Home > νέα > Νέα επιστολή διαμαρτυρίας των επαγγελματιών οδού Σκρά προς το Δημοτικό Συμβούλιο Δράμας

Νέα επιστολή διαμαρτυρίας των επαγγελματιών οδού Σκρά προς το Δημοτικό Συμβούλιο Δράμας

Νέα επιστολή διαμαρτυρίας των επαγγελματιών

οδού Σκρά προς το Δημοτικό Συμβούλιο Δράμας

«Ανησυχούμε για τη βιωσιμότητα των καταστημάτων μας. Κινδυνεύουν θέσεις εργασίας»

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ φορά με τις νέες διαγραμμίσεις επί των οδών Σκρά και Βεργίνας, ο «Πρωινός Τύπος» είχε ασχοληθεί στις 3 Οκτωβρίου. Την προηγούμενη μέρα, η Δημοτική Αστυνομία είχε προβεί στη δημιουργία μικρών τριγώνων στην περιοχή με πασαλάκια, ρυθμίζοντας διαφορετικά πλέον την ρύθμιση της κυκλοφορίας και την στάση των οχημάτων.

Η συνέχεια ήρθε στο τελευταίο κατεπείγον Δημοτικό Συμβούλιο της Δευτέρας 8 Οκτωβρίου. Έμποροι και καταστηματάρχες της περιοχής, παρέδωσαν επιστολή προς το σώμα, διαμαρτυρόμενοι για τα νέα μέτρα στην κυκλοφορία. Σύμφωνα με όσα έγραφαν, κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς πελατεία και αυτό θα σημαίνει φυσικά σημαντική απώλεια του εισοδήματός τους. Η επιστολή αυτή μαζί με όσα συζητήθηκαν στο τότε Δημοτικό Συμβούλιο, δημοσιεύτηκαν στο φύλλο του «Π.Τ.» στις 9 Οκτωβρίου.

Θα πρέπει να υπενθυμίσουμε, ότι ήδη το θέμα αυτό, τέθηκε να συζητηθεί ως τακτικό θέμα στην επόμενη συνεδρίαση του σώματος, αύριο Τετάρτη και ώρα 18.00 στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Στο μεταξύ, οι επαγγελματίες των οδών Σκρά και Βεργίνας, έδωσαν νέα επιστολή στη δημοσιότητα, στην οποία αναφέρονται εκ νέου στο θέμα, επισημαίνοντας για άλλη μια φορά τα προβλήματα που δημιουργούνται από τη νέα ρύθμιση της κυκλοφορίας, ενώ προτείνουν σωστή εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης και επιμελής αστυνόμευση από τη Δημοτική Αστυνομία.

Η επιστολή

Στην επιστολή αυτή αναφέρονται τα εξής:

«Ανησυχούμε για τη βιωσιμότητα των καταστημάτων μας. Κινδυνεύουν θέσεις εργασίας. Αιτία η άσκοπη παρέμβαση του Δήμου Δράμας», επισημαίνουν και τονίζουν: «Η πρόθεση του Δήμου να κατασκευάσει υπερυψωμένες νησίδες θα χειροτερέψει την κατάσταση. Το πλάτος του δρόμου που απομένει για την κυκλοφορία των οχημάτων είναι περιοριστικό και επικίνδυνο. Η απόφαση του Δήμου για την συγκεκριμένη παρέμβαση είναι πρόχειρη, αφού δεν λήφθηκε υπόψη η καλοπληρωμένη με 94.000 ευρώ, λεφτά των Δραμινών, μελέτη του ΕΜΠ για το κυκλοφοριακό, που ρυθμίζει διαφορετικά την κυκλοφορία στην περιοχή και ακυρώνει την συγκεκριμένη παρέμβαση. Επίσης, την κυκλοφορία επιβαρύνει η δυνατότητα εξόδου προς Σκρά και Βεργίνας από τον πεζόδρομο της Εμμανουήλ Παπά, που θα έπρεπε να μην επιτρέπεται. Η βιασύνη και η προχειρότητα του Δήμου Δράμας θα καταλήξει σε μια ακόμη περίπτωση «ράβε – ξήλωνε» ή καλύτερα «χτίζε – γκρέμιζε».

Σε άλλο σημείο της επιστολής, αναφέρονται στο πρόβλημα της μείωσης της πελατείας των καταστημάτων τους: «Τις συνέπιες των προβλημάτων στην κυκλοφορία πεζών και οχημάτων εισπράττουν οι καταστηματάρχες της περιοχής, οι οποίοι βλέπουν τη δουλειά τους να μειώνεται καθημερινά, επειδή μεγάλο μέρος της πελατείας τους εξυπηρετείται από τη δυνατότητα ολιγόλεπτης στάσης και ανησυχούν έντονα για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεών τους. Ανησυχία υπάρχει και στους υπαλλήλους των καταστημάτων της περιοχής, καθώς η δραματική μείωση του τζίρου των επιχειρήσεων στις οποίες εργάζονται επιφέρει ήδη δυσκολίες στην πληρωμή των εργαζομένων.» (…)

Και καταλήγουν: «Η λύση για τη συγκεκριμένη περιοχή δεν είναι τα κολωνάκια και τα τσιμέντα, αλλά η σωστή εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης, η σωστή διαγράμμιση των νησίδων και η επιμελής αστυνόμευση από τη Δημοτική Αστυνομία. Εξάλλου, πολύ λίγα είναι τα σημεία της πόλης που χρήσουν επιμελημένης αστυνόμευσης και σε αυτά πρέπει να επικεντρωθεί με ενδιαφέρον η Δημοτική Αρχή».