Home > νέα > Συνάντηση Χ. Κεφαλίδου με την υπ. Παιδείας κα. Κεραμέως Αναδείχθηκαν ζητήματα όπως η άμεση κάλυψη των «κενών» στην εκπαίδευση και οι μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή

Συνάντηση Χ. Κεφαλίδου με την υπ. Παιδείας κα. Κεραμέως Αναδείχθηκαν ζητήματα όπως η άμεση κάλυψη των «κενών» στην εκπαίδευση και οι μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή

 

Συνάντηση Χ. Κεφαλίδου με την υπ. Παιδείας κα. Κεραμέως

Αναδείχθηκαν ζητήματα όπως η άμεση

κάλυψη των «κενών» στην εκπαίδευση

και οι μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή

Ζητούμενο ο διάλογος και η επίτευξη συναινέσεων

 

 

ΜΕ ΤΗΝ ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και την υπουργό Παιδείας κα. Κεραμέως, συναντήθηκε η βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής κα. Χαρά Κεφαλίδου.

Σε δηλώσεις της μετά τη συνάντηση, η κα. Κεφαλίδου σημείωσε ότι είχε την ευκαιρία να ακούσει τους σχεδιασμούς της κυβέρνηση και να διατυπώσει θέσεις και προτάσεις. Όπως εξήγησε, «προσερχόμαστε στο διάλογο που άνοιξε -με κάποια καθυστέρηση-, με πρόθεση συνεργασίας και την ελπίδα ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας με επίγνωση των εκπαιδευτικών αναγκών μπορεί να κινηθεί πάνω και πέρα από στενά κομματικά όρια και αγκυλώσεις».

Όπως τόνισε η κα. Κεφαλίδου, «προϋποθέσεις για έναν διεξοδικό διάλογο για την Παιδεία είναι η συμφωνία στον επιδιωκόμενο στόχο, ο εντοπισμός, η ιεράρχηση των δομικών προβλημάτων, στα οποία αναζητούνται οι λύσεις και φυσικά η χάραξη του «οδικού χάρτη» Εκπαίδευσης. Χωρίς βασικό κορμό κάθε νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου είναι εκ προοιμίου καταδικασμένη ως ελλιπής και αποσπασματική.

Προτεραιότητα η επανασύσταση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας ως αναγκαίου οργάνου θεσμικού διαλόγου και η τακτική σύγκληση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων.

Αναδείχθηκαν επείγοντα ζητήματα εκπαιδευτικής καθημερινότητας, όπως η άμεση κάλυψη των «κενών» στην εκπαίδευση και η ολοκλήρωση της διαδικασίας για μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή».

Αναφερόμενη στην δίχρονη προσχολική αγωγή, είπε ότι θα πρέπει να υπάρξει ενίσχυση του ολοήμερου σχολείου, καθώς και όλων των άλλων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ για την Τεχνική και Επαγγελματική εκπαίδευση διατύπωσε τη θέση του ΚΙΝΑΛ «ότι χρειάζεται μια ολοκληρωμένη πολιτική με σοβαρότητα που θα την ενισχύει και θα της αποδίδει την αξία που έχει σε όλο τον δυτικό κόσμο, καθιστώντας την ελκυστική εκπαιδευτική επιλογή.

Ιδιαίτερα για το Λύκειο, θέσαμε σε πρώτη προτεραιότητα την ανάγκη, το συντομότερο δυνατό, να αποκτήσει τον αυτόνομο μορφωτικό του ρόλο και να προχωρήσει η θεσμοθέτηση του Εθνικού Απολυτηρίου. Κάποια στιγμή στη χώρα αυτή θα πρέπει να υπάρξει ευρεία συναίνεση για το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, ώστε να μην αλλάζει κάθε τρεις και λίγο»

Αναφερόμενη στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, η κα. Κεφαλίδου μίλησε για «ισχυρούς εκπαιδευτικούς πόλους ανά Περιφέρεια και για την επαναφορά του διακριτού ρόλου της Τεχνολογικής Εκπαίδευσης» και ότι, «θα πρέπει να υπάρξουν αλλαγές στη λειτουργία των ΑΕΙ, ώστε να ενισχυθεί η αυτονομία και η εξωστρέφειά τους. Χρειαζόμαστε ένα ολοκληρωμένο νομοθέτημα για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τη μέγιστη δυνατή συναίνεση τόσο στην ψήφισή του, όπως είχε γίνει με το Ν. 4009/11, όσο και στην υλοποίησή του από τον πολιτικό κόσμο, την ακαδημαϊκή κοινότητα και την ελληνική κοινωνία».