Home > Πρώτο Θέμα > Πόσο πραγματικά κόστισε το έργο του ΒΑΑ στη 19ης Μαΐου και το πρόβλημα με τη στάθμευση

Πόσο πραγματικά κόστισε το έργο του ΒΑΑ στη 19ης Μαΐου και το πρόβλημα με τη στάθμευση

Ενημέρωση από τον κ. Καψημάλη στο Δημοτικό Συμβούλιο Δράμας

Πόσο πραγματικά κόστισε το έργο

του ΒΑΑ στη 19ης Μαΐου και

το πρόβλημα με τη στάθμευση

Η αποκατάσταση των έργων του φυσικού αερίου

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΓΙΑ ΑΛΛΗ φορά τέθηκε θέμα στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δράμας το απόγευμα της Δευτέρας 5 Ιουλίου, το έργο της ανάπλασης ΒΑΑ στην περιοχή της οδού της 19ης Μαΐου.

Δημοτικοί σύμβουλοι, έθεσαν το ζήτημα με τις παράνομες και εντελώς αλλοπρόσαλλες στην μέση του δρόμου σταθμεύσεις διαφόρων οχημάτων από τους οδηγούς τους. Συγκεκριμένα, ζητήθηκε να αποσταλεί επιστολή προς την Τροχαία ώστε να επιλαμβάνεται του θέματος, αλλά και να κοιτάξει ο Δήμος να βελτιώσει την όλη κατάσταση.

Ακούστηκε μάλιστα από δημοτικούς συμβούλους ότι το συγκεκριμένο έργο κόστισε πάνω από 7 εκατ. ευρώ.

Θέμα τέθηκε επίσης και για το σημείο του κλεισίματος της οδού Βίτσι από την πλευρά της οδού Σεφέρη και ότι τα οχήματα που εισέρχονται εκεί, θα πρέπει να κάνουν όπισθεν για να φύγουν, ενώ ο δρόμος δεν οδηγεί πουθενά, καθώς εκεί είναι μόνο ο χώρος στάθμευσης των λεωφορείων, που είναι μάλιστα οικόπεδο ιδιοκτησίας του ΚΤΕΛ Δράμας.

Ερωτήματα τέθηκαν επίσης όσον αφορά τις εργασίες των αποκαταστάσεων του φυσικού αερίου και δημοτικοί σύμβουλοι αναρωτήθηκαν πως γίνεται τα έργα στο κέντρο της πόλης να έχουν αποκατασταθεί τόσο γρήγορα, ενώ για άλλα έργα περιφερειακά της πόλης, ακόμα και σήμερα δεν έχει γίνει αποκατάσταση.

Απαντήσεις Καψημάλη

Απαντήσεις στα παραπάνω θέματα, έδωσε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων κ. Καψημάλης, αναφερόμενος αρχικά στο θέμα του ΒΑΑ. Όπως είπε, το συγκεκριμένο έργο της ανάπλασης της οδού 19ης Μαΐου και των πέριξ οδών, είχε προϋπολογισμό περίπου 4 εκατ. ευρώ.

Κατά τη διαδικασία, ο ανάδοχος πήρε το έργο δίνοντας έκπτωση 51,75% που σημαίνει ότι το τελικό κόστος ήταν περίπου 1.950.000 ευρώ, λέγοντας συγκεκριμένα ότι, «όλα όσα αναπαράγονται από εδώ κι από εκεί, είναι ψευδή και ανυπόστατα».

Εξήγησε ότι το έργο του ΒΑΑ είχε προϋπολογισμό 8,5 εκατ. ευρώ και αφορούσε συνολικά 9 έργα με όλα τα υποέργα τους όπως τα τεχνικά, του προγραμματισμού, της ΔΕΗ, της ΔΕΥΑΔ, του ΟΤΕ, αστικός εξοπλισμός και άλλα που αφορούσαν το Επιμελητήριο, την Ένωση Κυριών και άλλα.

