Home > Νέα > Πρόταση του βουλευτή Δ. Κυριαζίδη προς το ΚΤΕΛ Ν. Δράμας για ανανέωση του στόλου τους

Πρόταση του βουλευτή Δ. Κυριαζίδη προς το ΚΤΕΛ Ν. Δράμας για ανανέωση του στόλου τους

Σχετική συζήτηση στη Βουλή

Πρόταση του βουλευτή Δ. Κυριαζίδη

προς το ΚΤΕΛ Ν. Δράμας

για ανανέωση του στόλου τους

 

ΣΥΖΗΤΗΣΗ σχετικά με το θέμα του διαγωνισμού για την προμήθεια 700 αστικών και υπεραστικών λεωφορείων για την ασφαλή μετακίνηση και εξυπηρέτηση επιβατών, πραγματοποιήθηκε στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου στη Βουλή.

Στη συζήτηση παρέστησαν επίσης ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Σταϊκούρας, η υφυπουργός κα. Αλεξοπούλου και υπηρεσιακοί παράγοντες.

Παρέμβαση στην Επιτροπή έκανε ο βουλευτής Δράμας της Ν.Δ. κ. Κυριαζίδη ο οποίος μεταξύ άλλων σημείωσε ότι, «πέρασε περίπου μια γενιά για να δούμε ένα στόλο υπεραστικών και αστικών λεωφορείων να αντικαθίσταται και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Κι αυτό γιατί έχει να κάνει και με την ανανέωση, αλλά και με την ασφαλή, θα έλεγα, μετάβαση των συμπολιτών μας, αυτών που πολλές φορές, δεν έχουν ιδιωτικό μέσο μεταφοράς. Οφείλω, βεβαίως να κάνω την αναφορά, ότι η Κυβέρνηση έχει δεσμευτεί μέσα στην τετραετία για την ανανέωση. Αυτός ο στόλος, από τα 700 τώρα που μπαίνουν σε αυτόν τον διαγωνισμό, θα υπάρξουν άλλα 600 κι αυτό είναι ιδιαίτερα θετικό για την ασφαλή μετακίνηση επιβατών».

Η περίπτωση της Δράμας

Σε ανακοίνωση που εκδόθηκε από το γραφείο του κ. Κυριαζίδη, αναφέρεται ότι ο ίδιος, πριν από την παρέμβασή του στην Επιτροπή, «επικοινώνησε τόσο με τον πρόεδρο των ΚΤΕΛ Δράμας κ. Χατζόπουλο, όσο και με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ “Μακεδονία” κ. Λάμπρου, ώστε να υπάρξει και σχετική πρόταση από πλευράς τους, έτσι ώστε να προχωρήσει και η αντικατάσταση των λεωφορείων στους Νομούς της Βόρειας Ελλάδας, ο αριθμός των οποίων αγγίζει τα 230».

Όπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση, η αρμόδια υφυπουργός κα. Αλεξοπούλου, σημείωσε ότι «στόχος μας είναι να αντικαταστήσουμε συνολικά, νέα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, αναφέροντας αναφέρω ενδεικτικά κάποιες από τις πόλεις, τις οποίες συζητάμε για έναν προϋπολογισμό πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία θα αντικαταστήσουν τέτοια λεωφορεία. Ενδεικτικά πόλεις όπως, η Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη, Κοζάνη, Γιάννενα, Λάρισα, Βόλος, Τρίκαλα, Πάτρα, Χαλκίδα, Λαμία, Καλαμάτα, Ηράκλειο, Χανιά, Μυτιλήνη, Κέρκυρα, Ξάνθη και άλλες».

Παρ’ όλα αυτά, η ίδια τόνισε ότι περιμένει προτάσεις των βουλευτών «και για άλλες πόλεις, που ενδεχομένως θα ενδιαφέρονταν για τέτοια νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Λεωφορεία, για τις αστικές συγκοινωνίες. Θέλουμε λοιπόν, να ενθαρρύνουμε τον κόσμο να προτιμά τα μέσα μαζικής μεταφοράς, να αλλάξουμε την «κουλτούρα» των συμπολιτών μας βελτιώνοντας όμως πρωτίστως, την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και καθιστώντας τα, πιο αποδοτικά και άνετα για τους επιβάτες. Σήμερα, μπαίνει ένα ακόμα λιθαράκι, προς αυτό το στόχο».

Οδικοί άξονες και σιδηρόδρομος

Επ’ ευκαιρία αυτής της συζήτησης ο βουλευτής Δράμας κ. Κυριαζίδης επεκτάθηκε και στα ζητήματα τα οποία αφορούν τους οδικούς άξονες που «βασανίζουν» τον τόπο μας. Πιο συγκεκριμένα ο κ. Κυριαζίδης ανέφερε: «Έχετε σήμερα συνάντηση, κύριε Υπουργέ, με τον νεοεκλεγέντα περιφερειάρχη ΑΜΘ, τον κ. Τοψίδη.

Ένα από τα θέματα που θα συζητηθούν, είναι και ο άξονας Δράμα – Καβάλα. Έχουμε ζητήματα εκεί, ειδικότερα στο κομμάτι από Δράμα προς Καβάλα. Επίσης, θεωρώ θετικό, ότι στις 29 του μήνα, όπως μας ενημερώσατε, υπήρξε η απόφαση σας αναφορικά με τον άξονα Δράμα – Αμφίπολη, με την έννοια της δεύτερης φάσης.

Ένα άλλο ζήτημα που προκύπτει και υπάρχει μια ιδιαίτερη πίεση και προς τη δική μου πλευρά ως βουλευτή της Κυβέρνησης, αφορά τη σιδηροδρομική γραμμή. Βεβαίως, έχουμε ζητήματα που αφορούν ειδικότερα τις Σέρρες και τη Δράμα, όπως και την Καβάλα, η οποία επηρεάζεται κατά τι, με την έννοια του νέου σχεδιασμού της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Θα έχουμε, όμως, τον χρόνο, πιστεύω, να συζητήσουμε και γι’ αυτό, σε μεταγενέστερο χρόνο».

Τέλος, από τον κ. Κυριαζίδη εντός της εβδομάδος θα κατατεθεί σχετική πρόταση αναφορικά με την αναγκαιότητα ενός νέου σχεδιασμού όπου να αίρεται ο σιδηροδρομικός αποκλεισμός της Δράμας και όχι μόνο.