Home > Πρώτο Θέμα > Απίστευτη ταλαιπωρία για την Εταιρεία «Η Δράμα Ενάντια στον Καρκίνο» με εταιρεία κινητής τηλεφωνίας

Απίστευτη ταλαιπωρία για την Εταιρεία «Η Δράμα Ενάντια στον Καρκίνο» με εταιρεία κινητής τηλεφωνίας

Απίστευτη ταλαιπωρία για την Εταιρεία

«Η Δράμα Ενάντια στον Καρκίνο»

με εταιρεία κινητής τηλεφωνίας

Τι λέει στον «Πρωινό Τύπο» ο πρόεδρος της Εταιρείας κ. Σάββας Παπαδόπουλος

 

Του Θανάση Πολυμένη

Η ΑΣΤΙΚΗ μη Κερδοσκοπική Επιστημονική Εταιρεία «Η Δράμα Ενάντια στον Καρκίνο», ιδρύθηκε το 2014 από Δραμινούς επιστήμονες, με σκοπό την ενημέρωση των καρκινοπαθών γύρω από την κάθε μορφή καρκίνου αλλά και την καταπολέμησή του. Ένας από τους σκοπούς της, είναι η διοργάνωση συνεδρίων και μέχρι σήμερα έχει διοργανώσει 4 συνέδρια.

Ανάμεσα στις διάφορες ενέργειές της, ήταν η δημιουργία ενός project, μιας εργασίας, για τις νεοπλασίες στο Νομό Δράμας, όπου καταγράφηκαν διάφορα περιστατικά, είτε από μαρτυρίες των ίδιων των καρκινοπαθών που ανταποκρίθηκαν, είτε μέσω συγγενών τους. Σκοπός, η δημιουργία μιας βάσης δεδομένων για το Ν. Δράμας, ώστε να εξεταστούν τα διάφορα ζητήματα που αφορούν τον καρκίνο και τις νεοπλασίες, αλλά κυρίως να καταγραφούν τα μεγάλα ποσοστά του καρκίνου στην περιοχή, ώστε να αιτηθεί η Δράμα Ογκολογικό Ιατρείο στο Νοσοκομείο της.

Για τους παραπάνω λόγους αλλά και για πολλούς άλλους κοινωνικούς λόγους, ο «Πρωινός Τύπος» δέχεται να φιλοξενήσει στις σελίδες τους το παρακάτω περιστατικό, που αφορά ένα πρόβλημα της Εταιρείας «Η Δράμα Ενάντια στον Καρκίνο», σε σχέση με την γνωστή εταιρεία της Cosmote. Το εν λόγω περιστατικό, δημοσιεύεται γιατί πρόκειται για μια εταιρεία με γενική κοινωνική αποδοχή στην περιοχή της Δράμας, και έχει προσφέρει σημαντική επιστημονική και όχι μόνο, βοήθεια στη μεγάλη μάχη ενάντια στον καρκίνο.

Θα πρέπει επίσης να ενημερώσουμε ότι, ο «Πρωινός Τύπος», φρόντισε, πριν από τη δημοσίευση του ρεπορτάζ, να στείλει ενημερωτικό email προς την Cosmote, προκειμένου να της δοθεί η ευκαιρία για οποιαδήποτε απάντηση. Δυστυχώς όμως, για τέσσερις ημέρες δεν υπήρξε οποιαδήποτε απάντηση.

Το πρόβλημα και η αντιμετώπισή του

Πρόεδρος της εταιρείας «Η Δράμα Ενάντια στον Καρκίνο», αλλά και επίσημος εκπρόσωπός της, είναι ο κ. Σάββας Παπαδόπουλος, ιατρός, καταγόμενος από τη Δράμα, διευθυντής του Παθολογοανατομικού Εργαστηρίου στο Νοσοκομείο «Υγεία».

