Home > Νέα > Στο πρόγραμμα Υποδομών της Ν.Δ. η σύνδεση της Δράμας με την Εγνατία Οδό

Στο πρόγραμμα Υποδομών της Ν.Δ. η σύνδεση της Δράμας με την Εγνατία Οδό

Στο πρόγραμμα Υποδομών της Ν.Δ.

η σύνδεση της Δράμας με την Εγνατία Οδό

 

 

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ για τις Υποδομές ανακοίνωσες χθες ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, σε ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο Τεχνικό Επιμελητήριο στην Αθήνα.

Στην ομιλία του ο κ. Μητσοτάκης, έκανε λόγο μεταξύ άλλων για τη σύνδεση της Δράμας με την Εγνατία Οδό, την οποία θεωρεί σημαντική για την απομόνωση ορισμένων πόλεων, οι οποίες δεν έχουν σύνδεση με κεντρικούς οδούς.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα Υποδομών της Ν.Δ., η κατασκευή του άξονα Δράμας – Εγνατίας Οδού, τίθεται σε ορίζοντα τετραετίας, από την στιγμή που εκλεγεί κυβέρνηση. Σύμφωνα με το ίδιο πρόγραμμα, το κόστος ολοκλήρωσης, ορίζεται από 100 έως 150 εκατομμύρια ευρώ.

Επίσης, σε άλλο σημείο, ο κ. Μητσοτάκης ανήγγειλε την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης, μιλώντας μάλιστα για «πεδινή χάραξη στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Καβάλα» και όπως είπε συγκεκριμένα:

«Μιλάμε δηλαδή για την ανατολική Εγνατία, δεν μιλάμε για τη δυτική Εγνατία. Επειδή δεν μου αρέσει να μασάω τα λόγια μου, η δυτική σιδηροδρομική Εγνατία είναι ένα έργο, το οποίο δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Είναι ένα φαραωνικό έργο χωρίς χρηματοδότηση, χωρίς καμία μελέτη, τεχνικά πάρα πολύ δύσκολο, πανάκριβο, ένα έργο το οποίο απλά, μπορεί κάποιοι να το φαντάζονται, πλην όμως στην πράξη δεν θα γίνει.  Για αυτό και προτεραιοποιούμε το πεδινό κομμάτι Θεσσαλονίκη – Καβάλα, ώστε να κλείσει το σιδηροδρομικό δίκτυο, από την Πάτρα μέχρι και την Αλεξανδρούπολη, με τις διακλαδώσεις προς τα βόρεια σύνορά μας. Και βέβαια για να γίνει αυτό   απόλυτη προτεραιότητα,, είναι και η σύνδεση του Ρίου με το νέο λιμάνι της Πάτρας».

Επίσης, αναφορά έκανε και στα νησιά του Βορείου Αιγαίου, και τη διασύνδεσή τους με την Ανατολική Μακεδονία, προφανώς μέσω του λιμένος Καβάλας, χωρίς άλλες λεπτομέρειες.