Home > νέα > Δεκατρία άτομα σε μόνιμες θέσεις προτίθεται να προσλάβει ο Δήμος Δράμας για το 2025-2028 ► Μιλάει στον «Π.Τ.» ο αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Γ. Μουχτάρης

Δεκατρία άτομα σε μόνιμες θέσεις προτίθεται να προσλάβει ο Δήμος Δράμας για το 2025-2028 ► Μιλάει στον «Π.Τ.» ο αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Γ. Μουχτάρης

Πέρασε ομόφωνα από τη Δημοτική Επιτροπή Δράμας

Δεκατρία άτομα σε μόνιμες

θέσεις προτίθεται να προσλάβει

ο Δήμος Δράμας για το 2025-2028

► Μιλάει στον «Π.Τ.» ο αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Γ. Μουχτάρης – «Υποστελεχωμένος σε μεγάλο βαθμό ο Δήμος Δράμας»

► Προσλήψεις 8μήνων και 55-67 αμέσως μετά την ψήφιση του προϋπολογισμού

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΤΟ ΘΕΜΑ των προσλήψεων για την κάλυψη μόνιμων θέσεων στο Δήμο Δράμας για τα επόμενα χρόνια από το 2025 έως και το 2028, απασχόλησε τη Δημοτική Επιτροπή, η οποία συνεδρίασε εκτάκτως το πρωί της Παρασκευής 22 Μαρτίου (χθες).

Το θέμα της συνεδρίασης ήταν: «Πολυετής προγραμματισμός ανθρώπινου δυναμικού δημόσιας διοίκησης 2025-2028», και αφορά στις πιθανές αποχωρήσεις δημοτικών υπαλλήλων, που μέσα στα επόμενα χρόνια λύεται αυτοδίκαια η σχέση εργασίας με το Δήμο Δράμας, καθώς συμπληρώνουν το 67ο έτος της ηλικίας τους και θα βγουν στη σύνταξη.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού του Δήμου Δράμας από την υπηρεσία του Δήμου Δράμας αναμένεται να αποχωρήσουν συνολικά 13 άτομα και αναλυτικότερα 4 άτομα για το 2025, 2 άτομα για το 2026, 1 άτομο για το 2027 και 6 άτομα για το 2028. Το 2025 πρόκειται να αποχωρήσουν: 1 ΔΕ Διοικητικού Λογιστικού και 1 ΠΕ Μουσειολόγων, 1 ΥΕ προσωπικού καθαριότητας εξωτερικών χώρων και 1 ΔΕ Διοικητικού Λογιστικού.

Για το 2026 θα αποχωρήσουν 1 ΠΕ Ιστορικών, 1 ΥΕ Εργατών Γενικών καθηκόντων. Για το 2027 1 ΔΕ Διοικητικού Λογιστικού, ενώ για το 2028  αναμένεται να αποχωρήσουν 2 ΔΕ Τεχνικού, 1 ΥΕ εργατών γενικών καθηκόντων, 1 ΔΕ Διοικητικού λογιστικού, 1 ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού και 1 ΔΕ Διοικητικού Λογιστικού.

Ο προγραμματισμός του Δήμου Δράμας

Στο πλαίσιο των παραπάνω, ο Δήμος Δράμας κατέθεσε τη δική του πρόταση για προσλήψεις 13 θέσεων στο ίδιο διάστημα 2025-2028, χωρίς όμως να είναι υποχρεωμένος να ακολουθήσει τις παραπάνω συγκεκριμένες ειδικότητες που αποχωρούν.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι, η Δημοτική Επιτροπή ψήφισε ομόφωνα την πρόταση της δημοτικής αρχής. Μιλώντας για το θέμα αυτό στον «Π.Τ.» ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Γιώργος Μουχτάρης, σημειώνει ότι το θέμα ήταν έκτακτο «γιατί ήρθε πριν από 5 μέρες στο Δήμο και έπρεπε να έχουμε τελική απόφαση μέχρι και 22 Μαρτίου (χθες)».

Όπως εξηγεί ο κ. Μουχτάρης, «είναι μια διαδικασία μέσα από την οποία ο Δήμος Δράμας βλέπει πόσες αυτοδίκαιες αποχωρήσεις προσωπικού θα έχει στην επόμενη τετραετία για υπαλλήλους που βγαίνουν στη σύνταξη. Οπότε βλέπουμε πόσοι πρόκειται να φύγουν και ανάλογα τι ζητάμε εμείς σύμφωνα με αυτές τις αποχωρήσεις. Οι αποχωρήσεις για το 2025 είναι 4, για το 2026 είναι 2 για το 2027 είναι 1 και για το 2028 είναι 6. Σύνολο είναι 13 θέσεις. Από τις οποίες βέβαια δεν μπορούμε να προβλέψουμε αν κάποιες απ’ αυτές φύγουν πρόωρα».

