Home > νέα > Πως διαμορφώνονται οι νόμιμοι χώροι στάθμευσης στην περιοχή της ανάπλασης του ΒΑΑ στη Δράμα-Τι δήλωσε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων κ. Καψημάλης

Πως διαμορφώνονται οι νόμιμοι χώροι στάθμευσης στην περιοχή της ανάπλασης του ΒΑΑ στη Δράμα-Τι δήλωσε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων κ. Καψημάλης

Τι δήλωσε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων κ. Καψημάλης

Πως διαμορφώνονται οι νόμιμοι

χώροι στάθμευσης στην περιοχή

της ανάπλασης του ΒΑΑ στη Δράμα

Δεν προβλέπονται διαφημιστικές πινακίδες στην περιοχή του ΒΑΑ

Οι στάσεις του Αστικού ΚΤΕΛ θα είναι διάφανες προκειμένου να μην θίγεται κανένας επιχειρηματίας

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΓΙΑ ΑΛΛΗ μια φορά επανήλθε το θέμα του ΒΑΑ στη συζήτηση της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβούλιου το βράδυ της Δευτέρας 26 Σεπτεμβρίου. Αρχικά, παράπονα για καθυστερήσεις, λειτουργικότητα και άλλα, έκανε ο επικεφαλής της παράταξης «Προοπτική για τη Δράμα» κ. Καλαηδόπουλος.

Είπε μάλιστα ο κ. Καλαηδόπουλος, ότι έχουν τοποθετηθεί ακόμα και διαφημιστικές πινακίδες στα πεζοδρόμια, ενώ μίλησε και για τα ζητήματα στάθμευσης που γενικότερα δυσχεράνουν την όλη κατάσταση.

Στη συνέχεια, ο κ. Μελισσινός από την «πόλη+ζωή», ρώτησε για το πόσα κολωνάκια έχουν τοποθετηθεί σε όλη την περιοχή του ΒΑΑ στα πεζοδρόμια επισημαίνοντας ότι υπάρχουν πολλά παράπονα από τους καταστηματάρχες. Όπως είπε μάλιστα, σύμφωνα με την υπηρεσία είχαν προβλεφθεί 200 κολωνάκια, ενώ πρέπει να έχουν μπει πάνω από 1.000!

Αναρωτήθηκε ο κ. Μελισσινός, αν αυτά όλα που γίνονται έχουν γίνει γνωστά από τη Διαχειριστική Αρχή, η οποία εποπτεύει το έργο του ΕΣΠΑ, το οποίο θα πρέπει να γίνει όπως ακριβώς είναι στη μελέτη.

Απαντώντας αργότερα ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων κ. Καψημάλης, σημείωσε αρχικά ότι όλο το έργο γίνεται με άμεση γνώση της Διαχειριστικής Αρχής του έργου, ενώ αναφερόμενος στο ζήτημα με τα κολωνάκια είπε ότι «αυτά τοποθετήθηκαν ώστε να αποτραπεί η είσοδος αυτοκινήτων στα στενάκια και τις προσβάσεις που έχουν δημιουργηθεί».

Όπως είπε, «η βιοκλιματική ανάπλαση και η μελέτη, ουσιαστικά προέβλεπε να διώξουμε το αυτοκίνητο από το κέντρο, να μπορέσουμε να δώσουμε πρόσβαση στους πεζούς, ώστε να αρχίσει να περπατιέται και να μην είμαστε με εκείνη την παλιά και τριτοκοσμική εικόνα με τα παράνομα και διπλά παρκαρίσματα, όπου ο καθένας άφηνε το αυτοκίνητο όπου ήθελε. Στόχος είναι να μπορέσουν οι πολίτες και οι καταστηματάρχες να χαρούν αυτή την ανάπλαση».

Όπως είπε μάλιστα, «η μελέτη που έγινε προβλέπει 327 νόμιμες θέσεις πάρκινγκ στην περιοχή. Κατά την προηγούμενη κατάσταση, προβλεπόταν από την Κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου Δράμας, 335 θέσεις. Αυτή η μελέτη προέβλεψε 8 λιγότερες θέσεις νόμιμου παρκαρίσματος».

Συμπλήρωσε μάλιστα, ότι, «οι χώροι στάθμευσης φορτηγών για την αποκλειστική χρήση για φορτοεκφόρτωση εντός της περιοχής είναι 8 θέσεις. Πριν απ’ αυτό δεν υπήρχε τίποτα».

Σχετικέ με το ζήτημα των διαφημιστικών πινακίδων, είπε ότι «δεν υπάρχει πουθενά καμιά πρόβλεψη για τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων. Υπάρχει πρόβλεψη για τοποθέτηση στεγάστρων σε υφιστάμενες στάσεις του Αστικού ΚΤΕΛ, με διαμπερή ή διάφανη πλάτη που δεν θα θίγει κανέναν επιχειρηματία».

Αναφερόμενος στο έργο της ΔΕΗ και τις κολώνες που ακόμα δεν έχουν ξηλωθεί, συμπλήρωσε ότι η ΔΕΗ ακόμα δεν έχει ολοκληρώσει το έργο της. «Οι κολώνες της ΔΕΗ θα απομακρυνθούν όταν ολοκληρωθεί το έργο της στην περιοχή».

Αναφορικά με το ζήτημα των παρατάσεων του έργου, ο κ. Καψημάλης εξήγησε τι έχει συμβεί: «Το συμφωνητικό με τον ανάδοχο του έργου υπογράφτηκε στις 27 Μαΐου 2020. Η προθεσμία ήταν 20 μήνες. Άρα η αρχική προθεσμία έληξε στις 27 Ιανουαρίου 2022. Εδώ υπήρχε το εξής πρόβλημα. Είχε ήδη εγκατασταθεί ο εργολάβος του ΔΕΔΗΕ και δεν είχε ολοκληρώσει τις εργασίες του, ώστε να δώσει αντικείμενο στην ανάπλαση του δικού μας έργου. Οπότε ο δικός μας εργολάβος έκανε εγκατάσταση στο έργο τον Οκτώβριο του 2020. Οπότε υπήρχε μια καθυστέρηση από την υπογραφή της σύμβασης. Αργότερα, ο ανάδοχος αναγκάστηκε να πάρει την πεντάμηνη παράταση, ενώ στη συνέχεια ζήτησε παράταση 50 ημερών, μέχρι 17 Αυγούστου 2022».

Επίσης, ο κ. Καψημάλης υπενθύμισε ότι σύμφωνα με νέο νόμο, «όλοι οι ανάδοχοι δικαιούνται εξάμηνες επιμηκύνσεις της διάρκειας του έργου του, την οποία λαμβάνουν αυτοδίκαια, χωρίς την έγκριση από τον κύριο του έργου, ως αντιστάθμισμα στις αυξημένες τιμές υλικών που παρατηρούνται φέτος».

Συμπλήρωσε τέλος, ότι «η συμβατική υποχρέωση του εργολάβου αυτή τη στιγμή είναι μέχρι 17 Νοεμβρίου, από εκεί και πέρα έχει το δικαίωμα να κάνει χρήση του εξαμήνου τμηματικά ή ολόκληρου».