Home > Πρώτο Θέμα > «Ο δρόμος Δράμας – Καβάλας θα περιλαμβάνει δύο κόμβους στο μέσο της διαδρομής» Παπαδόπουλος: «Υπάρχει σχεδιασμός, υπάρχουν σχέδια, μπορείτε να ζητήσετε να τα δείτε»

«Ο δρόμος Δράμας – Καβάλας θα περιλαμβάνει δύο κόμβους στο μέσο της διαδρομής» Παπαδόπουλος: «Υπάρχει σχεδιασμός, υπάρχουν σχέδια, μπορείτε να ζητήσετε να τα δείτε»

Δηλώσεις αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γ. Παπαδόπουλου

«Ο δρόμος Δράμας – Καβάλας

θα περιλαμβάνει δύο κόμβους

στο μέσο της διαδρομής»

Παπαδόπουλος: «Υπάρχει σχεδιασμός, υπάρχουν σχέδια, μπορείτε να ζητήσετε να τα δείτε»

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΤΗΝ περασμένη εβδομάδα, όταν συζητήθηκε το θέμα του οδικού άξονα Καβάλας – Δράμας ο οποίος αναμένεται να κατασκευαστεί μελλοντικά, συζητήθηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αν. Μακεδονίας – Θράκης η τροποποίηση του χαρακτηρισμού από δρόμο του πρωτεύοντας δικτύου, σε δρόμου του δευτερεύοντος δικτύου.

PAPADOPOYLOS G1

Στη συζήτηση που υπήρξε, ειπώθηκε ότι ο δρόμος αυτός θα είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος και θα έχει μόνο δύο εισόδους – εξόδους: μία στο Σταυρό Αμυγδαλεώνα Καβάλας και μία στη Χωριστή Δράμας. Τις ίδιες δηλώσεις είχε κάνει μάλιστα ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Αν. Μακεδονίας – Θράκης κ. Παπαθεοδώρου στον «Πρωινό Τύπο», ενώ η παράταξη της μείζονος αντιπολίτευσης «Περιφερειακή Σύνθεση» είχε εκδώσει σχετικό δελτίο, αναφερόμενη στο θέμα, ότι δεν νοείται ένας τόσο μεγάλος δρόμος να είναι απόλυτα κλειστός χωρίς εξόδους ενδιάμεσα για τα μεγάλα χωριά.

Για το θέμα αυτό και σε ποιο σημείο βρίσκεται το έργο, ρωτήθηκε χθες ο αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Παπαδόπουλος. Η ερώτηση έγινε στο πλαίσιο των δηλώσεών του χθες, σχετικά με τη δημιουργία νέων κυκλικών κόμβων που είναι στην ευθύνη της Περιφέρειας Δράμας.

Απαντώντας ο κ. Παπαδόπουλος, σημείωσε ότι, «μετά λύπης μου γίνονται πολλές παραπληροφορήσεις και μάλιστα από ανθρώπους που έπρεπε να γνωρίζουν. Ο δρόμος Δράμας – Καβάλας, έχει δύο κυκλικούς κόμβους στο ενδιάμεσο. Πέρα από τα σημεία που θα μπαίνουμε και θα βγαίνουμε, περιλαμβάνει και άλλα δύο σημεία. Ειπώθηκαν πάρα πολλά στο Περιφερειακό Συμβούλιο, αλλά δεν ειπώθηκε ότι, μεταξύ Αγίου Αθανασίου και Δοξάτου υπάρχει ένας κόμβος, ενώ αντίστοιχα ο επόμενος κόμβος θα είναι μεταξύ Κρηνίδων και  Άγιο Αθανάσιο. Άρα, σε ένα δρόμο των 25 χιλιομέτρων περίπου, γίνεται διαίρεση σε τέσσερα σημεία και θα μπορεί να ανεβοκατεβαίνει οποιοσδήποτε από τα μεγάλα χωριά όπως το Δοξάτο, ο Άγιος Αθανάσιος, το Καλαμπάκι και οι Κρηνίδες. Θα υπάρχουν κανονικές διασταυρώσεις σ’ αυτά τα σημεία».

Σε ερώτηση του «Π.Τ.» ότι αυτά ειπώθηκαν στο Περιφερειακό Συμβούλιο ότι ο δρόμος θα είναι απόλυτα κλειστός, ο κ. Παπαδόπουλος εξήγησε ότι «κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Υπάρχει σχεδιασμός, υπάρχουν σχέδια, μπορείτε να ζητήσετε να τα δείτε. Την ευθύνη μεν την έχει η  Εγνατία ΑΕ, εντούτοις η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Π.Ε. Δράμας έχει τα πάντα. Τα πράγματα είναι απλά. Είναι μεν ένας κλειστός αυτοκινητόδρομος, αλλά δεν μπορείς να αποτρέψεις την είσοδο και έξοδο σε δύο τουλάχιστον σημεία στα μεγάλα χωριά. Ότι σας λέω και το μεταφέρω τώρα εδώ, είναι από τις μελέτες – σχεδιασμό που έχει η Εγνατία ΑΕ στα χέρια της μέσω των Τεχνικών Υπηρεσιών είτε της Δράμας, είτε της Καβάλας».