Αναφερόμενος στο ζήτημα των θέσεων στάθμευσης είπε ότι «υπάρχουν συγκεκριμένες θέσεις για φορτοεκφόρτωση» και για όσους σταθμεύουν με όχι σωστό τρόπο είπε: «Όταν όμως πηγαίνουν και σταθμεύουν κάθετα στο δρόμο και αφήνουν το αυτοκίνητο στο δρόμο, δεν συνειδητοποιούν ότι πάνω απ’ όλα κινδυνεύει η περιουσία τους;» Σημείωσε ότι έχουν γίνει συστάσεις και προς την Αστυνομία και όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες να προβαίνουν σε ελέγχους. Όπως είπε συγκεκριμένα, «για την παράνομη στάθμευση υπεύθυνη είναι η Τροχαία και όχι ο Δήμος».

Για τις οδούς Σεφέρη και Βίτση

Σχετικά με το ζήτημα του κλεισίματος της οδού Βίτσι από την πλευρά της οδού Σεφέρη και το ζήτημα που έχει δημιουργηθεί με τα καταστήματα, ο κ. Καψημάλης έκανε μια πρόταση προς το σώμα ώστε να υπάρξει συζήτηση και να παρθεί μια ομόφωνη απόφαση: Μέσα από ένα έργο οδοποιίας, να γίνουν μεγαλύτερα πεζοδρόμια ώστε να βοηθηθεί η κίνηση των πεζών εκεί και να ενωθεί το σημείο με το ΒΑΑ από την πλευρά της οδού Βίτσι.

Ο δρόμος που θα στενέψει, θα οδηγεί μόνο προς το οικόπεδο ιδιοκτησίας του ΚΤΕΛ που χρησιμοποιείται για χώρο στάθμευσης των λεωφορείων «και έτσι θα λυθεί το θέμα. Δεν μπορεί να δοθεί σε κυκλοφορία και να πηγαίνει τυφλά στο οικόπεδο του ΚΤΕΛ. Μπορεί το θέμα να συζητηθεί και να δούμε τι μπορεί να γίνει».

Φυσικό αέριο

Αναφορικά με το ζήτημα των αποκαταστάσεων των έργων του φυσικού αερίου, καθώς δημοτικοί σύμβουλοι αναρωτήθηκαν γιατί στο κέντρο γίνονται τόσο γρήγορα οι αποκαταστάσεις, ενώ αργούν σε περιφερειακές γειτονιές, τόνισε ότι αυτό γίνεται γιατί υπάρχει έντονη πίεση από την πλευρά του Δήμου, αλλά και από τα κεντρικά της ΔΕΔΑ στην Αθήνα.

Διευκρίνισε για άλλη μια φορά ότι το φυσικό αέριο δεν είναι έργο του Δήμου και είπε: «Οι αποκαταστάσεις στο κέντρο έγιναν γρήγορα γιατί πιέζουμε καθημερινά τον ανάδοχο του έργου και από το Δήμο Δράμας και μέσω της ΔΕΔΑ από την Αθήνα με τους διευθυντές, να κλείσει το κέντρο της Δράμας γρήγορα.

Αυτά που βλέπετε στην περιοχή της Νέας Κρώμνης, του Προαστίου, των Αμπελοκήπων, στην περιοχή του Νοσοκομείου και αλλού, είναι αυτά που τελείωσαν τον Φεβρουάριο. Μας έδωσαν μια δικαιολογία – που δεν γίνεται δεκτή – ότι δεν υπάρχει ασφαλτικό τον Φεβρουάριο. Αυτά ήταν τότε. Τώρα, ό,τι ανοίγουν το κλείνουν. Γιατί έχει γίνει αυτή η διαδικασία και έχει ασκηθεί πίεση».

Εξήγησε μάλιστα, ότι, «το έργο του φυσικού αερίου, δεν είναι ένα ενιαίο έργο. Υπάρχει μια ανάδοχος εταιρεία, η οποία έχει σπάσει το έργο και έχει υπεργολάβους. Στην περιοχή του Νοσοκομείου είναι ένα άλλο συνεργείο, ένα άλλο είναι στην περιοχή του κέντρου της Δράμας, στην περιοχή του Προαστίου επειδή είναι μεταλλικός ο αγωγός, είναι ένας ο οποίος περνάει μεταλλικό αγωγό σε όλη την Ελλάδα. Τους μεταλλικούς αγωγούς του φυσικού αερίου τους κάνει μόνο ένας σε όλη την Ελλάδα, γιατί αυτός έχει την εξειδίκευση.

Και οι αποκαταστάσεις εκείνες θα ξεκινήσουν εκείνες τις ημέρες».