Home > νέα > Να δημιουργηθεί Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στις Φυλακές Νικηφόρου

Να δημιουργηθεί Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στις Φυλακές Νικηφόρου

Βουλευτής Δράμας Θ. Ξανθόπουλος

Να δημιουργηθεί Σχολείο

Δεύτερης Ευκαιρίας

στις Φυλακές Νικηφόρου

 

ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ μεταξύ άλλων στο θέμα των αλλαγών που γίνονται στον Ποινικό Κώδικα ο βουλευτής Δράμας του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ κ. Θεόφιλος Ξανθόπουλο, εκφράζει αρχικά την ανησυχία του ότι θα υπάρξει αύξηση του ήδη μεγάλου αριθμού κρατουμένων στις ελληνικές φυλακές.

Στη συζήτηση που έγινε στην Ειδική Επιτροπή της Βουλής για το Σωφρονιστικό Σύστημα και απευθυνόμενος στην παριστάμενη Γ.Γ Αντεγκληματικής πολιτικής, ο κ. Ξανθόπουλος αναφέρθηκε και στις Φυλακές Νικηφόρου Δράμας επισημαίνοντας: «Είμαι βουλευτής Δράμας και έχω ένα πρόσθετο ενδιαφέρον για τις φυλακές Νικηφόρου Δράμας που πρόσφατα τέθηκαν σε λειτουργία. Ένα από τα μεγάλα προβλήματα του σωφρονιστικού συστήματος είναι  ο υπερβολικός αριθμός κρατουμένων. Ανησυχώ για το που θα πάει η κατάσταση με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις του Π.Κ και την υποχρεωτική έκτιση ποινών για πλημμελήματα και ξέρω ότι έχετε κι εσείς εκφράσει ανάλογη ανησυχία», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Ξανθόπουλος ρώτησε στη συνέχεια την Γ.Γ Αντεγκληματικής Πολιτικής για το πότε προβλέπεται να λειτουργήσει πλήρως το σωφρονιστικό κατάστημα του Νικηφόρου Δράμας και τόνισε την  άμεση ανάγκη να υπάρξει και εκεί σχολείο δεύτερης ευκαιρίας για τους κρατούμενους.

Τέλος τόνισε ότι είναι εξαιρετικά κρίσιμο  να ενισχυθεί το πρωτοδικείο Δράμας με εισαγγελέα που θα έχει την ευθύνη του σωφρονιστικού καταστήματος.

Όπως αναφέρει σε δήλωσή του ο ίδιος, «Στις απαντήσεις τους η Γ.Γ Αντεγκληματικής Πολιτικής και τα στελέχη της Γραμματείας, απέφυγαν να δεσμευτούν σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για  την πλήρη λειτουργία των φυλακών του Νικηφόρου. Όσον αφορά δε το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας που  θεωρείται ζήτημα πρώτιστης προτεραιότητας, είπαν ότι θα ακολουθηθεί η διαδικασία που προβλέπει  ο νόμος, με σύσταση κοινής επιτροπής με το Υπουργείο Παιδείας και επιλογή του αρμόδιου  διευθυντή εκπαίδευσης».