Home > Νέα > Ανοίγει η Σουηδική αγορά για ποτά και τρόφιμα της Περιφέρειας ΑΜΘ

Ανοίγει η Σουηδική αγορά για ποτά και τρόφιμα της Περιφέρειας ΑΜΘ

Ανοίγει η Σουηδική αγορά

για ποτά και τρόφιμα

της Περιφέρειας ΑΜΘ

 

 

ΕΠΑΦΕΣ με την  σουηδική αγορά έχει κάνει η Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης, στα πλαίσια της εξωστρέφειας, η οποία αποτελεί προτεραιότητα για τη νέα διοίκηση του Χριστόδουλου Τοψίδη.

Κατά τη διάρκεια της προηγούμενης περιόδου, η Περιφέρεια ΑΜΘ έχει συνάψει επαφές με στελέχη της αγοράς τροφίμων της Σουηδίας και πλέον, οι επιχειρήσεις της Περιφέρειας ΑΜΘ, με τα υψηλής ποιότητας προϊόντα τους, έρχονται κοντά στις χώρες της βόρειας Ευρώπης, για να τα γνωρίσουν και να τα αναζητούν οι καταναλωτές στα ράφια των σουπερ μάρκετ.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία που χρηματοδοτήθηκε από την Περιφέρεια ΑΜΘ, είχε θετικά αποτελέσματα και γι’ αυτό θα συνεχιστεί για να στηρίξουμε τον εξαγωγικό χαρακτήρα των επιχειρήσεών μας.

Από τις συναντήσεις αυτές έχει προκύψει ένα ραντεβού για τον Νοέμβριο του 2024 στην Έκθεση Τροφίμων στην Στοκχόλμη, προκειμένου να παρουσιαστούν τρόφιμα και ποτά από παραγωγούς της Περιφέρειας, καθώς και τέσσερις συμφωνίες συνεργασίας με εταιρίες εμπορίας και διακίνησης τροφίμων στην Σουηδική αγορά, είναι τα πρώτα αποτελέσματα της πρωτοβουλίας της Περιφέρειας ΑΜΘ, για την ενδυνάμωση των εξαγωγών της προς τις ευρωπαϊκές αγορές.

Στην διήμερη συνάντηση 8 εκπρόσωποι Σουηδικών Επιχειρήσεων στον τομέα της εισαγωγής τροφίμων και μεγάλων  αλυσίδων σούπερ μάρκετ, είχαν συναντήσεις Β2Β με 30 εκπροσώπους επιχειρήσεων, από όλη την Περιφέρεια καθώς και ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Αργύρης Πατακάκης.

Αυτή ήταν η πρώτη συνάντηση και τα θετικά αποτελέσματα που ήδη καταγράφηκαν δημιουργούν την ανάγκη να συνεχιστούν ανάλογες πρωτοβουλίες εξωστρέφειας που βρίσκονται στις προτεραιότητες του Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χριστόδουλου Τοψίδη καθώς,  συμβάλουν σημαντικά στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.

Οι συναντήσεις της πρώτης ημέρας περιελάμβαναν γευσιγνωσία προϊόντων από τις επιχειρήσεις που συμμετείχαν, καθώς και την βαθμολόγησή τους, ενώ τη δεύτερη ημέρα έγιναν οι Β2Β συναντήσεις των επιχειρηματιών με τους παραγώγους. Το πρόγραμμα επίσης περιελάμβανε ξενάγηση και γνωριμία με τα αξιοθέατα της Καβάλας.