Home > Αθλητικά > Την Κυριακή ο αγώνας«Frozen Peaks 2022»αφιερωμένος στη Μάχη των Οχυρών

Την Κυριακή ο αγώνας«Frozen Peaks 2022»αφιερωμένος στη Μάχη των Οχυρών

Την Κυριακή ο αγώνας

«Frozen Peaks 2022»

αφιερωμένος στη Μάχη των Οχυρών

Την Κυριακή θα πραγματοποιηθεί ο αγώνας τρεξίματος «Frozen Peaks 2022», ο οποίος θα συνδυαστεί με την επέτειο της Μάχης των Οχυρών. Οι αθλητές θα αγωνιστούν στον αγώνα των 10 χιλιομέτρων της διοργάνωσης FROZEN PEAKS. Ο αγώνας θα είναι αφιερωμένος στη μνήμη των υπερασπιστών των οχυρών της γραμμής Μεταξά κατά τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο και θα αποτελέσει μία βιωματική προσέγγιση της τοπικής ιστορίας. Οι 2:30 ώρες όριο τερματισμού επιτρέπουν σε όλους τους αθλητές, μικρούς και μεγάλους, να λάβουν μέρος είτε τρέχοντας, είτε περπατώντας τη διαδρομή.

Η γραμματεία του αγώνα θα λειτουργήσει την Κυριακή κατά τις ώρες 09:00 – 11:00 π.μ στο χώρο της εκκίνησης.

Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν μαζί τους πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης σε ισχύ ή rapid test 48 ωρών. Επίσης θα πρέπει να έχουν αστυνομική ταυτότητα ή άλλο επίσημο έγγραφο για την ταυτοποίηση τους για την παραλαβή των αριθμών συμμετοχής.

Φέτος η εκκίνηση θα δοθεί στις 11:30 πμ, από το μνημείο πεσόντων, που βρίσκεται στην είσοδο του χωριού Οχυρό, ανήμερα της επετείου και των εορταστικών εκδηλώσεων της μάχης των οχυρών, με κατεύθυνση το χώρο του μουσείου του οχυρού Λίσσε.

Οι αθλητές θα κάνουν ανάβαση των 99 σκαλοπατιών μέχρι την είσοδο του οχυρού Λίσσε, κατόπιν προβλέπεται στροφή δεξιά και ανάβαση του λόφου Λίσσε. Λίγο πριν την κορυφή, στροφή δεξιά και κυκλική ανάβαση στην κορυφή του λόφου Λίσσε, περνώντας κάτω από τον πελώριο σταυρό με πανοραμική θέα όλης της περιοχής.

Ο σύλλογος πατατοπαραγωγών Κ. Νευροκοπίου θα προσφέρει σε κάθε τερματίσαντα τον αγώνα αθλητή/τρια ένα μικρό δείγμα της τοπικής παραγωγής τους.

Η διαδρομή περνά από πολλές οχυρωματικές θέσεις του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Κατάβαση από την κορυφή και ακολουθώντας για λίγο παλιό χωματόδρομο, η διαδρομή στρίβει αριστερά και οδηγεί στην είσοδο του οχυρού Η. Στην κατάβαση υπάρχει σχοινί, που μπορεί να πιάσει κάποιος, για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την κάθοδο. Προσοχή στην είσοδο του οχυρού Η και στην κατάβαση του κλιμακοστασίου. Η είσοδος είναι χαμηλή (οχυρό γαρ) και οι σκάλες στενές. Μέσα στο οχυρό απαγορεύονται οι προσπεράσεις. Το μήκος της διαδρομής μέσα στο οχυρό είναι 183 μ. Έξοδος από τη νότια πλευρά του οχυρού, κάτω από τις παλιές στρατιωτικές εγκαταστάσεις. Στροφή αριστερά και κατάβαση ακολουθώντας τον παλιό στρατιωτικό δρόμο που οδηγούσε στα οχυρά. Υπέροχη θέα των κορυφών του Απόστολου Παύλου. Μετά από 1,5 χιλιόμετρα περίπου, στροφή δεξιά και είσοδος σε μονοπάτι, εγκαταλείποντας τον στρατιωτικό δρόμο. Το μονοπάτι οδηγεί χαμηλά σε χωράφια. Έξοδος σε χωματόδρομο και στροφή αριστερά, καθώς και στην επόμενη διασταύρωση. Ακολουθούμε τον χωματόδρομο που μετά από λίγα μέτρα γίνεται άσφαλτος. Πάντα ακολουθώντας την άσφαλτο και τη σηματοδότηση η διαδρομή αφού κυκλώσει τον λόφο Λίσσε, φτάνει πάλι στο μνημείο πεσόντων απ’ όπου ξεκίνησε. Ακολουθεί την άσφαλτο στην κάτω πλευρά του Οχυρού και στη έξοδο του χωριού, πριν τη γέφυρα στρίβει αριστερά για να τερματίσει στην πλατεία του χωριού Οχυρό.