Home > Νέα > Δράσεις από το Σύλλογο Τρίτεκνων Οικογενειών της Π.Ε. Δράμας

Δράσεις από το Σύλλογο Τρίτεκνων Οικογενειών της Π.Ε. Δράμας

Δράσεις από

το Σύλλογο Τρίτεκνων

Οικογενειών της Π.Ε. Δράμας

 

ΑΠΟ ΤΟΝ Σύλλογο Τρίτεκνων Οικογενειών Π.Ε Δράμας, γίνεται γνωστό ότι, κατά το μήνα Νοέμβριο στο πλαίσιο του προγράμματος «Σημεία Στήριξης» – το οποίο χρηματοδοτείται από 10 Κοινωφελείς Οργανισμοί, με συντονιστή το Ίδρυμα Μποδοσάκη – και ως επιχορηγούμενος φορέας με δωρεά από το Ίδρυμα «The Hellenic Initiative Canada», πραγματοποίησε μέρος επιχορηγούμενης δράσης σε συνεργασία με Σχολικές Κοινότητες της Α΄/θμιας Εκπαίδευσης Δράμας.

Ο θεματικός άξονας της δράσης περιστρέφεται στην αντιμετώπιση της «Καταπολέμησης Φτώχειας-Επισιτιστικής Κρίσης», προβάλλοντας το δικαίωμα των πολιτών στην Επισιτιστική Ασφάλεια, προτείνοντας παράλληλα καλές πρακτικές για Υπεύθυνη Κατανάλωση.

Οι δράσεις υλοποιήθηκαν στις παρακάτω σχολικές δομές όπως: 8ο Νηπιαγωγείου Δράμας-Δ/ντρια Κατερίνα Χατζηπαναγιώτου, νηπιαγωγός αναφοράς δράσης, Κασσιανή Αθανασιάδου, 7ο Δημοτικό Σχολείου Δράμας-Δ/ντρια Δέσποινα Αμαραντίδου, εκπαιδευτικός αναφοράς δράσης Χαρούλα Γρηγορίου, – Δημοτικό σχολείο Ν. Σεβάστειας-Μαυροβάτου-Δ/ντης Στέργιος Βελλίκης, εκπαιδευτικός αναφοράς δράσης Μαρία Σαμαρά,

– Δημοτικό Σχολείο Ν. Αμισού-Δ/ντρια Χρυσούλα Αποστολίδου, εκπαιδευτικός αναφοράς δράσης Βάσω Ρηγλά.

Επίσης, έγινε παρουσίαση Power Point στους μαθητές από την επιστημονικό συνεργάτη  γεωπόνο Αθανασία Τσαλικίδου, σχετικό με τη δράση και διανεμήθηκε έντυπο comic, καθώς και πληροφοριακό έντυπο-ερωτηματολόγιο για την εφαρμογή καλών πρακτικών αναφορικά με τη διαχείριση αγορών και ορθολογικής κατανάλωσης τροφής.

Στο τέλος της παρουσίασης υπήρξε διαλογική συζήτηση μεταξύ των μαθητών, των εκπαιδευτικών, της εισηγήτριας και των εκπροσώπων του Συλλόγου.

Ο Σύλλογος Τριτέκνων Οικογενειών Π.Ε. Δράμας δια μέσου αυτών των δράσεων επιδιώκει την επίτευξη των στόχων των για δυναμικές πρωτοβουλίες που αφορούν στην ανάδειξη προβλημάτων της σύγχρονης κοινωνίας των πολιτών, ευαισθητοποιώντας αρχικά τους μικρούς μαθητές, τους αυριανούς πολίτες αυτής της χώρας.