Home > Νέα > Τέσσερις εταιρείες περνάνε στη Β΄φάση Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του διαγωνισμού για τον άξονα Δράμας – Αμφίπολης

Τέσσερις εταιρείες περνάνε στη Β΄φάση Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του διαγωνισμού για τον άξονα Δράμας – Αμφίπολης

Τέσσερις εταιρείες περνάνε στη Β΄φάση

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση

του διαγωνισμού για τον άξονα

Δράμας – Αμφίπολης

 

 

ΜΕΤΑ ΑΠΟ την αποδοχή της ένστασης από την εταιρεία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από το Υπ. Υποδομών και Μεταφορών, κλείνει ο κύκλος της Α΄ Φάσης του διαγωνισμού για το μεγάλο οδικό έργο Δράμας – Αμφίπολης μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) και πλέον τέσσερα συνολικά σχήματα, περνάνε στη Β΄ Φάση.

Να σημειώσουμε εδώ, ότι, όπως ήδη έχει δημοσιεύσει ο «Π.Τ.», ο διαγωνισμός ΣΔΙΤ ξεκίνησε στις 6 Δεκεμβρίου 2022 μαζί με το έτερο έργο – ΣΔΙΤ Θεσσαλονίκη – Έδεσσα του οποίου ο διαγωνισμός είναι επίσης σε εξέλιξη. Οι εταιρείες που περνάνε στη Β΄ Φάση είναι οι ΓΕΚ Τέρνα, Κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, Μυτιληναίος, Άβαξ και Intrakat

Αξίζει να σημειώσουμε πως συνολικά το υπουργείο ΥΠΟΜΕ φτάνει πλέον τα 6 οδικά έργα που προωθεί μέσω της ΣΔΙΤ. Να θυμίσουμε πως τα άλλα είναι: το flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης (που υπεγράφη στο τέλος του 2022), ο άξονας Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη, το τμήμα του ΒΟΑΚ Χερσόνησος-Νεάπολη, τα δύο έργα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και Δράμα-Αμφίπολη αλλά και το τμήμα Μακρακώμη-Σήραγγα Τυμφρηστού του άξονα Λαμία-Καρπενήσι.

Στη Β΄ Φάση θα καθοριστεί το ακριβές αντικείμενο του έργου (διάλογος) και θα δοθούν οι δεσμευτικές προσφορές από όπου θα προκύψει ο ανάδοχος του έργου. Η διάρκεια του έργου-ΣΔΙΤ έχει οριστεί σε 360 μήνες (30 χρόνια). Τα 4 πρώτα έτη αφορούν στην κατασκευή/αναβάθμιση των υποδομών των οδικών αξόνων και τα υπόλοιπα αφορούν στην περίοδο λειτουργίας και συντήρησης.

Το κόστος με ΦΠΑ για τον άξονα Δράμα-Αμφίπολη σε ποσό με ΦΠΑ 248,54 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 200,43 εκατ. ευρώ).

Η κύρια αρτηρία θα αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο με αποκατάσταση της υπάρχουσας οδοποιίας για περίπου 13,5 χλμ. και κατασκευή περίπου 29,5 χλμ. νέων τμημάτων. Τα κύρια χαρακτηριστικά του έργου περιλαμβάνουν την αναβάθμιση της κύριας αρτηρίας, την κατασκευή δύο νέων τμημάτων και τη σύνδεση με τις υφιστάμενες οδούς με 9 κόμβους