Home > νέα > Στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας υλοποίηση προγράμματος κυκλοφοριακής αγωγής

Στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας υλοποίηση προγράμματος κυκλοφοριακής αγωγής

« Κυκλοφορώ με ασφάλεια στους δρόμους της πόλης μου»

Στο 1ο Δημοτικό Σχολείο

Δράμας υλοποίηση προγράμματος κυκλοφοριακής αγωγής

 

Οι μαθητές του  Α1 και Α2 τμήματος του 1ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση ΠΕ Δράμας και την Τροχαία Δράμας, την Τρίτη 2 Οκτωβρίου, στις 10 πμ., πρόκειται να υλοποιήσουν στο σχολείο το πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής με τίτλο: «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στους δρόμους της πόλης μου».

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί των τμημάτων Α1 και Α2, είναι η κα. Ζωή Κοτανίδου και η κα. Μαρία Παναγιωτίδου.

Σκοπός του προγράμματος, είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών στα θέματα οδικής παιδείας και ασφάλειας.

Η αναγκαιότητα του προγράμματος, αποσκοπεί ότι πολλοί μαθητές και μαθήτριες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας, είναι αναγκασμένοι να διασχίζουν μεγάλους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας για να φτάσουν στο σχολείο. Η ασφάλεια τους είναι το ζητούμενο. Είναι σημαντικό  τα παιδιά  από μικρή ηλικία να αναγνωρίσουν τους οδικούς κινδύνους και να μάθουν πώς να τους αποφεύγουν. Η χώρα µας, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα οδικής ασφάλειας έχοντας υψηλό δείκτη τροχαίων ατυχημάτων ανάµεσα στις χώρες της Ευρώπης και µε ανυπολόγιστες συνέπειες.

Η σπουδαιότητα του θέματος, τονίζεται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων µε εγκύκλιό του (Φ.11/669/110119/ Γ1/10-10- 2005) προς τα στελέχη της εκπαίδευσης, τα ∆ημοτικά Σχολεία και τα Νηπιαγωγεία, και προχώρησε στην υποχρεωτική διδασκαλία της Κυκλοφοριακής Αγωγής στην Πρωτοβάθµια Εκπαίδευση, μέσα από την Ευέλικτη Ζώνη, από την σχολική χρονιά 2005-2006.

Οι στόχοι του προγράμματος, είναι να αποκτήσουν οι μαθητές γνώσεις και ικανότητες προκειμένου να κυκλοφορούν με ασφάλεια ως πεζοί, να μάθουν τα σήματα οδικής κυκλοφορίας, να εντοπίσουν τους κινδύνους που υπάρχουν στο δρόμο και τις προφυλάξεις που πρέπει να πάρουν όταν μετακινούνται με μέσα μεταφοράς (αυτοκίνητο, μέσα μαζικής μεταφοράς)

Σύμφωνα με τις φάσεις του προγράμματος, η έναρξη γίνεται με τον προβληματισμό, ενώ ακολουθούν ο προγραμματισμός, η υλοποίηση δραστηριοτήτων και η αξιολόγηση.