Home > Νέα > Τρεις Δραμινοί Δάσκαλοι αναλαμβάνουν Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Δράμας

Τρεις Δραμινοί Δάσκαλοι αναλαμβάνουν Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Δράμας

Τρεις Δραμινοί Δάσκαλοι

αναλαμβάνουν Σύμβουλοι

Εκπαίδευσης Δράμας

 

 

ΕΚΔΟΘΗΚΕ από το Υπουργείο Παιδείας, η τοποθέτηση Συμβούλων Εκπαίδευσης, των Ε΄ και ΣΤ΄ Περιφερειακών Συμβουλίων Εκπαίδευση (Π.Σ.Ε.Σ.Ε.).

Οι νέοι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, αναμένεται να αναλάβουν καθήκοντα μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας και η θητεία τους θα ολοκληρωθεί την 31η Ιουλίου 2027, ενώ στελέχη της εκπαίδευσης που τοποθετούνται σε θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης, θεωρείται ότι έχουν αυτοδικαίως παραιτηθεί από κάθε άλλη θέση στελέχους της εκπαίδευσης που κατέχουν.

Από τη Δράμα, είναι τρεις εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που καταλαμβάνουν θέσεις και είναι:

Η κα. Ευφροσύνη Χαραλαμπίδου, μέχρι σήμερα διευθύντρια του 5ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας, τοποθετείται στην 1η θέση Σ.Ε. Δασκάλων Δράμας.

Ο κ. Αλκιβιάδης Σαλπιγκτής, μέχρι σήμερα διευθυντής του 1ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας, τοποθετείται στην 2η θέση Σ.Ε. Δασκάλων Δράμας.

Και ο κ. Ιωάννης Χατζηκυριάκου, μέχρι σήμερα διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Φωτολίβους, ο οποίος τοποθετείται στην 3η θέση Σ.Ε. Δασκάλων Καβάλας.

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, υπάγονται διοικητικά στο Διευθυντή Εκπαίδευσης και εποπτεύονται ως προς την άσκηση του έργου τους από τον Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

Έργο του Συμβούλου Εκπαίδευσης είναι η παιδαγωγική και επιστημονική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών και των μελών του Ε.Ε.Π. και Ειδικoύ Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), η επιμόρφωση, η ανάπτυξη καινοτόμων πρωτοβουλιών στον χώρο της εκπαίδευσης, καθώς και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. και η συμμετοχή στη διαδικασία του συλλογικού προγραμματισμού και της αυτοαξιολόγησης του έργου της σχολικής μονάδας και των δομών υποστήριξης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Ειδικότερα, έργο του Συμβούλου Εκπαίδευσης είναι η υποστήριξη για την κάλυψη των καθημερινών διδακτικών και εκπαιδευτικών αναγκών, η παρακολούθηση διδασκαλιών και η παρουσίαση δειγματικών διδασκαλιών, η παρακολούθηση και υποστήριξη της λειτουργίας των σχολικών εργαστηρίων και βιβλιοθηκών, η υποστήριξη της αξιοποίησης του υλικού και του εξοπλισμού τους και η ανάληψη πρωτοβουλιών με σκοπό τη βελτίωση της διδασκαλίας σε κάθε μάθημα, τη διασφάλιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου και την εν γένει ομαλή λειτουργία της σχολικής μονάδας, καθώς και η παρακολούθηση και υποστήριξη της λειτουργίας των δομών υποστήριξης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.