Home > Νέα > Δύο χρόνια λειτουργίας του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Αιμίλιος Θεοχάρη Καλαϊτζίδη»

Δύο χρόνια λειτουργίας του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Αιμίλιος Θεοχάρη Καλαϊτζίδη»

 

Δύο χρόνια λειτουργίας του Κοινωφελούς Ιδρύματος

«Αιμίλιος Θεοχάρη Καλαϊτζίδη»

 

 

ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ λειτουργίας συμπληρώνονται σήμερα, από τα εγκαίνια του κτιρίου του ιδρύματος με την επωνυμία «ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΣ ΙΔΡΥΜΑ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΘEOXΑΡΗ  ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ ».

Σε ένα δελτίο Τύπου που έδωσε χθες στη δημοσιότητα το Διοικητικό Συμβούλιο του Ιδρύματος και υπογράφει ο αντιπρόεδρος κ. Ιωάννης Μυστακίδης, γίνεται αναφορά στη δράση του όλο αυτό το χρονικό διάστημα. Όπως αρχικά επισημαίνεται, το Διοικητικό Συμβούλιο έχει νόμιμη σύνθεση και λειτουργία με τον Οργανισμό λειτουργίας του καιελέγχεται για τις αποφάσεις του σχετικά με την  κοινωφελή δράση του Ιδρύματος, τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες του  από τις αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους, όπως όλα τα Κοινωφελή Ιδρύματα/Κληροδοτήματα, εμπίπτοντας  στην εποπτεία  της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης.

Αναλυτικότερα, στην ανακοίνωση αυτή αναφέρονται και τα εξής:

[Περιουσία και πόροι του Ιδρύματος σύμφωνα με το άρθρο 3 του καταστατικού-Οργανισμού είναι η ακίνητη και κινητή περιουσία που ο ιδρυτής κος Αιμίλιος Θ. Καλαϊτζίδης με τη συστατική πράξη πρόσφερε για την ανέγερση του κτιρίου και την υλοποίηση των σκοπών  του Ιδρύματος,  τόκοι από  καταθέσεις του Ιδρύματος σε Τράπεζες,  χρηματικές παροχές ή επιχορηγήσεις, καθώς και οι κληρονομίες, κληροδοσίες και δωρεές οποιουδήποτε φυσικού ή νομικού προσώπου προς το Ίδρυμα. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η εκποίηση της κινητής ή ακίνητης περιουσίας που δωρίζει ο ιδρυτής εκτός από τα αγροτεμάχια, τα οποία μπορεί να πωληθούν μετά την παρέλευση τριάντα ετών.

Οι αποφάσεις του Δ.Σ. του Ιδρύματος (2016-2018) τηρούνται στα Πρακτικά Συνεδριάσεων του Ιδρύματος,  (όπου αναφέρονται αναλυτικά,  η αιτιολογία, ο προγραμματισμός, ο σχεδιασμός  υλοποίησης και η προβολή  όλων των δράσεων και εκδηλώσεων),  λήφθηκαν σε εκτέλεση των κύριων σκοπών του Καταστατικού λειτουργίας,  ΦΕΚ 2895/τ.Β/15-11-2013, τους εγκριθέντες από την αρμόδια υπηρεσία του κράτους Ισολογισμούς –Απολογισμούς,  Προϋπολογισμούς και σύμφωνα με το  καταστατικό,  που ορίζει διανομή οικονομικών βοηθημάτων ανάλογα με τα ετήσια έσοδα του Ιδρύματος.

Από το Σεπτέμβριο του 2016 έως και σήμερα,  οι δράσεις πολιτισμού, του θεάτρου, της μουσικής, του κινηματογράφου, των εικαστικών, της ζωγραφικής, του βιβλίου, κ.α., στις οποίες   συμμετείχαν  συνολικά  3.500 ενήλικες και 4.000 μαθητές των Δημοτικών Σχολείων του Ν. Δράμας,   προγραμματίστηκαν και υλοποιήθηκαν από τα μέλη του Δ.Σ. τόσο σε επίπεδο  λήψης αποφάσεων και προγραμματισμού όσο και σε επίπεδο άμεσης και  ενεργούς εθελοντικής απασχόλησης με σκοπό τη στήριξη και τη μείωση του κόστους των. Ομοίως  έλαβαν χώρα 4 επιστημονικά συνέδρια/σεμινάρια με συνολικό αριθμό 1.400 επισκεπτών. ]