Home > Νέα > Υπόμνημα στη ΔΟΥ Δράμας κατέθεσαν τα Σωματεία Ιδιοκτητών Συνεργείων Αυτοκινήτων και Φανοποιών Ν. Δράμας Στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους για την υποχρεωτική εφαρμογή του «ψηφιακού πελατολογίου»

Υπόμνημα στη ΔΟΥ Δράμας κατέθεσαν τα Σωματεία Ιδιοκτητών Συνεργείων Αυτοκινήτων και Φανοποιών Ν. Δράμας Στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους για την υποχρεωτική εφαρμογή του «ψηφιακού πελατολογίου»

Υπόμνημα στη ΔΟΥ Δράμας κατέθεσαν

τα Σωματεία Ιδιοκτητών Συνεργείων

Αυτοκινήτων και Φανοποιών Ν. Δράμας

Στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους για την υποχρεωτική εφαρμογή του «ψηφιακού πελατολογίου»

 

Το «Σωματείο Μηχανικών και Ηλεκτρολόγων Ιδιοκτητών Συνεργείων Αυτοκινήτων και Γεωργικών Μηχανημάτων Ν. Δράμας» και το «Σωματείο Φανοποιών Βαφέων Αυτοκινήτων Ν. Δράμας» συμμετέχουν στην απεργία που κήρυξαν η ΕΟΒΕΑΜΜ και η ΟΒΕΑΜΜΕ και προχώρησαν από την 1η Ιουλίου στο κλείσιμο των Συνεργείων επισκευής οχημάτων και των  φανοποιείων στο Νομό Δράμας  αντιδρώντας με αυτό τον τρόπο στην υποχρεωτική εφαρμογή του «ψηφιακού πελατολογίου» της ΑΑΔΕ και ζητώντας την άμεση απόσυρσή του.

Το πρωί της Τετάρτης 2 Ιουλίου μέλη των δύο παραπάνω Σωματείων συγκεντρώθηκαν έξω από το Διοικητήριο Δράμας και εν συνεχεία ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Σωματείου Ιδ. Συνεργείων Αυτοκινήτων Ν. Δράμας, κ. Μ. Δρουγούτης  και ο Πρόεδρος του Σωματείου Φανοποιών Ν. Δράμας κ. Π. Γιαννόπουλος συνοδευόμενοι από τα μέλη του Δ.Σ. καθώς και από τον Πρόεδρο της Ο.Ε.Β.Ε. Ν. Δράμας, κ. Στ. Πεταλούδη επέδωσαν υπόμνημα με τις θέσεις και τα αιτήματά τους στον Διευθυντή της ΔΟΥ Δράμας.

Όπως έχουμε αναφέρει, οι επαγγελματίες που διατηρούν συνεργεία επισκευής οχημάτων αποφάσισαν να προχωρήσουν σε απεργία διαρκείας από 1η έως και τις 5 Ιουλίου 2025, υποστηρίζοντας ότι είναι αδύνατο  να εφαρμοστεί το μέτρο αυτό λόγω τεχνικής και λειτουργικής αδυναμίας προσαρμογής, τονίζοντας ότι η πλειονότητα των μικρών και οικογενειακών συνεργείων στερείται υποδομών, προσωπικού και κατάρτισης στη χρήση τέτοιων ψηφιακών εργαλείων.

Όπως επισημαίνουν, δεν υπήρξε καμία μεταβατική περίοδος, ούτε σχετική καθοδήγηση από τις αρμόδιες αρχές, ενώ το πλαίσιο γύρω από το ποιες εργασίες καταγράφονται θεωρείται «θολό και δυνητικά επικίνδυνο», καθώς δημιουργεί νομική ανασφάλεια και φόβο για αυθαίρετες ερμηνείες και πρόστιμα για τυπικές ή ελάχιστες παραλείψεις, ακόμη και όταν δεν προκύπτει φορολογική ζημία.

Οι κινητοποιήσεις ενάντια στην υποχρεωτική καταγραφή και αποστολή σε πραγματικό χρόνο των στοιχείων κάθε τεχνικής εργασίας σε οχήματα, συμπίπτει με την σταδιακή κορύφωση της θερινής εξόδου και την απαραίτητη τεχνική υποστήριξη για τα οχήματά τους.

Η νέα υποχρέωση έρχεται να προστεθεί στο ήδη σύνθετο ψηφιακό οικοσύστημα που περιλαμβάνει τα ηλεκτρονικά βιβλία (myDATA) και το ψηφιακό δελτίο αποστολής, δημιουργώντας- σύμφωνα με τους επαγγελματίες- αθέμιτο ανταγωνισμό εις βάρος όσων δεν έχουν οργανωμένα λογιστήρια και τεχνική υποστήριξη.

«Το νέο σύστημα, αντί να ενισχύσει τη διαφάνεια, θα πλήξει την επιβίωση χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της αγοράς», προειδοποιούν οι επαγγελματίες του κλάδου επισκευής αυτοκινήτων.