Προκειμένου να δημιουργηθεί και να δουλέψει το project με την καταγραφή των νεοπλασιών, η «Εταιρεία Ενάντια στον Καρκίνο», ενεργοποίησε έναν λογαριασμό Cloud μέσω της εταιρείας Cosmote.

Όταν η εργασία καταγραφής ολοκληρώθηκε, η εταιρεία, μέσω του νομίμου εκπροσώπου της κ. Παπαδόπουλου, ζήτησε από την Cosmote, τον κλείσιμο της σύνδεσης και του λογαριασμού. Η σύμβαση αυτή έληξε τον Φεβρουάριο του 2018, όμως παρατάθηκε σιωπηλά. Το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στη συνέχεια, είναι ότι ναι μεν ο κ. Παπαδόπουλος ζήτησε επανειλημμένα το κλείσιμο της σύνδεσης αυτής, όμως αυτό μέχρι και τις αρχές Σεπτεμβρίου τουλάχιστον, δεν έγινε εφικτό. Παράλληλα, η Cosmote συνέχισε να στέλνει λογαριασμούς και ο κ. Παπαδόπουλος συνέχισε να τους πληρώνει, ενώ έφτασαν στο σημείο, να του ζητήσουν ακόμα και ληξιπρόθεσμα χρέη, την ίδια ώρα που στελέχη της Cosmote, διαβεβαίωναν τον ίδιο ότι είχε απόλυτο δίκιο, ότι θα διευθετούνταν το ζήτημα και ότι όλα είχαν τελειώσει. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι ο λογαριασμός ανέρχεται πάνω από 800 ευρώ το δίμηνο και η εταιρεία δεν είναι σε θέση να πληρώνει τόσα χρήματα πλέον, για κάτι που δεν χρειάζεται και έχει ζητήσει να σταματήσει.

Papadopoylos-Savvas

Το ιστορικό

Ο κ. Σάββας Παπαδόπουλος, σε επικοινωνία του με τον «Πρωινό Τύπο», ενημέρωσε για το ζήτημα και μας εξέθεσε όλο το ιστορικό. Η υπόθεση ξεκίνησε όταν από τον Μάρτιο του 2018, η εταιρεία ζήτησε τη διακοπή της σύνδεση του Cloud.

Όπως ο ίδιος εξιστορεί στον «Πρωινό Τύπο», «είναι αδύνατον να πληρώνουμε τόσα χρήματα, για κάτι που πλέον δεν χρησιμοποιούσαμε». Στις 9/5, έστειλε μια επιστολή στην Cosmote με επίσημη σφραγίδα και υπογραφές ως νόμιμος εκπρόσωπος και ζητούσε να σταματήσει η σύμβαση. Όπως μας λέει, του απάντησαν την ίδια μέρα με μέιλ, ότι το αίτημά του είχε πάρει έναν αριθμό και ότι με αυτόν, θα μπορούσε να επικοινωνεί. Κανένας όμως δεν απάντησε τότε.

Αργότερα στις 21/5 έστειλε νέο μέιλ, χωρίς να λάβει και πάλι απάντηση. Στη συνέχεια, ήρθε εκ νέου ο λογαριασμός, ο οποίος πληρώθηκε στις 19/6. «Τον πλήρωσα, γιατί έτσι έπρεπε. Δεν θεώρησα τίποτα άλλο, ανεξάρτητα του τι γινόταν», επισημαίνει.

Στις 24/6 έστειλε νέο μέιλ και με τα πολλά επικοινώνησε μαζί του κάποια κυρία, η οποία παραδέχθηκε ότι υπήρχε πρόβλημα και του διαβεβαίωσε ότι θα κοιτάξει το θέμα, για να μην πάρει όμως και πάλι καμία απάντηση.

Λίγες μέρες αργότερα, ο κ. Παπαδόπουλος επικοινώνησε και πάλι και τους είπε ότι θα σταματήσει πλέον να καταβάλει τα χρήματα, γιατί δεν μπορούσε να συνεχιστεί άλλο. Κάποιος κύριος από το 13888, συμφώνησε μαζί του, λέγοντας: «Μην πληρώνεται και θα βρείτε έτσι το δίκιο σας».

