Τέταρτο συνεχόμενο χρυσό μετάλλιο
για τον Δραμινό Σίμο Γεωργιάδη
στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ενόπλων Δυνάμεων!
Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, ο Δραμινός αθλητής Σίμος Γεωργιάδης απέδειξε την κυριαρχία του στα εγχώρια τατάμι, κατακτώντας την κορυφή στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Τζούντο Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας.
Η κορυφαία ετήσια διοργάνωση διεξήχθη την Κυριακή, 17 Μαΐου στην Αθήνα, υπό την κοινή διοργάνωση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τζούντο (ΕΟΤ) και του Ανωτάτου Συμβουλίου Αθλητισμού Ενόπλων Δυνάμεων (ΑΣΑΕΔ). Εκεί συγκεντρώθηκαν οι κορυφαίοι αθλητές-υπηρετούντες στις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας της χώρας, προσφέροντας αγώνες υψηλού επιπέδου και έντονου συναγωνισμού.
Ο Σίμος Γεωργιάδης, ο οποίος αγωνίζεται με τα χρώματα του Άρη Θεσσαλονίκης (Aris Judo), συμμετείχε στην απαιτητική κατηγορία των βαρέων βαρών (+100 kg). Με απόλυτη προσήλωση στον στόχο, πέτυχε 3 εντυπωσιακές νίκες σε ισάριθμους αγώνες, μην αφήνοντας περιθώρια αμφισβήτησης στους αντιπάλους του.
Η κατάκτηση της 1ης θέσης και του χρυσού μεταλλίου επισφραγίζει με τον καλύτερο τρόπο μια σταθερά ανοδική και άκρως επιτυχημένη πορεία. Το να διατηρείται ένας αθλητής στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου για τέσσερα συναπτά έτη (4η συνεχόμενη χρονιά) αποτελεί ένα σπάνιο επίτευγμα, που μαρτυρά τη σκληρή δουλειά, τη συνέπεια και το υψηλό αγωνιστικό του επίπεδο.

