Home > νέα > «Κατά πλειοψηφία η απόφαση της Επιτροπής που σημαίνει ότι η επιστημονική κοινότητα δεν είναι πάντα σύμφωνη με τα ανακοινωθέντα» – Η βουλευτής Δράμας Χαρά Κεφαλίδου για το άνοιγμα των σχολείων

«Κατά πλειοψηφία η απόφαση της Επιτροπής που σημαίνει ότι η επιστημονική κοινότητα δεν είναι πάντα σύμφωνη με τα ανακοινωθέντα» – Η βουλευτής Δράμας Χαρά Κεφαλίδου για το άνοιγμα των σχολείων

Η βουλευτής Δράμας Χαρά Κεφαλίδου για το άνοιγμα των σχολείων

«Κατά πλειοψηφία η απόφαση της Επιτροπής

που σημαίνει ότι η επιστημονική κοινότητα

δεν είναι πάντα σύμφωνη με τα ανακοινωθέντα»

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ για το άνοιγμα των σχολείων και τα νέα μέτρα τα οποία ανακοίνωσε η κυβέρνηση, σχολίασε χθες μιλώντας στα τοπικά μέσα ενημέρωσης, η βουλευτής Δράμας του ΚΙΝΑΛ κα. Χαρά Κεφαλίδου.

Η κα. Κεφαλίδου, από τη θέση της Τομεάρχου Παιδείας του ΚΙΝΑΛ, επισήμανε μεταξύ άλλων ότι η ανακοίνωση της Επιτροπής βγήκε κατά πλειοψηφία, «πράγμα που σημαίνει ότι στην επιστημονική  κοινότητα  υπάρχουν σοβαρές απόψεις που δεν είναι πάντα σύμφωνες με το γενικότερο ανακοινωθέν που βγαίνει».

Όπως τονίζει η κα. Κεφαλίδου, «στις 3 Ιανουαρίου όμως, ξεκίνησαν φροντιστήρια, βρεφονηπιακοί σταθμοί να λειτουργούν, χωρίς κανένα πρωτόκολλο. Πράγμα που σημαίνει ότι η κυβέρνηση, πραγματικά, έρχεται μετά τα γεγονότα να δώσεις τις όποιες κατευθύνσεις».

Αξιολογώντας τα δεδομένα η Τομεάρχης Παιδείας του ΚΙΝΑΛ κα. Κεφαλίδου, σημειώνει: «Εμείς αφουγκραζόμαστε και την αγωνία της κοινωνίας και τις διαφοροποιήσεις που υπάρχουν στην επιστημονική κοινότητα. Κανένας δεν θέλει κλειστά σχολεία. Αλλά, ανοικτά σχολεία σημαίνει ότι έχω πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα, έχω μπορέσει να ιχνηλατήσω και να προτεραιοποιήσω τις ανάγκες μου ώστε η επιστροφή των παιδιών και των εκπαιδευτικών στα σχολεία, να γίνει με ασφάλεια. Αυτό λοιπόν, επειδή βλέπεται ότι κάθε μέρα  αυξάνονται τα κρούσματα και κάθε μέρα έχουμε μια διαφορετική εικόνα, θεωρούμε ότι δεν μπορούμε να μείνουμε στις ανακοινώσεις που έγιναν χθες».

Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει, «μέχρι την Παρασκευή μπορεί το τοπίο να είναι διαφορετικό. Οπότε νομίζω ότι η σοβαρότητα απαιτεί να δούμε με ποιο τρόπο τελικά θα προχωρήσουμε στο άνοιγμα των σχολείων, που για μας πρακτικά σημαίνει και περισσότερα τεστ ιχνηλάτησης και έναν καλύτερο αερισμό στις τάξεις – θα προτιμούσαμε φυσικά να μην είχαμε 27, 28 και 30 παιδιά σε κάθε αίθουσα. Αυτό κρίθηκε αδύνατον. Τουλάχιστον ας υλοποιήσουμε αυτά τα οποία φαίνεται ότι είναι εφικτά και είναι αναγκαία. Όπως καθαριότητα, μάσκες, μεγάλη προσοχή στα διαλείμματα και φυσικά αυτό που πρέπει οπωσδήποτε η κυβέρνηση να εξασφαλίσει, είναι το πώς θα μπορέσει εναλλακτικά, εάν για οποιοδήποτε λόγο χρειαστεί να κλείσουν τα σχολεία, να υπάρξει τηλεκπαίδευση για ένα μεσοδιάστημα».

Καταλήγοντας, τονίζει ότι «κανένας δεν μπορεί με βεβαιότητα να μας πει, ότι η Όμικρον και οι εξελίξεις που υπάρχουν δεν θα έχουν τέτοιο αριθμό κρουσμάτων,  που δεν θα αναγκάσουν την κυβέρνηση κάποια στιγμή να σκεφτεί και την εναλλακτική λύση της τηλεκπαίδευσης».