Home > Νέα > Συνεχίζει με επιτυχία τις δράσεις ενδυνάμωσης της σχολικής κοινότητας το Κέντρο Ημέρας Δράμας «Πολυδεύκης» Επίσκεψη στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας με στόχο την αποδοχή της διαφορετικότητας των μαθητών

Συνεχίζει με επιτυχία τις δράσεις ενδυνάμωσης της σχολικής κοινότητας το Κέντρο Ημέρας Δράμας «Πολυδεύκης» Επίσκεψη στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας με στόχο την αποδοχή της διαφορετικότητας των μαθητών

Συνεχίζει με επιτυχία τις δράσεις

ενδυνάμωσης της σχολικής κοινότητας

το Κέντρο Ημέρας Δράμας «Πολυδεύκης»

Επίσκεψη στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας με στόχο την αποδοχή της διαφορετικότητας των μαθητών

 

Με μια σειρά δράσεων ενδυνάμωσης της σχολικής κοινότητας που υλοποιούνται, από το Κέντρο Ημέρας Δράμας «Πολυδεύκης» της Ε.Ψ.Υ.Κ.Α. (Εταιρεία Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Αποκατάστασης) πραγματοποίησαν οι ειδικοί της μονάδας με την επίσκεψη τους, την Πέμπτη 14 Μαρτίου, στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας.

Ένα από τα βασικά ζητήματα που καλείται να διαχειριστεί η σχολική κοινότητα είναι η διαφορετικότητα των μαθητών του. Τα παιδιά έρχονται στο σχολείο φέροντας ιδιαιτερότητες και ανισότητες που προκύπτουν από κοινωνικούς και πολιτισμικούς παράγοντες, όπως είναι η κοινωνική και οικονομική τους προέλευση. Παιδιά με διαφορετικό χαρακτήρα, διαφορετικές συνήθειες και συμπεριφορές που καλούνται να συνυπάρξουν αρμονικά.

Με στόχο την συμπερίληψη και την αποδοχή της διαφορετικότητας οι ειδικοί της μονάδας πραγματοποίησαν βιωματικές ασκήσεις οι οποίες αποσκοπούσαν στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος αποδοχής, ενίσχυσης του αλληλοσεβασμού και της συνεργατικής δράσης.

Η αλληλεπίδραση και η επικοινωνία με τους μικρούς μαθητές υπήρξε άριστη και μοναδική. Η ανταπόκριση τους άμεση και η συνεργασία μας ιδιαίτερα ευχάριστη και εποικοδομητική.

Από την πλευρά τους οι άνθρωποι του Κέντρου Ημέρας «Πολυδεύκης», ευχαριστούν το 5ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας και τους εκπαιδευτικούς του για τη φιλοξενία που τους επιφύλαξαν. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνάντησή, ολοκληρώθηκε σε ευχάριστο κλίμα και με το σύνθημα των μαθητών «Διαφορετικός… ΜΑ ίδιος κόσμος».