Home > Πρώτο Θέμα > Στα πέντε πρώτα καλύτερα σχολεία της Ελλάδας το Δημοτικό της Μικρόπολης στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής

Στα πέντε πρώτα καλύτερα σχολεία της Ελλάδας το Δημοτικό της Μικρόπολης στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής

 Πανελλήνιος Εκπαιδευτικός Διαγωνισμός Ρομποτικής

Στα πέντε πρώτα καλύτερα σχολεία της Ελλάδας 

το Δημοτικό της Μικρόπολης στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής

Κατέκτησε και βραβείο «Animation»

Η προπονήτρια και Προϊσταμένη του Δ.Σ. Μικρόπολης μιλάει στον «Π.Τ.»

 

 

Της Σουζάνας Θεοδωρίδου

Μια σημαντική διάκριση, κατέκτησε το περασμένο Σάββατο 16 Μαρτίου, γι’ ακόμη μια χρονιά το 3/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Μικρόπολης. Στο πλαίσιο της συμμετοχής του στον Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Διαγωνισμό Ρομποτικής, το σχολείο της Μικρόπολης κατατάχθηκε στα πέντε πρώτα καλύτερα της Ελλάδας, στην κατηγορία «Εποικισμός στον Άρη», ενώ παράλληλα κατέκτησε και το βραβείο του καλύτερου «Animation».

Ο τελικός του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, διεξήχθη στις 16 Μαρτίου στην Αθήνα, και το Δημοτικό Σχολείο Μικρόπολης ήταν το μοναδικό σχολείο που εκπροσώπησε όχι μόνο το νομό Δράμας, αλλά και ολόκληρη την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Η ομάδα MikroRobots, αποτελούμενη από τρεις μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Μικρόπολης παρουσίασε ένα ρομπότ-γεωτρύπανο το οποίο κινείται στον πλανήτη Άρη και προσπαθεί να εντοπίσει νερό. Το project που παρουσίασε στον φετινό διαγωνισμό, διέθετε μια καλαίσθητη και ευφάνταστη κατασκευή, προσομοίωση του κόκκινου πλανήτη, ένα βελτιωμένο και καλά προγραμματισμένο ρομπότ-γεωτρύπανο με περισσότερους αυτοματισμούς.

SXOLEIO MIKROPOLHS

Οι μαθητές, αφού κατέκτησαν την 1η θέση στα προκριματικά του Περιφερειακού Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, στην Ξάνθη στις 16 Φεβρουαρίου, έλαβαν στη συνέχεια μέρος και στον μεγάλο τελικό στην Αθήνα.

Η προπονήτρια της ομάδας, και Προϊσταμένη του σχολείου κα. Χριστίνα Παπαδοπούλου, επεσήμανε μεταξύ άλλων ότι: «Αισθάνομαι υπερήφανη για την αξιέπαινη προσπάθεια που κατέβαλαν οι μαθητές του σχολείου μας, αλλά και για την άψογη συνεργασία και το ομαδικό πνεύμα που είχαν μεταξύ τους. Κυρίως όμως, ως εκπαιδευτικός, θα ήθελα να επισημάνω ότι η αγάπη γι’ αυτό που κάνουμε είναι η κινητήριος δύναμη που εμπνέει τους μαθητές μας να προχωρήσουν μπροστά, γεμάτοι ενθουσιασμό και αυτοπεποίθηση, δίνοντας στην συνέχεια το έναυσμα στους γονείς τους, να γίνουν αρωγοί σε αυτή την προσπάθειά και όλοι μαζί να θέσουμε τις βάσεις για ένα σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία, που προάγει την συνεργασία, την δημιουργικότητα και την εξωστρέφεια ανεξάρτητα από το πλήθος των μαθητών που έχει.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές μου Μαρία Αβραάμ, Ιορδάνη Αθανασιάδη και Νίκο Αβραάμ για το ήθος που υπέδειξαν, αλλά και για την προσπάθεια που κατέβαλαν, ώστε να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα. Ευχαριστώ επίσης ιδιαιτέρως τους γονείς των μαθητών της ομάδας μας, για την αμέριστη στήριξη στο έργο μας και την άψογη συνεργασία που είχαμε».

Ο διαγωνισμός, διοργανώθηκε για 5η συνεχή χρονιά από τον WRO Hellas υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Προκόπη Παυλόπουλου. Ο διαγωνισμός, ο οποίος προσελκύει πλήθος μαθητών από ολόκληρη την Ελλάδα, αποτελεί για την εκπαιδευτική κοινότητα της χώρας ένα συναρπαστικό ταξίδι. Κατά την προετοιμασία τους για το διαγωνισμό, οι δάσκαλοι και οι μαθητές σχηματίζοντας ομάδες, έμαθαν  να επικοινωνούν και να συνεργάζονται με σκοπό τη δημιουργική επίλυση ποικίλων προβλημάτων, την ανακαλυπτική-διερευνητική μάθηση, τη δημιουργική εμπλοκή των εκπαιδευόμενων στην ανακάλυψη της λύσης, κάνοντας χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας.