Home > νέα > Δημιουργία ψηφιακής εκθεσιακής πλατφόρμας για τα Δραμινά προϊόντα – Στο δρόμο του μέλλοντος βαδίζει το ΕΒΕ Δράμας

Δημιουργία ψηφιακής εκθεσιακής πλατφόρμας για τα Δραμινά προϊόντα – Στο δρόμο του μέλλοντος βαδίζει το ΕΒΕ Δράμας

Στο δρόμο του μέλλοντος βαδίζει το ΕΒΕ Δράμας

Δημιουργία ψηφιακής εκθεσιακής

πλατφόρμας για τα Δραμινά προϊόντα

Δηλώσεις του προέδρου του Επιμελητηρίου Δράμας στον «Π.Τ.»

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΣΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ μας φύλλο, δημοσιεύαμε συνέντευξη στον «Πρωινό Τύπο», του προέδρου του Επιμελητηρίου Δράμας, σχετικά με τη λειτουργία του «LAB 40» για τις νεοφυείς επιχειρήσεις που επιθυμούν να δημιουργήσουν νέοι επιχειρηματίες αλλά και οποιοσδήποτε άλλος.

Όπως εξηγεί ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Γεωργιάδης, πρόκειται για ένα σημαντικό έργο ενταγμένο στη Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης που υλοποιείται στην πόλη της Δράμας. Το «LAB 40», όπως γράφαμε και στο χθεσινό δημοσίευμα, στόχο έχει να βοηθήσει νέες ιδέες από ανθρώπους όλων των ηλικιών, προκειμένου να εφαρμόσουν από την αρχή μια δική τους ιδέα, πώς θα την αναπτύξουν μέχρι να τη μετατρέψουν πλέον σε μια βιώσιμη επιχείρηση.

Οι ιδέες που μπορούν να αναπτυχθούν, θα μπουν σε μια θερμοκοιτίδα για ένα χρόνο, μέσω της οποίας στη συνέχεια θα μπορέσουν να αναπτυχθούν. Η θερμοκοιτίδα είναι ένα χώρος, ο οποίος θα παραχωρηθεί δωρεάν με όλο τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό, ώστε να βοηθηθούν οι ιδέες αυτές και να στηθούν σε επιχειρήσεις.

Όταν αυτές οι ιδέες αυτές αποδειχθεί ότι μπορούν να επιβιώσουν ως επιχειρήσεις, τότε μπορούν να βοηθηθούν με χρηματοδοτήσεις μέσα από το ΕΣΠΑ και το ΕΠΑΝΕΚ (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανταγωνιστικότητας, Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας), είτε μέσω funds είτε μέσω των «επιχειρηματικών αγγέλων».

Όπως σημειώνει ο κ.Γεωργιάδης, «υπάρχουν Δραμινοί που μπορούν να εκπαιδευτούν σ’ αυτόν τον μηχανισμό, γιατί έχουν χρήματα που μπορούν να τα επενδύσουν. Πρέπει να καταλάβουμε ότι υπάρχουν σοβαροί επιχειρηματίες στη Δράμα, οι οποίοι ψάχνουν να χρησιμοποιήσουν τα χρήματά τους επενδυτικά πέρα από αυτό που κάνουν ήδη. Επομένως ξεκινάμε το επόμενο διάστημα ένα κύκλο των λεγόμενων επιχειρηματικών αγγέλων – οι business angels οι οποίοι έρχονται και δίνουν ουσιαστικά χρήματα σε μια καλή ιδέα, να μπουν στην ιδέα, να πάρουν ένα όφελος φυσικά και αυτό ωφελεί το σύνολο. Και αυτόν που έχει την ιδέα και αυτόν που έχει την επιχείρηση και βάζει χρήματα στην ιδέα».

Ψηφιακές εκθέσεις

Μιλώντας για το πλαίσιο της ανάπτυξης των Δραμινών επιχειρήσεων, ο κ. Γεωργιάδης σημειώνει ότι «για τη Δράμα όλο αυτό είναι πρωτοποριακό και πρωτόγνωρο», ενώ τονίζει ιδιαίτερα στη συνέχεια, το νέο πρόγραμμα που ετοιμάζει το Επιμελητήριο Δράμας, ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις του τόπου μας στην εξωστρέφεια.

Όπως λέει χαρακτηριστικά, «η εξωστρέφεια είναι δεδομένο. Και ως υπεύθυνος Εξωστρέφειας της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, θα ήταν αδιανόητο ως επικεφαλής, να μην φέρω την εξωστρέφεια στο Επιμελητήριο που είμαι πρόεδρος».

Συνεχίζοντας, μας αποκαλύπτει για πρώτη φορά ότι, το Επιμελητήριο σχεδιάζει ένα project, ώστε η Δράμα από εδώ και πέρα να συμμετέχει σε ψηφιακές εκθέσεις. Και όχι με τα προϊόντα αυτού καθ’ εαυτού.

Όπως διευκρινίζει μάλιστα, «όλες οι μοντέρνες εκθέσεις στο εξωτερικό και των τροφίμων ακόμα, στήνονται πλέον και σε ψηφιακή βάση. Το Επιμελητήριο δημιουργεί αυτή την στιγμή την πλατφόρμα και την υλικοτεχνική υποδομή, να στηνόμαστε ψηφιακά παγκοσμίως για τα προϊόντα μας.

Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα μείωσης του κόστους συμμετοχής κάποιων προϊόντων σε εκθέσεις live και αυτά τα χρήματα τα οποία γλυτώνουμε, να πηγαίνουν σε events. Να είναι δηλαδή ένα event γευσιγνωσίας, αλλά όχι να έχω άλλα κόστη, από τα οποία να μην μπορώ να κάνω στη συνέχεια τα event που είναι περισσότερο ουσιαστικό. Είναι τα λεγόμενα be to be events, τα οποία αφορούν κυρίως την επιχείρηση για να βρει τους πραγματικούς πελάτες της».

Καταλήγοντας ο ίδιος, σημειώνει ότι «το project το οποίο στήνουμε αυτή την στιγμή, είναι ένα ψηφιακό εκθεσιακό κέντρο, το οποίο θα λειτουργεί επ’ ωφελεία των Δραμινών επιχειρήσεων. Αυτός είναι ο στόχος του επόμενου προγράμματός μας».