Και ενώ ο κ. Παπαδόπουλος θεώρησε ότι το ζήτημα είχε λήξει, στις 10/9 επικοινωνεί εκ νέου με το εμπορικό τμήμα της Cosmote. Η κυρία που απάντησε, του είπε ότι είχε δίκιο, ζήτησε συγγνώμη για την ταλαιπωρία, είπε ότι δεν ήταν σωστό κτλ. Λίγο αργότερα, έρχεται ένα μήνυμα στο κινητό του τηλέφωνο, με το οποίο ενημερώνεται ότι είχε ληξιπρόθεσμη οφειλή για τον συγκεκριμένο λογαριασμό!

Σε νέα επικοινωνία με την ίδια κυρία, παίρνει τη διαβεβαίωση ότι το αίτημά του έχει δρομολογηθεί και ότι τα χρήματα που έδωσε μέχρι τότε, θα επιστραφούν στο λογαριασμό της εταιρείας «Η Δράμα Ενάντια στον Καρκίνο» από τις 9/5 και μετά με ό,τι αντιστοιχεί.

Στις 19/9, δέχεται τηλεφώνημα από εισπρακτική εταιρεία, με το οποίο ενημερώνεται ότι  υπάρχουν ληξιπρόθεσμα χρέη και ως εκπρόσωπος της εν λόγω εταιρείας, πρόκειται να υποστεί τις νόμιμες συνέπειες!

Σε νέα επικοινωνία με την Cosmote, ένα στέλεχος του επισημαίνει ότι τον καταλαβαίνει, βλέπει το πρόβλημα, του λέει ότι έχει δίκιο και υπόσχεται να διαβιβάσει το αίτημα ανάλογα! Μιλώντας στον τηλέφωνο ο κ. Παπαδόπουλος, κάνει γνωστό στον υπάλληλο της Cosmote ότι θα προβεί πλέον σε καταγγελία στον τοπικό Τύπο, γνωστοποιώντας του μάλιστα τον «Πρωινό Τύπο». Λίγη ώρα αργότερα, στις 19/9, δέχεται τηλεφώνημα από άλλη υπάλληλο η οποία τον διαβεβαιώνει ότι έχει απόλυτο δίκαιο και άλλα γνωστά. Η ίδια, τον διαβεβαιώνει επίσης ότι το θέμα θεωρείται πλέον λήξαν, χωρίς όμως κάτι περισσότερο απ’ αυτό, και τον ενημερώνει ότι είναι κομμένο από 3/9 και ότι πιθανόν μέχρι σήμερα υπήρξε κάποιο μπέρδεμα.

Σε νεότερη επικοινωνία το πρωί της Δευτέρας 24 Σεπτεμβρίου, στέλεχος της Cosmote, επικοινώνησε με τον κ. Σάββα Παπαδόπουλο, για να τον ενημερώσει ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία καταργήθηκε τελικά από 3/7 και ότι έχει εγκριθεί να επιστραφούν τα πληρωθέντα χρήματα από 9/5 και έπειτα. Επίσης, του εξήγησαν ότι επειδή δεν μπορούν να παρέμβουν στην εισπρακτική εταιρεία, του ζήτησαν να αγνοήσει οποιαδήποτε επικοινωνία έχουν μαζί του.

Σε δήλωσή του στον «Π.Τ.», ο κ. Παπαδόπουλος επισημαίνει ότι «όλο αυτόν τον χρόνο που έχασα, θα μπορούσα να ασχοληθώ στη Δράμα με τον καρκίνο, στα παιδιά μου, στον εαυτό μου. Και όλα αυτά τα χρήματα, θα μπορούσαν να είχαν πάει στον Σύλλογο Καρκινοπαθών Δράμας». Όπως και να ’χει, θα περιμένουμε να δούμε τις τελικές εξελίξεις στο ζήτημα.