Home > Πρώτο Θέμα > Ξεκινούν από σήμερα τα έργα φυσικού αερίου στην οδό Παπανδρέου Μιλάει στον «Π.Τ.» ο υπεύθυνος του έργου της ΔΕΔΑ στην Αν. Μακεδονία – Θράκη κ. Τελκερίδης

Ξεκινούν από σήμερα τα έργα φυσικού αερίου στην οδό Παπανδρέου Μιλάει στον «Π.Τ.» ο υπεύθυνος του έργου της ΔΕΔΑ στην Αν. Μακεδονία – Θράκη κ. Τελκερίδης

Έκλεισε από χθες η άνοδος της Παπανδρέου

Ξεκινούν από σήμερα

τα έργα φυσικού αερίου

στην οδό Παπανδρέου

Μιλάει στον «Π.Τ.» ο υπεύθυνος του έργου της ΔΕΔΑ στην Αν. Μακεδονία – Θράκη κ. Τελκερίδης

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΗ φόρα συνεχίζεται το έργο της εγκατάστασης του δικτύου φυσικού αερίου στην πόλη της Δράμας και με αδιάλειπτο ρυθμό. Παρά τα μικροπροβλήματα που έχουν παρουσιαστεί μέχρι σήμερα, παρά τις έντονες αντιπαραθέσεις με τους πολίτες σε ορισμένα σημεία, το έργο βρίσκεται ήδη στο κέντρο της πόλης.

Ήδη, σε αρκετά σημεία, κυρίως βόρεια και δυτικά της πόλης έχουν ήδη συνδεθεί με το αέριο, ενώ προ ημερών όπως είναι γνωστό, ολοκληρώθηκε και ένα από τα δυσκολότερα τμήματα. Αυτό της οδού Βενιζέλου, όπου ήταν ένας πραγματικά δύσκολος δρόμος, καθώς εκεί αναμενόταν ήδη να βρεθούν κάποιες αρχαιότητες όπως και έγινε.

Το έργο επί της κεντρικής οδού Βενιζέλου διήρκησε ένα μήνα, ενώ συνεχίζεται ήδη σε παράδρομους ώστε να ολοκληρωθούν οι συνδέσεις στην περιοχή. Αυτές οι εργασίες αναμένεται να κρατήσουν αρκετό διάστημα ακόμα, καθώς τα στενά παρουσιάζουν αρκετές δυσκολίες στην κάθοδό τους προς την περιοχή της Αγίας Βαρβάρας, και το έργο εκεί αναμένεται να κρατήσει και όλο το Μάρτιο.

Παράλληλα, το έργο συνεχιζόταν και στην οδό Περικλέους, που πλέον φτάνει στην κάθοδό της προς την οδό Παπανδρέου (ψηλά στο παρκάκι στην παλιά Αστυνομία), απ’ όπου το έργο αναμένεται σήμερα ή αύριο να ξεκινήσει με κάθοδο προς την κεντρική πλατεία. Μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες στην Περικλέους, σήμερα ή αύριο, η σκαπάνη θα μπει στην οδό Παπανδρέου.

Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν οι αρμόδιοι μηχανικοί του έργου, οι εργασίες στη συγκεκριμένη οδό αναμένεται να κρατήσουν περίπου μια εβδομάδα έως 10 μέρες, καθώς ο δρόμος αυτός θεωρείται πιο εύκολος, σε αντίθεση με την οδό Βενιζέλου.

Το έργο στη Δράμα και στις άλλες πόλεις

Μιλώντας στον «Π.Τ.» ο υπεύθυνος των έργων της ΔΕΔΑ στην Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης κ. Τελκερίδης, επιβεβαιώνει ότι το έργο σήμερα ή αύριο θα μπει στην οδό Παπανδρέου, ότι ολοκληρώνονται οι εργασίες επί της οδού Περικλέους  και ότι βέβαια συνεχίζεται οι εργασίες και σε άλλα σημεία της πόλης.

Όπως χαρακτηριστικά λέει ο κ. Τελκερίδης, «όλοι οι οδοί σε μια πόλη είναι βασικοί έτσι κι αλλιώς, κι από όπου κι αν περάσει το έργο, θα υπάρχουν προβλήματα». Ο ίδιος σημειώνει ακόμα χαρακτηριστικά, ότι «ποτέ δεν ξέρει κάποιος τι θα βρει και τι θα αντιμετωπίσει ως προβλήματα μπροστά του κατά τη διάρκεια ενός τόσου μεγάλου έργου».

Στο σημείο αυτό διευκρινίζει ο υπεύθυνος της ΔΕΔΑ για την Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης, ότι, «ακόμα και τα φαινομενικά πολύ εύκολα, είναι πολύ δύσκολα, γιατί κανείς δεν ξέρει τι θα συναντήσει. Να σας πω ότι, ακόμα και τα δίκτυα ύδρευσης, δεν ξέρει ούτε η ίδια η ΔΕΥΑ που βρίσκονται».

Σε ερώτηση αν σε άλλες πόλεις έχουν αντιμετωπίσει ίδια προβλήματα, αναφέρεται στην Καβάλα λέγοντας ότι, «και στην Καβάλα έχουμε βρει επίσης αρχαία σε τρία τέσσερα σημεία. Και ακόμα, στην Ξάνθη, βρίσκουμε κυρίως μνημεία νεωτέρων χρόνων, όπως κάποια καλντερίμια, βασικές οδούς απ’ όπου περνούσαν τα καπνά στις καπναποθήκες».

Ο ίδιος διευκρινίζει ότι, «τόσο στη Δράμα, όσο και στην Καβάλα, τα προβλήματα έχουν ξεπεραστεί γρήγορα, ενώ στην Ξάνθη, εδώ και 14-15 μήνες, ενώ έχουμε τελειωμένα δίκτυα 3 χιλιομέτρων, δεν μπορούμε να τα κουμπώσουμε και να τα συνδέσουμε γιατί έχουν συναντήσει δρόμους με καλντερίμια».

Διευκρινίζει ότι «ο καθένας το πρόβλημα το ζυγίζει όπως νομίζει. Μολονότι έχει εγκριθεί ένα κονδύλι για να κάνουν αποδόμηση και επαναδόμηση των πλακών στην Ξάνθη, εντούτοις ακόμα δεν έχει λυθεί το πρόβλημα αυτό».

Αναφορικά με την πορεία του έργου στη Δράμα, ο κ. Τελκερίδης επισημαίνει ότι, «πλέον θα πρέπει να ενώσουμε μεγάλα κομμάτια, να κάνουν κύκλους και να ενώσουμε μετά ακτινωτά τα υπόλοιπα κομμάτια. Από εδώ και πέρα σιγά-σιγά θα έχουμε και τη ζήτηση. Αν ένας δρόμος για παράδειγμα έχει ζήτηση για 5 συνδέσεις και ένας άλλος για 25 συνδέσεις, τότε πρώτα θα γίνει αυτός με τις 25 συνδέσεις.