Home > Νέα > 150 μαθητές της Δράμας βρέθηκαν στο 16ο Νηπιαγωγείο Δράμας συμμετέχοντας στην Ολυμπιάδα Λόγου και Γλώσσας

150 μαθητές της Δράμας βρέθηκαν στο 16ο Νηπιαγωγείο Δράμας συμμετέχοντας στην Ολυμπιάδα Λόγου και Γλώσσας

Μέσω προγράμματος Erasmus+

150 μαθητές της Δράμας

βρέθηκαν στο 16ο Νηπιαγωγείο Δράμας

συμμετέχοντας στην Ολυμπιάδα Λόγου και Γλώσσας

 

Στο πλαίσιο της διάχυσης του 2ου προγράμματος ERASMUS +, με θέμα “Speech and Language Tools for early Intervention by Teachers” το 16ο Νηπιαγωγείο Δράμας υποδέχτηκε 150 μαθητές και τους εκπαιδευτικούς τους, από 3 Νηπιαγωγεία και 2 Δημοτικά σχολεία της πόλης.

Από τις 15 Απριλίου έως τις 22 Απριλίου, μαθητές Νηπιαγωγείων, πρώτης και δευτέρας Δημοτικού συμμετείχαν στην Ολυμπιάδα Λόγου και Γλώσσας. Στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου υπήρχαν έξι σταθμοί με δραστηριότητες Φωνολογικής Ενημερότητας, Μεταγλωσσικής Επίγνωσης και Κατανόησης και Παραγωγής Προφορικών Κειμένων. Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες των 10 ατόμων μαζί με τον εκπαιδευτικό-αρχηγό έπρεπε να ολοκληρώσουν με επιτυχία γλωσσικές δραστηριότητες. Στο τέλος οι συμμετέχοντες παρέλαβαν τον έπαινο συμμετοχής τους στην Ολυμπιάδα Λόγου και Γλώσσας.

Ειδικότερα, πρώτος σταθμός ήταν οι μαθητές να επιλέξουν τυχαία πέντε κάρτες που απεικονίζουν αντικείμενα δημιουργώντας με αυτές μια ιστορία.

Δεύτερος σταθμός, οι εκπαιδευτικοί να διαβάσουν προτάσεις και οι μαθητές να εντοπίσουν το λάθος σε λεξικό – σημασιολογικό επίπεδο.

Τρίτος σταθμός, οι μαθητές να ρίξουν το ζάρι και να βρίσκουν λέξεις με τις αντίστοιχες συλλαβές, τέταρτος σταθμός, στο δέντρο των λέξεων τα παιδιά βρίσκουν λέξεις, από τυχαίες συλλαβές της λέξης Καλημέρα, όπως για παράδειγμα από τη συλλαβή ΜΕ βρίσκουν μια άλλη λέξη όπως ΜΕΛΙ.

Πέμπτος σταθμός, στο παραδοσιακό παιχνίδι Μαντηλάκι, ο μαθητής αφήνει τυχαία σε έναν συμμαθητή του έναν φάκελο με μια εικόνα την οποία και πρέπει είτε να αναπαραστήσει με παντομίμα είτε να την περιγράψει και στον έκτο και τελευταίο σταθμό, οι μαθητές χορεύουν γύρω από τα στεφάνια. Μόλις σταματήσει η μουσική τα παιδιά μπαίνουν μέσα σε ένα στεφάνι όπου εκεί υπάρχει μια κάρτα με ένα κεφαλαίο γράμμα. Το κάθε παιδί έχει το δικαίωμα να βγει από το στεφάνι μόνο εάν βρει λέξη που να ξεκινάει από το αντίστοιχο γράμμα.

Μέσα από τους παραπάνω έξι σταθμούς, δόθηκε η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να καλλιεργήσουν τη φαντασία, την παρατηρητικότητα και να αξιοποιήσουν τις πρότερες γλωσσικές τους γνώσεις.

Το 16ο Νηπιαγωγείο Δράμας από το 2020 έως και σήμερα συμμετέχει ενεργά στα προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη στήριξη της εκπαίδευσης και της κατάρτισης. Το επόμενο ραντεβού του 16ου Νηπιαγωγείου Δράμας είναι στις 30-31 Μαΐου όπου θα έχει τη χαρά να φιλοξενήσει τους εταίρους από την Ισπανία, Αυστρία, Γαλλία, Ρουμανία και Ιρλανδία στο 3ο Transnational meeting «Speech and Language Tools for early Intervention by Teachers”.