Home > νέα > Ξεκινούν τα έργα ασφαλτόστρωσης στον επαρχιακό δρόμο Δράμας – Αμφιπόλεως

Ξεκινούν τα έργα ασφαλτόστρωσης στον επαρχιακό δρόμο Δράμας – Αμφιπόλεως

Υπογράφεται αυτές τις μέρες η σύμβαση με τον εργολάβο

Ξεκινούν τα έργα ασφαλτόστρωσης

στον επαρχιακό δρόμο Δράμας – Αμφιπόλεως

Αντικατάσταση φθαρμένου οδοστρώματος – διαγραμμίσεις – σημάνσεις

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΧΑΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ για τους Δραμινούς… Μόνο κάπως έτσι θα μπορούσαμε να παρομοιάσουμε, ότι ξεκινούν επιτέλους τα έργα ασφαλτόστρωσης για τον επαρχιακό δρόμο Δράμας – Αμφίπολης, τις πρώτες μέρες του Μαΐου. Στα έργα αυτά, περιλαμβάνονται επίσης διαγραμμίσεις, οδικές σημάνσεις και άλλα διάφορα, που θα έπρεπε να διαθέτει ένας, έστω κανονικός, δρόμος!

Οι Δραμινοί, για να βγουν στην Εγνατία Οδό και να φτάσουν όχι μόνο στη Θεσσαλονίκη αλλά και παρακάτω, θα πρέπει να διασχίσουν περίπου 30 χιλιόμετρα επικίνδυνου δρόμου, στον οποίον πολλοί έχουν αφήσει τη ζωή τους και ακόμα περισσότεροι έχουν τραυματιστεί και σακατευτεί.

Χρόνια αίτημα της Δράμας, είναι ένας σύγχρονος κάθετος οδικός άξονας, με τα χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητοδρόμου, προς την Εγνατία Οδό. Παρ’ όλα αυτά, η Εγνατία τελείωσε εδώ και πολλά χρόνια, και είναι η μόνη  πόλη που ξέμεινε χωρίς κάθετο άξονα. Ο μόνος νομός απ’ όπου δεν περνάει η Εγνατία. Αποτέλεσμα, η μάλλον εσκεμμένη υποβάθμιση του Νομού Δράμας, της βιομηχανίας μαρμάρου που διαθέτει και όλων των άλλων εκατοντάδων προϊόντων που εξάγει.

Από πέρυσι ακόμα, ο πρώην δήμαρχος Δράμας κ. Θωμάς Μαργαρίτης, είχε ξεκινήσει πιέσεις προς τον αντιπεριφερειάρχη Σερρών, να γίνει έστω μια υποτυπώδης ασφαλτόστρωση. Εντός του 2017, ρίχθηκε ελάχιστη άσφαλτος σε ορισμένα σημεία, όπου καλύφθηκαν ορισμένες τρύπες και φθορές του οδοστρώματος. Παρ’ όλα αυτά, ο δρόμος παραμένει ακόμα και σήμερα επικίνδυνος, χωρίς σωστή ασφαλτόστρωση, χωρίς οδοσημάνσεις, χωρίς διαγραμμίσεις.

Τα ευχάριστο νέο είναι ότι, από πέρυσι ακόμα είχε δημοπρατηθεί επιτέλους η ασφαλτόστρωση του δρόμου με 1 εκατομμύριο ευρώ. Ο διαγωνισμός έγινε, ο ανάδοχος ανακηρύχθηκε και ήδη τις επόμενες ημέρες ετοιμάζεται η υπογραφή της σύμβασης. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι, στις αρχές Μαΐου, ξεκινούν τα έργα. Εργολάβος αναδείχθηκε ο κ. Γ. Ταΐρης.

Τι ακριβώς θα γίνει; Η υπόσχεση ήταν ότι, οι εργασίες θα ξεκινήσουν μετά τον Απρίλιο. Οι εργασίες θα διαρκέσουν περίπου ένα μήνα και περιλαμβάνουν, αντικατάσταση του φθαρμένου οδοστρώματος, διαγραμμίσεις, σημάνσεις κτλ., σε όλο το μήκος των 27,5 χιλιομέτρων από τη Μαυρολεύκη έως και το τέλος Παλαιοκώμης.

Δυστυχώς, η μεγάλη αλήθεια αυτή τη στιγμή, όπως επισημαίνει και ο κ. Μαργαρίτης, είναι ότι αυτή τη στιγμή, διεκδικητικά, είναι η μόνη εφικτή λύση να γίνει μ’ αυτόν το δρόμο. Η Δράμα συνεχίζει να διεκδικεί τον κάθετο άξονα.

Προς το παρόν, οι τελευταίες υποσχέσεις, τόσο από τον ίδιο τον πρόεδρο της «Εγνατίας Οδού ΑΕ», όσο και από τον ίδιο τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπίρτζη, που υποσχέθηκαν ότι εντός του 2018 θα ολοκληρωθούν οι σχεδόν ολοκληρωμένες μελέτες. Για να γίνει όμως αυτό, θα πρέπει πρώτα να υπογραφεί από τον υπουργό η χρηματοδότησή τους. Σ’ αυτή τη φάση βρισκόμαστε και περιμένουμε!