Όπως σημειώνει ο ίδιος, «σύμφωνα με τον μέγιστο αριθμό προσλήψεων που μπορούμε να κάνουμε σ’ αυτή την τετραετία είναι οι 13 θέσεις και εδώ εμείς έχουμε καταθέσει τις δικές μας προτάσεις. Από εκεί και πέρα αυτό δεν σημαίνει ότι αυτούς που προτείνουμε αυτούς θα πάρουμε (ποσότητα ατόμων). Γίνεται μια αξιολόγηση από το Υπουργείο Εσωτερικών, βλέπει τις ανάγκες, βλέπει πόσοι βγαίνουν στη σύνταξη και ανάλογα προχωράμε. Πιστεύω ότι θα εκτιμήσει τη δική μας βούληση όσον αφορά στις ειδικότητες που ταξινομήσαμε εμείς».

Ερωτώμενος για το ποιες είναι οι ειδικότητες που προτείνει ο Δήμος Δράμας να προσλάβει, σημειώνει: «Εμείς ανάλογα με τις ανάγκες μας σήμερα, ζητάμε Πολιτικούς Μηχανικούς, Διοικητικού Λογιστικού, Οικονομολόγους, Γεωπόνους, Μηχανικούς Περιβάλλοντος και συνολικά 13 άτομα».

Υποστελεχωμένος ο Δήμος Δράμας

Ερωτώμενος για το ποια είναι η στελέχωση του Δήμου Δράμας, ο αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών τονίζει ότι «ο Δήμος Δράμας έχει υποστελεχωθεί τα τελευταία χρόνια πάρα πολύ, τόσο με αποχωρήσεις στη σύνταξη, όσο και με αποχωρήσεις λόγω Κινητικότητας.

Εμείς ως νέα δημοτική αρχή, κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να στελεχώσουμε το Δήμο με διάφορες διαδικασίες. Για το λόγο αυτό έχουμε βγάλει και θέσεις στην Κινητικότητα που τρέχει και θα μπορούν υπάλληλοι από άλλους Δήμους εφόσον τηρούν τις προϋποθέσεις να ενταχθούν στο δικό μας δυναμικό. Από εκεί και πέρα, κάναμε και αυτή την κίνηση με το δικό μας πολυετή προγραμματισμό και περιμένουμε τις εξελίξεις».

Στο σημείο τονίζει ότι «με το που θα ψηφιστεί ο προϋπολογισμός στο επόμενο διάστημα, θα πάρουμε κάποια άτομα από προγράμματα της ΔΥΠΑ με οχτάμηνα, με το πρόγραμμα 55-67, και θα προσπαθήσουμε να στελεχώσουμε το Δήμο με κάθε δυνατό τρόπο, έτσι ώστε να τον βάλουμε σε τροχιά ανάπτυξης και λειτουργίας».

Υπηρεσία Καθαριότητας

Μια από τις υπηρεσίες του Δήμου που παρουσιάζει σημαντικό πρόβλημα στελέχωσης, είναι και η Υπηρεσία Καθαριότητας. Είναι ένα μόνιμο πρόβλημα τα τελευταία χρόνια, ενώ στο παρελθόν έχουν γίνει πολλές συζητήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Ερωτώμενος για το πώς σκοπεύει η δημοτική αρχή να καλύψει τις κενές θέσεις, ο κ. Μουχτάρης μας λέει: «Όσον αφορά στο προσωπικό της Υπηρεσίας Καθαριότητας, είναι και αυτή υποστελεχωμένη όπως όλες οι υπηρεσίες. Εκεί όμως, μέσα από τα προγράμματα που θα πάρουμε από τα οχτάμηνα και το πρόγραμμα 55-67 θα μπορέσουμε να στελεχώσουμε πρόσκαιρα και βραχυπρόθεσμα την Υπηρεσία. Από εκεί και πέρα όμως θα πρέπει να δούμε μια συλλογική προσπάθεια μέσα από το Υπουργείο Εσωτερικών, για να μπορέσουμε να προβάλουμε το πρόβλημά μας ότι πρέπει να στελεχωθούμε με μόνιμο προσωπικό.