτρα. Κάτω από τη γέφυρα θα διέρχονται τα οχήματα προς την Καλλίφυτο. Πάνω από τη γέφυρα, τα οχήματα θα διέρχονται προς Καβάλα.

Στο επόμενο σημείο στον κόμβο του «Σκλαβενίτη», καταργούνται και εκεί τα φανάρια οδικής κυκλοφορίας και δημιουργείται ένας δεύτερος κυκλικός κόμβος (roundabout). Στο ίδιο σημείο και λίγα μέτρα νοτιότερα, θα δημιουργηθεί ένας δεύτερος μικρότερος κυκλικός κόμβος, που θα διευκολύνει την προσπέλαση προς τη λειτουργία της ιδιόκτητης επιχείρησης του ΚΤΕΟ αλλά και του ξενοδοχείου που βρίσκεται εκεί.

Η συνολική διαδρομή από την περιοχή του Αίμου μέχρι και τον υφιστάμενο κυκλικό κόμβο του «Κούρου» όπου γίνεται η σύνδεση με το νότιο περιφερειακό της πόλης, είναι 1.260 μέτρα, θα περιλαμβάνει τρεις κυκλικούς κόμβους και μία γέφυρα στη σιδηροδρομική γραμμή, ενώ έχει προβλεφθεί και παράλληλος δρόμος για την εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων και κατοικιών της περιοχής.