Home > Νέα > Αναφορά Χ. Κεφαλίδου στη Βουλή για τα αιτήματα των μαθητών στο Μουσικό Σχολείο της Δράμας αλλά κι όλης της χώρας

Αναφορά Χ. Κεφαλίδου στη Βουλή για τα αιτήματα των μαθητών στο Μουσικό Σχολείο της Δράμας αλλά κι όλης της χώρας

Αναφορά Χ. Κεφαλίδου στη Βουλή

για τα αιτήματα των μαθητών στο Μουσικό

Σχολείο της Δράμας αλλά κι όλης της χώρας

 

ΑΝΑΦΟΡΑ στη Βουλή κατέθεσε η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας του Κινήματος Αλλαγής και Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων, προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, με αφορμή το υπόμνημα των δεκαπενταμελών μαθητικών συμβουλίων από Μουσικά Σχολεία (Γυμνάσια – Λύκεια) της χώρας, με το οποίο γνωστοποιούν σειρά προβλημάτων που τους απασχολούν και καταθέτουν τα αιτήματά τους  που, όπως επισημαίνουν, αφορούν στα Μουσικά Σχολεία, που διαφέρουν από αυτά των Σχολείων Γενικής Παιδείας.

Στην αναφορά της, η κα. Κεφαλίδου κάνει αναφορά στα ζητήματα που απασχολούν τα Μουσικά Σχολεία, όπως βέβαια και αυτό της Δράμας και τονίζει:

«Με υπόμνημά τους, τα δεκαπενταμελή μαθητικά συμβούλια από Μουσικά Σχολεία (Γυμνάσια – Λύκεια) της χώρας, απευθύνονται στην Υπουργό Παιδείας για να γνωστοποιήσουν σειρά προβλημάτων που τους απασχολούν. Γίνεται αναφορά σε διάφορα αιτήματα που, όπως επισημαίνουν, αφορούν στα Μουσικά Σχολεία, που διαφέρουν από αυτά των Σχολείων Γενικής Παιδείας.

Συγκεκριμένα, ζητούν μεταξύ άλλων:

– Την έγκαιρη πρόσληψη καθηγητών μουσικής παιδείας, τόσο σε υποχρεωτικά όργανα όσο και σε όργανα επιλογής.

– Τη συγγραφή σχολικών εγχειριδίων για τα μαθήματα που εξειδικεύονται στη θεωρητική μουσική εκπαίδευση (θεωρία, αρμονία, ιστορία μουσικής, μορφολογία, οργανογνωσία) και για τα μαθήματα των μουσικών οργάνων, καθώς τονίζεται ότι δεν διαθέτουν όλες οι οικογένειες την οικονομική δυνατότητα για να τα προμηθευτούν.

– Τη μοριοδότηση και ποσόστωση στις πανελλαδικές εξετάσεις, στα παιδιά που ενδιαφέρονται για τις μουσικές σχολές.

– Την πιστοποίηση των θεωρητικών σπουδών, σε κάθε απόφοιτο μουσικού σχολείου (θεωρία, αρμονία) και των μαθημάτων μουσικών οργάνων.

Και τέλος, τη δημιουργία νέου πεδίου προσανατολισμού, ειδικό για τα μουσικά σχολεία, που θα το επιλέγουν όσα παιδιά ενδιαφέρονται αποκλειστικά για τα τρία τμήματα μουσικών σπουδών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο θα συμπεριλαμβάνει τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μουσικά μαθήματα, αντί του συμβιβασμού των μαθητών να επιλέξουν ένα ήδη υπάρχον πεδίο, που δεν συσχετίζεται με τα ενδιαφέροντά τους».